שיחה:שעתון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הי, העליתי בשבוע שעבר ערך בשם שעתון ומחקו לי אותו פעמיים. מבדיקה שערכתי מצאתי בויקיפדיה את הערך : צהרון. השעתון הוא דומה אך ההבדלים בין צהרון לשעתון הם בשעות הפעילות ובצורת התשלום שכן בשעתון משלמים לפי שעה. אני לא מבינה למה ניתן להכניס את הערך צהרון ושעתון לא? השעתוֹן הוא מסגרת מיוחדת לילדים, זהו שירות שמרטפות באווירה של גן והוא הראשון מסוגו בישראל. השם שעתון נשלח עבורי ברישום סימן מסחר שבמשרד המשפטים אשמח לשלוח טפסים במידת הצורך.

המחשבה להקים שעתון באה על בסיס חווית המציאות של הורים בישראל. הרעיון הוא לייצר פתרון אידאלי למציאות כפי שהיא, מתוך הבנה שהחיים של ההורים בישראל הם דינאמיים, שעות העבודה משתנות, התמודדות עם בלתמים ובימים של חוסר תיאום בין החופשות של ההורים והילדים.

השעתון הראשון בישראל הוקם בימים אלו ממש והפתיחה הרשמית תהיה במאי 2015 שמי פאני אזולאי 039153333 הטלפון שלי הוא 0502433533 אשמח לשמוע ממך..

הערך צהרון קיים בגלל שהמונח נפוץ ומתאר מסגרת פופולרית. שעתון אינו כך. המונח לא מוזכר אפילו בכתבות ברשת, פרט למשמעות בהקשר של מוסכים. ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 17:17, 25 בפברואר 2015 (IST)[תגובה]