שיחה:קווינטוס טיניאוס רופוס

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

"רוב המידע הידוע עליו הוא מתלמוד בבלי, ירושלמי והמדרשים." ומה זה פלביוס, כבד קצוץ? בברכה, דניאל צבי 16:37, 2 אוגוסט 2006 (IDT)

פלביוס ומרד בר כוכבא[עריכת קוד מקור]

אם תעיין בערך על פלביוס תראה, שהוא מת הרבה לפני המאורעות האלה בתקופת אספסיונוס. יש היסטוריון אחר המתאר את מרד בר כוכבא. איני זוכר כעת את שמו, ואיני יודע אם הוא מדבר בהרחבה על טורנוסרופוס.סיני 17:13, 2 אוגוסט 2006 (IDT)

אתה צודק, התחלף לי המרד הגדול במרד בר כוכבא. בברכה, דניאל צבי 17:21, 2 אוגוסט 2006 (IDT)

אני חייב לציין שההערה לגבי זה שיש רק כתבים תורניים מתמיהה ביותר. למה לא כותבים גם כן הערות על מושגים שמביאים לגביהם רק מקורות פסבדו מדעיים ואומרים שצרך לתקן ולשים מקורות תורניים?

הסרת תבנית השכתוב[עריכת קוד מקור]

אני מסיר את תבנית השכתוב: על טינאיוס רופוס אין מקורות חיצוניים, מלבד רשימות רומאיות המונות אותו בין נציבי יהודה בתקופת הקיסר הדריאנוס. היסטוריוני התקופה, כמו טאקיטוס למשל, לא הזכירו אותו כלל. אין מקורות כדי לבצע שכתוב. עם זאת, אני מעלה הודעה לפיה אין מקורות חיצוניים למקורות היהדות. אדם נבו;שיחה 15:19, 28 בספטמבר 2007 (IST)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 06:28, 16 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בקווינטוס טיניאוס רופוס שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 16:46, 22 בנובמבר 2022 (IST)[תגובה]