שיחת משתמשת:Dahlia/ארכיון 3

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת המתעתק בנושא לא מקובל

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

הספר

הגיע. תודה שנילישיחה 23:31, 19 באפריל 2007 (IDT)

יופי. דליהשיחה 00:13, 20 באפריל 2007 (IDT)

פרנסה?

שלום, את יודעת צרפתית במקרה? מתניה שיחה 01:28, 20 באפריל 2007 (IDT) - :יש לי בגרות בצרפתית, ופטור אקדמי משפה זו, אבל לא הייתי אומרת שאני יודעת צרפתית. למעשה, הייתי אומרת שלא. למה? דליהשיחה 01:29, 20 באפריל 2007 (IDT)

Immagine:Olivier Messiaen.JPG אפשר? מתניה שיחה 01:32, 20 באפריל 2007 (IDT)
המלחין אולי צרפתי, אבל שפת הקישור היא איטלקית... דליהשיחה 01:36, 20 באפריל 2007 (IDT)
סליחה, את יכולה לעזור? מתניה שיחה 01:37, 20 באפריל 2007 (IDT)
במה לעזור? אין לי שמץ איטלקית... דליהשיחה 01:39, 20 באפריל 2007 (IDT)
סליחה על ההפרעה, תודה על הנסיון, לילה טוב. מתניה שיחה 01:41, 20 באפריל 2007 (IDT)
לילה טוב. דליהשיחה 01:42, 20 באפריל 2007 (IDT)
את זה [1] אפשר? מתניה שיחה 02:05, 20 באפריל 2007 (IDT)
לא, לצערי הרב. שיהיה לך יום נעים. דליהשיחה 09:06, 20 באפריל 2007 (IDT)

שלום

קיבלתי את הודעתך הטלפונית, ואני מאחל לך שבת שלום. קילגור טראוט 14:20, 20 באפריל 2007 (IDT)

שבת שלום, איש טוב. דליהשיחה 19:47, 20 באפריל 2007 (IDT)

היי דליה

סליחה שהפסקתי באמצע את השיחה בינינו. אם את רוצה תתקשרי ונמשיך לדבר. בברכה, רחל 16:12, 20 באפריל 2007 (IDT)

את לא צריכה להתנצל כלל. באו אלייך אורחים, וזה היה אך טבעי שתסיימי את השיחה. האמת היא שאין לי כל כך כוח או חשק לדבר עכשיו. כל הרחש-בחש סביב הערך בני וירצברג די סחט אותי. ככל שאני מנסה להיות "קדושה יותר מהאפיפיור", אני לא מצליחה להפיס את דעתם של ויקיפדים אחדים. אני רק מקווה שהרוב הדומם אוחז בדעותיהם של קילגור ושל דוד שי, וחבל שקולם לא נשמע. המשוב שאני מקבלת מאנשי רשימת התפוצה הפרטית שלי (גם מאנשים לא קרובים במיוחד, כמו מוריי מהאוניברסיטה) היה אמור לאפשר לי לנוח על זרי הדפנה עד בלי די, אבל תכונתי הגרועה היא לרְצות לרַצות את הכול.
מדכדכת אותי המחשבה שמהיום ואילך איאלץ כל חיי להיחלץ להגנת הערך החשוב הזה, שבו אני עושה מלאכה זהירה ומלאת איזונים, מחושבת ומדוקדקת עד הפרט הקטן ביותר. מאז שכתבתי את הערך ההוא, יצרתי ערך נוסף חנניה רייכמן (שהריקנות מהדהדת בדף השיחה שלו, והמשפט המפרגן היחיד שקיבלתי בא בעקבות לחץ "פיזי" מתון), ושני קצרמרים בנושא השואה: הפונקט הגדול וסלקציה. ערכתי נמרצות את מיכאל קולהאס, נוסטלגיה (ראית את התמונה שהעליתי שם מוויקישיתוף?), שירות דוב, קשר רידולפי, והוספתי פילמוגרפיה לפדריקו פליני [!]. ולאחר כל זאת, עדייין אין אמון בי ובמעשיי מצד חלק מהאנשים.
כשאני מתעצבנת - זה רע (או-אז אני מקבלת גם מכתבים תמוהים באישון ליל), וכשאני בוחרת בסגנון רך ואוהד - זה לא מועיל. גם צביאל כבר נעמד על "הרגליים האחוריות", הן בגלל ההשקעה האינסופית שלי פה והן כי חורה לו מה שעובר על רעייתו (שלא לדבר על חמו, שאינו מוצא מנוח כבר 40 שנה כמעט. מעניין... זהו בדיוק מניין שנותיו - לא חשבתי על כך עד לרגע זה). צר לי שלא כוללללם מכירים בערכה של עבודתי, אבל אני מנסה לשנן לעצמי את המשפט "You can not win them all", ועדיין זה מכאיב.
לא נורא, אתגבר. אני קצת מותשת מכל העניין הזה, שאת חלקו ניהלתי בדלתיים סגורות. היו כמה שעות שבהן השתעשעתי במחשבה שהגעתי למנוחה ולנחלה, אך לשווא. לא היה לי קל כלל להתעמק בתוכני הערך בכלל, ובסיפורי האישי בפרט, אבל חשתי כי זאת חובתי - גם כאדם, גם כבתו של האיש, ולא פחות משני אלה - גם כוויקיפדית מסורה (עד כה, לכל הפחות).
סיכומו של דבר, אני עובדת שעות נוספות בהצמחת אפידרמיס, ובקרוב יהיה לי עור עבה לתפארת; העניין משתפר מיום ליום [[::-)]]. היו לי דווקא תוכניות לסופשבוע: התכוונתי להתנפל בשצף קצף על הפרעה דו-קוטבית. נראה, אולי עוד יימצא בי כוח.
רחל יקירתי, ראי זאת כאילו שוחחנו. אגב, את יכולה תמיד להתקשר אליי. קל לי יותר לקבל שיחה מאשר ליזום אותה. דליהשיחה 19:28, 20 באפריל 2007 (IDT)

הדור השני לשואה

דליה, צר לי להעיר, אך את מכניסה את עצמך ביודעין (או שלא ביודעין) למלכודות שאת יכולה רק להיפגע מהן. ממה שהספקת עד עתה לחשוף על עצמך אינני חושב שאת יכולה ליצור את הריחוק המתאים מן הערך הזה (כמעט כמו הערך על אביך), כך שלא תפגעי אם למשל מישהו (כמוני למשל) יחשוב שההפניה למכתב שלך לעמוס עוז, אף שהוא מרתק, אינו תורם לערך אנציקלופדי בנושא שבכותרת... חבל שאת חושפת את עצמך לפגיעות כאלה. אני בטוח שיש לך המון לתרום בנושאים אחרים שבהם את בקיאה מאד ומסוגלת לשמור על ריחוק רגשי המתאים לכתיבה כאן. מקווה שתקבלי בהבנה. --‏Golf Bravo‏ 12:31, 21 באפריל 2007 (IDT) - :באמת צר לי להעיר, וחבל שאתה לא אובייקטיבי. ד"ר אביהו רונן, ההיסטוריון שחקר את ספרו של אבי, עודד אותי לכלול את המסמך הנ"ל כאחרית דבר למהדורה הבאה של הספר (הוא יכתוב פתח דבר). עמוס עוז ועשרות אנשים אחרים הכירו בערכו. שני פרופסורים לספרות (אחד מהם, פרופ' מיכאל גלוזמן מהחוג לספרות באונ' ת"א המלמד בין היתר את הנושא הנ"ל) כתבו לי סופרלטיבים: "מאופק ושובר לב, מכווץ את הגרון" וכו'. לו לכולם היה לב וגרון - מה טוב ונעים היה עולמנו. אז תעשה לי טובה. דליהשיחה 12:44, 21 באפריל 2007 (IDT) - ::נ"ב אני מתקשה להאמין שקראת את מכתבי לעמוס עוז בעיון עד סופו. לו עשית זאת, אין לי צל של ספק שלא היית כותב מה שכתבת פה. דליהשיחה 12:48, 21 באפריל 2007 (IDT) - :::ניסיתי לחסוך לך כאב, אני מתנצל על פנייתי זו. לא ביקשתי להתווכח עימך.--‏Golf Bravo12:50, 21 באפריל 2007 (IDT)

לא חסכת ממני כאב. הוספת עליו. אבל אני מקבלת את התנצלותך. בכל זאת, עבור למודת סבל ויקיפדי שכמוני, אין זה חזון נפרץ לראות אדם הלוקח אחריות על מעשיו ומתנצל. גם זה משהו. דליהשיחה 12:55, 21 באפריל 2007 (IDT)
וירצי, הערתו של גולף הייתה במקום, הוא ודאי שלא ניסה להוסיף לך סבל, כמו כן גם אני. וכך, בטענתך כי הוסיף לך סבל, גרמת לו פי-2 סבל. הוא יותר נכון הזהיר אותך לבאות. הוא ודאי אינו היחיד שיחשוב כך. מוטב, כי תתני לאחרים להוסיף קישורים הנוגעים אליך ישירות. דורית 12:57, 21 באפריל 2007 (IDT)
דליה, סבלנותי פקעה. את חוזרת על אותה כניסה דרמטית לשדה המוקשים שוב ושוב. כתבי ערכים שאינם קשורים בך ישירות. הערך הדור השני לשואה שכתבת מכיל איזכור של שני בני משפחה שלך ושלך עצמך. זה לא יכול להיחשב בתור כתיבה אובייקטיבית, צר לי. רבים וטובים ביקשו ממך שלא לעשות כן, אבל את ביודעין עושה כן ואחר כך מאשימה אותם שהסבו לך כאב או "שתו לך את המיץ". אני מבקש ממך בפעם האחרונה: הפסיקי לפעול כך. מצאי נושאים אחרים לכתוב עליהם. ‏Harel‏ • שיחה 13:06, 21 באפריל 2007 (IDT)
רק למען הדיוק: את הערך הדור השני לשואה כתבתי אני, ודליה הרחיבה לאחר שביקשה את הסכמתי בדף השיחה שלי. אינני רואה פגם בהרחבתה (גם אם היא, אביה ואחיה מוזכרים בה) - היא רלבנטית לערך. דוד שי 13:11, 21 באפריל 2007 (IDT)
לא, דורית, הערתו לא הייתה במקום כלל ועיקר, ומומלץ שתבדקי את העובדות לפני שאת קובעת אמירות נחרצות. עשיתי אף יותר מה שאמרת. ביקשתי רשות מפורשת מהביורוקרט של ויקיפדיה שיצר את הערך בעצמו להכניס את הקישור כולל הנוסח המלא של התוספת. ראי נא בדף השיחה של משתמש:דוד שי.

- ::::::::אודה להבא על כל פנייה אלי לאחר בירור עובדות מוקדם, כמו כן אבקש לפנות אלי בשם דליה ולא וירצי.
- ::::::::נ"ב: האם גרמתי לו "פי 2 סבל"? משום מה אני מתרשמת שאת מגלה רגישות רבה יותר ל"סבלו". אולי אנשים ילמדו כך לבדוק ולברר עובדות קודם שידם נשלחת, כה קלה, להדק המקלדת. - ::::::::דליהשיחה 13:13, 21 באפריל 2007 (IDT) -

אימייל

שלום דליה. שלחתי אלייך אימייל. האם קיבלת? ‏Danny-w‏ 17:59, 21 באפריל 2007 (IDT) - :קיבלתי. תודה רבה. צביאל מוסר לך ד"ש. דליהשיחה 18:09, 21 באפריל 2007 (IDT) -

תודה. ‏Danny-w18:11, 21 באפריל 2007 (IDT)

הצעה

לדליה שבוע טוב! חבל לי לראות ששוב ושוב חוזרים על אותו הויכוח עם אותם אנשים, ועוגמת הנפש שנגרמת היא רבה ביותר לכל המעורבים. קראתי את הדור השני לשואה, כולל האיזכורים שהם בהחלט ראויים של בני משפחתך. יש אנשים שיראו בעובדה שאת היא שכותבת איזכורים אלו משום טעם לפגם. זהו אולי פורמליזם, אבל אנחנו עובדים בקהילה גדולה ורבת משתתפים, ואי אפשר להסביר בצורה מפורטת הכל לכולם כל הזמן. חבל לי לראות שאת מבזבזת אנרגיה בוויכוחים החוזרים על עצמם הללו, במקום להנות מהעבודה כאן, להעשיר בידע ובמומחיות שלך, ולהתעשר מהעבודה והקריאה כאן. לכן אני מציע, שאם אני מקובל עלייך כאדם בעל הרגישות המספקת, בכל פעם שאת רוצה לבצע עריכה הנוגעת אלייך באופן אישי, ליצור בדף השיחה שלי הפנייה לערך, לכתוב לי שם את העריכה שאת רוצה לעשות, ולתת לי לבצע אותה. אם אהיה סבור שהתיקון ראוי, אוסיף אותו. אם לא - ניתן יהיה לדון על כך בדף השיחה שלי או של הערך, ולשמוע גם דעות של ויקיפדים נוספים, לפני שמשנים את הערך. זו עבודה שאעשה בשמחה, והיתרון כפול. ראשית - לא לתת פתחון פה לאיש. אין לי כל עניין אישי במשפחתך (פרט להנאה הגדולה שיש לי מעבודתו של אחיך כמוסיקאי, ולהיכרותי איתך, שאף היא חיובית באותה המידה), ואני בטוח שעריכותי תתקבלנה, ולא צריך יהיה לחזור על כל אי הנעימויות שהיו. שנית - כך אוכל לעקוב מקרוב אחר עבודתך, ולהתעשר ממנה. מה דעתך? קילגור טראוט 21:12, 21 באפריל 2007 (IDT)

קילגור ידידי הטוב, מה שכתבת: "חבל לי לראות ששוב ושוב חוזרים על אותו הויכוח עם אותם אנשים, ועוגמת הנפש שנגרמת היא רבה ביותר לכל המעורבים" - הוא ניסוח קצת ממסמס ומערפל. אני לא מתווכחת עם איש. אני יושבת תחת גפני בשלווה, עושה את מלאכתי נאמנה. לפתע פתאום מתפרצים למעוני.
ובאשר להצעתך הנדיבה. אני מודה לך מאוד. לא היה לי אומץ לזרוק על מישהו את התיק הזה. כאילו, מה מישהו צריך אותי על הראש שלו? אבל אם אתה מתנדב מרצונך החופשי - אז על הכיפאק. קניתי! ותודה רבה לך, איש טוב.
דליהשיחה 21:27, 21 באפריל 2007 (IDT)
אני יוצא עכשיו עם אשתי לבילוי סוער (אוכלים עוגה אצל השכנה ממול... פעם נדבר על החיים ביישוב נידח ובו שבעים משפחות). שמחתי לראות שאת מסכימה לרעיון. אני מקווה שהדבר ימנע חיכוכים ומריבות ויאפשר לך להתרכז בעבודה. אל תתביישי, ואל תחשבי "יש לו הרבה דברים על הראש", את אורחת רצויה בדף השיחה שלי תמיד, בכל עניין. קילגור טראוט 21:31, 21 באפריל 2007 (IDT)

- :::בילוי נעים, תודה ולהשתמע. דליהשיחה 21:56, 21 באפריל 2007 (IDT) -

לא מקובל

- - להסיר דברים מדף השיחה. אבל כנראה שהכללים שמקובלים פה מזה זמן רב לא מעניינים אותך. ‏Harel‏ • שיחה 23:06, 21 באפריל 2007 (IDT) - :הכללים מעניינים אותי, אבל אתה - לא. הורדתי את הדברים שהעלו את חמתך. אנא הדר רגליך מכאן. איש איש לענייניו. תודה. דליהשיחה 23:10, 21 באפריל 2007 (IDT) - :אכן. זה מאוד לא מקובל. אלמוג ביקש ממני בתור טובה אישית לא להגיב להתגרויות שלך, אבל התנהוגתך חוצה גבולות. אם לא תתנהגי כמקובל, שהותך כאן תיהיה קצרה, כמו כל אדם שבא לקדם את האג'נדה שלו. אל תחשבי שתזכי ליחס מיוחד כי לא תקבלי. גילגמש שיחה 23:11, 21 באפריל 2007 (IDT) - ::האם זו גילדה שחבריה מגינים זה על זה? התנהגותם של חלק מכם מנוגדת לכל דקורום בסיסי של התנהגות אנושית. לפלאחים נבערים מדעת אין קמצוץ מהרשע שעולה מדברי אנשים כאלה או אחרים. ולהאשים אותי באג'נדה? כשלמישהו יש דעות מוצקות זו אג'נדה? מה שקורה פה זה דה-לגיטימציה של אדם רק בשל העובדה שהוא ודעותיו אינם עולים בקנה אחד עם הזרם המרכזי. "אם לא תתנהגי כמקובל, שהותך כאן תהיה קצרה" - האיומים לא מפחידים אותי. אתה תעשה לי טובה. לוויקיפדיה יש במקרה זה מה להפסיד יותר ממני. אני רק ארוויח בחזרה את חיי ואת זמני היקר שמושחת כאן במאבקי אגו מיותרים (אילן, אם אתה קורא, אל תרחם עליי! אני מתמודדת באומץ ובנחישות). - :::את לא מתמודדת באומץ ובנחישות, אלא מנסה לשחק על רגשות של אנשים אחרים בעזרת המצוקות שלך. יתכן שזה עובד על אנשים אחדים, עלי זה לא עובד כל כך. הראל לא עשה לך שום דבר שמזכה אותו ביחס כזה. להיפך, הוא דווקא משתמש נחמד. הרבה יותר נחמד ממני למשל. בכל אופן, לא איימתי, אלא ניחשתי את העתיד. גילגמש שיחה 23:23, 21 באפריל 2007 (IDT)

כתבתי לפני התנגשות עריכה: את מתגוננת בלי סוף ללא צורף. אף אחד כאן לא רוצה להפריע לך, לגרש אותך, לחסום אותך או לרדוף אותך אישית. העניין הוא שיש כללים בסיסיים שנהוג ליישמם (אי כתיבה על בני משפחה), וכשאומרים לך שמצפים ממך לנהוג על פיהם זה לא כי רוצים להפריע לך דווקא אלא כי מכירים בך כחברה בקהילה וכתורמת ומצפים שככזו תנהגי על פי הנורמות. אופן התגובה שלך לביקורת ממש לא ראוי. ‏pacmanשיחה 23:24, 21 באפריל 2007 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: דליה שלום. מעולם לא דרכתי כאן, אך החבר'ה מעליי צודקים. שבוע טוב סקרלטשיחה הפתיעו אותי 23:26, 21 באפריל 2007 (IDT)
וואוו. אני מתחילה להבין את המושג "בשר תותחים". האמת זה כבר מתחיל לשעשע אותי. נו, מילא. סקרלט, יפתי, את דווקא כן דרכת פה פעם. שאני אזכיר לך? הצעת לי להביא לפיקניק פטרוזיליה... זו הייתה תגובתך היחידה לנוכחותי, ו"העזרה" היחידה שאי פעם הגשת לי. מעניין שאין כאן שמץ של אחווה נשית.

- :::::::נזכרתי במשל: כשקוצרים את קני השיבולים, קוצצים לקנים הארוכים את הראש, אבל הקנים הבינוניים והנמוכים נותרים ללא פגע.

לא ידעתי שאסור לכתוב על בני משפחה. נהפוך הוא. חשבתי שזה רצוי. בעיקר לאור זאת שראיתי מפעילת מערכת אחת, ולא אנקוב בשמה, שיש לה ערך + תמונה גדולה, ערך לאחיה שמעולם לא שמעתי את שמו, וערך לאביה שבהחלט ראוי לערך שלו. אז חשבתי שזו הנורמה הפה. דליהשיחה 23:37, 21 באפריל 2007 (IDT)
אז זה היה דף שיחה נקי ובזה לא דרכתי אף פעם :) כל טוב. סקרלטשיחה הפתיעו אותי 23:40, 21 באפריל 2007 (IDT)
בסדר, זה טבעי שבהתחלה לא ידעת את הנהלים וחשבת שזה נפוץ וראוי, אבל לאחר שהסבירו לך בעדינות כמה ויקיפדים, למה לא להענות לבקשות? לגבי המפעילה, אם היא זכאית לערך ולא היא כתבה אותו אין בזה פגם, אם לא אפשר להעלות להצבעת מחיקה או לשים תבנית חשיבות כמו לכל ערך. ‏pacmanשיחה 23:41, 21 באפריל 2007 (IDT)
נכון, פקמן, אתה צודק. וגילגמש, רציתי להתייחס לדבר נוסף בדבריך. אין לי שום מצוקות משלי. האמן לי שכל אחד היה מוכן להחליף אתי את המצוקות שלו (לפחות בעשר השנים האחרונות והטובות שלי). המצוקות היחידות שיש לי בחיי באות לי מידיהם של ויקיפדים שמנסים למרר את חיי. דוד שי לא מצא שום פסול בהתנהגותי. הוא כתב זאת במפורש בדף השיחה שלו. האם הוא ודעותיו אינם נאמנים עליכם? לדעתי הכול נובע מקנאה. ולמה לנחש את העתיד, כשכולנו יודעים למי ניתנה הנבואה לאחר שחרב בית המקדש? ואילו אתה לא כזה בכלל. דליהשיחה 23:47, 21 באפריל 2007 (IDT)
אני לא אוהב את הדרך העקלקלה. את מתכוונת לשלומית קדם (איננה מפעילת מערכת), ערך שעמד בהצבעת מחיקה שנפתחה דקות אחרי שנכתב, את כותבת בזלזול על אחיה, פרופ' יהואש הירשברג, מוזיקולוג בעל מוניטין בינלאומיים, מרצה מבוקש בכל העולם שרשימת הספרים המופיעה בערך היא רק מדגם מיצירתו. יש לך חוצפה רבה ומנצלת ללא בושה את התחשבות הקהילה בחולשותיך. את מרשה לעצמך לפנות לאחרים בגסות רוח כמו שפנית להראל (מפעיל מערכת שמתוקף תפקידו צריך לבקר גם בדפך), אך מזדעזעת מכל עלבון דימיוני ומייחסת קנוניות וכוונות רעות כמעט לכל אחד. די! ליש 00:03, 22 באפריל 2007 (IDT)
גם אתה, ברוטוס? דליהשיחה 00:10, 22 באפריל 2007 (IDT)
כרגע רמזת להיותי רוצח ואני דורש התנצלות. ליש 00:12, 22 באפריל 2007 (IDT)
אני מתנצלת מעומק לבי. בכנות. חשבתי רק על הצד של מישהו, שחש כי אדם אחר היה קולגה מיטיב שלו, והנה הוא "בוגד" לכאורה באמונו. לא חשבתי כלל על עניין הרצח שהיה מעורב בפרשה ההיסטורית ההיא. דליהשיחה 00:16, 22 באפריל 2007 (IDT)
על כך נאמר ביהדות "טובל ושרץ בידו". ההתנצלות ה"כנה" שלך כוללת עלבון חדש, כעת האשמת אותי בבגידה. אבל אולי אינך מסוגלת לקחת אחריות על מעשיך ועל דבריך. את צריכה להחליט. ליש 00:19, 22 באפריל 2007 (IDT)

- יותר מדי דברים נאמרו, ולא רק היום. אני חושבת שהגיע הזמן לסיים להיום לפני שנדרדר עוד יותר. אפשר מבחינתי להגן על הדף עד מחר. שכולם ישנו ומחר נדון מחדש בצורה רגועה. דורית 00:20, 22 באפריל 2007 (IDT) - :כרגיל, אני שמח לאמץ את דעתה של דורית. גילגמש שיחה 00:22, 22 באפריל 2007 (IDT) - ::גם אני מצטרף לקריאה להניח לעניין. אני צופה מן הצד, רציתי לפני כשעה להציע כאן להניח לדברים. ניכר שהרבה ממה שנאמר כאן נובע מאי הבנה, וההידרדרות היא בלתי נמנעת, ופוגעת בשני הצדדים. אני מציע, מבקש, למצוא את הדרך להבין כל אחד ללבו של האחר, ולא להניח כוונות רעות - משני הצדדים. אלדדשיחה 00:24, 22 באפריל 2007 (IDT) - - כתבתי לפני התנגשות עריכה: אני לא מאמין שאני זה שצריך להגיד את זה, אבל אנא מכם, מכולכם, הניחו לנושא אם התגובות שלכם לא תורמות לבניין האנציקלופדיה. ליש, אני משוכנע שוירצי לא התכוונה בשום שלב להיותך רוצח, אלא לכך ש"בגדת" בה בתמיכתך במגיבים האחרים כן (ברוטוס ידוע כבוגד, לא כרוצח). וירצי, אולי לא הבנתי נכון את כוונתך, אבל לדעתי האמירה על השיבולים הייתה הרבה יותר מאשר רמיזה לא עדינה כלפי סקרלט והייתה לחלוטין לא במקום, וזה בלי להתייחס לסוגיית הכתיבה על בני משפחה. נאלצתי לקרוא הרבה מהדיונים סביב העניין ואני לא משוכנע שההאשמות שלך מוצדקות. שימי לב לדוגמה לכך שטענת כלפי גילגמש שהוא משתמש בסטראוטיפים נשיים, כשכל מה שהוא אמר היה "זעקות שבר", דבר שגם גברים מסוגלים לו. מצד שני, כאן את קובלת כלפי דורית על כך "שאין כאן שמץ של אחווה נשית". אולי העניין הזה ואחרים מקורו בך ולא בכל השאר? רק נקודה למחשבה. שבוע טוב לכולם. המתעתקשיחה 00:20, 22 באפריל 2007 (IDT)

יקירי, עשית סלט מהכול. לא אמרתי זאת לדורית, אלא לסקרלט. והשיבולים לא כוונו למישהו מסוים. באמת. דיברתי באופן הכי כללי שאפשר - נשים וגברים כאחד (במקרה שיבולים הן בעברית - לשון נקבה, ולכן חשבת כך. תיקנתי את הניסוח. ד.ו.ר)). ואולי הכול בגללי? ייתכן שאתה צודק. אני לא יודעת לשתוק. ובחיים צריך לפעמים לכופף את הראש ולספוג. אבל פה זה לא מקום עבודה. אני לא תלויה בוויקיפדיה לצורך פרנסה, ואין שום סיבה שאספוג טרוניות והצקות לא ענייניות בהשלמה ובשתיקה. אני מסכימה עם עניין אחד. מה שקורה פה בהחלט אינו לכבודה של ויקיפדיה. דליהשיחה 00:26, 22 באפריל 2007 (IDT)

- ::כמי שעקב מרחוק אחרי חלקים מהדיון באתי לומר שלרוב אני מסכים עם הראל והערותיו ומוצא את התנהגותך, דליה, לא ראויה. הערה זו באה רק כדי להבהיר לך שהביקורת אינה קטנונית, אישית או באה מאיזו גילדה מסוימת כאן, אלא היא על דעת חלק ניכר מהקהילה. בברכה, ‏ יוסאריאן‏ • שיחה 12:07, 22 באפריל 2007 (IDT)

חלק ניכר אחר לא חושב כמוך. דליהשיחה 12:09, 22 באפריל 2007 (IDT)
מן הראוי שהוויקיפדים ילמדו לפתח את כישורי הסובלנות שלהם. יחסיות האמת 12:24, 22 באפריל 2007 (IDT)
אני לא חושבת כמוכם. דליה אינה הראשונה שכותבת כאן על בני המשפחה, ואין צורך לאסור זאת עליה. אחרי שחשיבות הערכים הובהרה, כל אחד יכול לערוך ולתקן ולהביא את הערך למצב יותר נייטרלי, אם הוא אינו כזה. איני יודעת למה אתם מתנפלים על כל דבר שהיא עושה, וגורמים לכולנו וגם לדליה לבזבז את זמננו על ויכוחים אינסופיים, במקום לכתוב ולשפר ערכים. רחל 12:46, 22 באפריל 2007 (IDT)
אני מתנצל על כך שפירשתי את דברייך באופן מוטעה, ועל כך שחשדתי בכשרים, וכו'. עם זאת, איאלץ לבקש ממך, למען הסדר הטוב, לא להכניס הערות בתוך דברים שכתבתי. לילה טוב והמשך כתיבה מהנה. המתעתקשיחה 00:24, 23 באפריל 2007 (IDT)

-

ציפיה

שלום, -

אני עדיין מצפה שתתנהגי בהתאם לכללים הנהוגים ותחזירי את דבריו של הראל אחרי שקיבלת ביקורת על מעשיך. כמו כן, אני מצפה ממך שתורידי את ההאזכור של בני משפחתך מהערך ולא תכתבי יותר עליהם. גילגמש שיחה 12:26, 22 באפריל 2007 (IDT)