שיחת משתמש:בנימין גל-ער

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 9 שנים מאת Tzafrir
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום בנימין גל-ער, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Tzafrir - שיחה 21:45, 12 באפריל 2015 (IDT)תגובה

ברוכים הבאים. איך יוצרים גל רדיו "מאפס"?[עריכת קוד מקור] אני מנסה ללמוד קצת בוויקיפדיה איך נוצרים גלי הרדיו, מופיע לי שבמשדר יש "אפנון" ויש AM וFM וKHZ. קשה להבין מזה כל הדברים האלה בלי להיות מדען, מישהו יכול להסביר לי בעברית "שווה לכל נפש" בלי מילים של מדענים איך באמת נוצר גל רדיו, בתודה מראש...בנימין גל-ער - שיחה 13:41, 8 באפריל 2015 (IDT)

Block diagram for RF signal generator -גגל. Nachum - שיחה 15:30, 8 באפריל 2015 (IDT) שני החלקים הבסיסיים ביותר במשדר רדיו הם המתנד שיוצר גל נושא, והאפנן. קריאת ערכים אלו אמורה לענות בקווים כלליים על השאלה. בלנק - שיחה 15:50, 8 באפריל 2015 (IDT) מה חבל שאחד מהם אדום :) גילגמש • שיחה 17:20, 8 באפריל 2015 (IDT) "גילגמש" הרשה לי לומר לך ש:"אהבתי"!!!בנימין גל-ער - שיחה 17:43, 8 באפריל 2015 (IDT)

"בלנק" תקשיב טוב: זה ש"קריאת ערכים אלו אמורה לענות" זה לא אומר שהבנתי את זה...בנימין גל-ער - שיחה 17:43, 8 באפריל 2015 (IDT)

"ניתן לייצר שדות חשמליים ומגנטיים משתנים בזמן על ידי הזרמת זרם חשמלי משתנה על גבי אנטנה מוליכה, כלומר הזרם מחליף את כיוונו על גבי האנטנה בתדירות מסוימת. בעזרת שימוש נכון באנטנה נוכל לייצר שדות שיקרנו הרחק ממנה כגלים אלקטרומגנטיים." נסה להבדיל בין הגל הנושא והגל המאופנן. Nachum - שיחה 17:59, 8 באפריל 2015 (IDT) גלי רדיו הם גלים אלקטרומגנטיים. המתנד יוצר שינויים תכופים בשדה האלקטרומגנטי ומשרה, בשל כך, קרינה. הגל הבסיסי הזה נקרא גל נושא - עליו מוסיפים את המידע שרוצים לשדר (אפנון). Tzafrir - שיחה 18:07, 8 באפריל 2015 (IDT) גידול פטריות מאכל ביתי[עריכת קוד מקור | עריכה]אני מעוניין לגדל פטריות מזן שמפיניון בביתי, הבנתי שזה נורא לא פשוט ואולי אף לא אפשרי, אשמח אם יש מישהו שיודע ויכתוב לי האם אפשר לגדל בבית, ואם כן איך בדיוק- "שלב אחרי שלב" איך שאומרים. אוסיף, שבערך "פטריות" בוויקיפדיה חסר מאוד הסבר כלשהוא על איך מגדלים פטריות בעולם בכלל, בין בבית ובין במפעלים. תודה תודה!!! בנימין גל-ער - שיחה 14:12, 3 באפריל 2015 (IDT)

אנציקלופדיה לא אמורה להיות ספר הדרכה, אלא לספק מידע כללי למדי. ממה שהתרשמתי בחיפוש לא ארוך, גידול שמפיניון אפשרי אבל מאד תובעני. יש להכין חלל גידול שבו אפשר לשלוט על החום והלחות באופן מדוייק, ולהכין קומפוסט יעודי ודי מצחין, שספק אם זה רעיון טוב לשים אותו בבית. הפיקנופודיה טובה ממך! אילן שמעוני, - שיחה 10:21, 4 באפריל 2015 (IDT) איך אחזיר ערך שכתבתי ומחקו לי, השם: ROCKBOX[עריכת קוד מקור | עריכה]כתבתי ערך קצרצר ויפהפה לטעמי על התוכנה החשובה לנגנים בשם ROCKBOX הניסוח מושלם וללא שגיאות כתיב וכדומה, ומחק לי איך אחזיר את הערך?

הדף לא נמחק אלא נמצא בטיוטה:ROCKBOX. על מנת שהדף יופיע כערך צריך לערוך אותו כמקובל בוויקיפדיה, ובפרט להוסיף בו קישורים. כמו כן חשוב להביא מקורות למידע בערך ולהוסיף מידע כלשהו שיסביר את החשיבות שלה (למשל הערכה של מספר משתמשים/הורדות). ערן - שיחה 09:39, 3 באפריל 2015 (IDT

ככה לא מעתיקים[עריכת קוד מקור]

כדי להעתיק קטע מדיון, לחץ על "עריכת קוד מקור" (או "צפייה בקוד מקור" אם הדף חסום לעריכה) וסמן והעתק את הטקסט. כעת ערוך את הטקסט בחדש בעריכת קוד מקור, והדבק שם. השתמש בתצוגה מקדימה כדי להציג את התוכן לפני השמירה.

מצד שני, למה להעתיק? לא נוח יותר לקשר? Tzafrir - שיחה 21:43, 12 באפריל 2015 (IDT)תגובה

בברכה, Tzafrir - שיחה 21:43, 12 באפריל 2015 (IDT)תגובה