לדלג לתוכן

שיחת משתמש:בלינק

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ערכתי את הערך קצת, מקווה שאין לך התנגדות.

תודה על העריכה, אבל הורדת כמה דברים חשובים שלפי דעתי מייחדים את הערך, איך אני יכול להשיב אותם? בלינק

תמיד אתה יכול להביט ב"גרסאות קודמות" של הערך ולמצוא את המידע שהיה. אני בכל זאת מפציר בך לא לעשות מהערך קטלוג של מפלצות בסדרה, אין לזה מקום בערך אנציקלופדי מעבר לכמה שורות (אולי) שיגידו שיש בסדרה הרבה דמויות על טבעיות המבוססות על מיתולוגיות שונות. אליבאבא 13:53, 8 מאי 2006 (IDT)

זה לא שאני עושה קטלוג למפלצות, פשוט אין בויקיפדיה שום הסבר על היצורים שבסדרה, והבאתי עליהם קצת מידע שמי שיקרא את תקצירי הפרקים לפחות יבין מה קורה בהם. אולי אפשר לעשות ערך נפרד למפלצות של הסדרה? בלינק

לא צריך ערך נפרד אבל לדעתי סגנון החלק הזה צריך להיות משהו כמו (לדוגמא כמובן, זה בטח לא נכון) :
  • האישה הלבנה : דמות של זקנה מרושעת מוצצת דם שהופיעה בפרק 13. מבוססת על הבאבא יגא מהמיתולוגיה התימנית, ומתאפיינת בטפרים חדים בצבע ירוק. סאם ווינצ'סטר מחסל את האישה הלבנה על ידי פיסת עור זבוב שהוא תוחב לאפה.
זהו, לא צריך יותר מזה, אחרת זה הופך את הטפל לעיקר. אליבאבא 16:06, 8 מאי 2006 (IDT)


ערכתי את שלושת היצורים הראשונים. ראה את הסגנון והמשך בו לשאר.
סגנונך מזכיר לי משתמש אחר שמוכר לי, אל תחזור על הטעויות שלו. לפעמים פחות זה יותר, זו אנציקלופדיה ולא קטלוג. אליבאבא 16:18, 8 מאי 2006 (IDT)

אוקיי, אבל האם אני צריך להוסיף מידע קצר על הדמיות. כמו לדוגמא אופי ומראה של דין לדומגא: גבר בן 26, שחצן לא מעט אך תמיד עושה את העבודה כמו שצריך. דין הוא אחיו הבחור של סאם ומנסה להפוך לדמות מבוגרת ויותר אחראית. דין מבלה את חייו במכונית הקלאסית שהיא כל חייו, ברדיפה אחר מפלצות. דין מסרב לתת לאחיו לאביו להקריב את חייהם לאחר שהנשים שלהם נרצחו על ידי השד. איך זה?

תקרא את הערך המקביל בויקי האנגלית, הוא לא רע. תוכל ממנו לראות מה העיקר ומה הטפל. אליבאבא 15:21, 9 מאי 2006 (IDT)

בלינק

נחסמת כי אתה מופיע בזהות נוספת של המשתמש פול. תעשה לעצמך טובה ואל תציק לוויקי בערכיך העילגים. גילגמש שיחה 15:14, 11 מאי 2006 (IDT)

מה? למה אני חסום? מי זה פול בכלל? אני יכול להבין מה קורה פה? בלינק

למרות חשד כבד שאתה משתמש: פול החלטתי לתת לך להנות בינתיים מהספק, והסרתי את החסימה. לאחר התייעצות עם מפעילי מערכת אחרים נראה שאין דרך לדעת בוודאות אם אתה פול או שאינך. סגנון הכתיבה שלכם זהה, כמו גם פרטים נוספים, אבל לטעמי זה לא מצדיק מסקנה חד משמעית (למרות שאני כמעט בטוח בכך). מכל מקום - אם תתנהג כפי שפול התנהג (כתיבת ערכים ארוכים ובלתי אנציקלופדיים, והתנהגות אלימה כלפי המנסים לפעול בנוגע לערכים אלו) לא יהיה מנוס מהמסקנה שאכן הנך פול. אם תתנהג כראוי כחבר מועיל בויקיפדיה, אשמח לסייע לך בכל דבר. אשמח לראות עריכות נוספות ומועילות שלך בערכים. אלמוג 19:30, 11 מאי 2006 (IDT)

אוקיי, אני לא ממש מבין מי זה פול, אבל אשמח להבין זאת. אבל הערך על טבעי (הסדרה) נמחק על ידי המפעילים, האם תוכלו להשיבו? בלינק 12:30, 12 מאי 2006 (IDT)