לדלג לתוכן

שיחת משתמש:גדי אלון/ארגז חול

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 15 שנים מאת Nachum zitter


==בקורת עמיתים מאת Nachum zitter - שיחה 15:41, 25 ביולי 2008 (IDT)== שמתם לב שמירב החומר דן על בעיות של אתיקה במחשבים בכלל ולא על אתיקה במחקר מקוון? בנוסף, כל מה שציינו כבעיה ביחס לאתיקה של ראיון מקוון תקף בכל ראיון. אז מה חידשנו? כמו כן כדאי לנסות לפרט את הפיסקה הראשונה, שם יושב מרכז הכובד של נושאי האתיקה באינטרנט ושלא זכה ליחס כלל.תגובה

ביקורת עמיתים מאת לאה אלון - שיחה 14:33, 23 ביולי 2008 (IDT) הנושא מעניין מאד, וכתוב בצורה מעניינת. הסעיף הראשון אינו ממוקד. לדעתי ניתן להוריד את הפיסקה הראשונה והאחרונה של הסעיף הראשון. נראה לי כי כדאי לשנות את הכותרת של הסעיף השלישי, לכותרת קצרה יותר וממוקדת יותר. בסה"כ מלבד הסעיף הראשון כתוב טוב ומעניין.תגובה

בקורת עמיתים מאת יעל זכרון212.68.139.50 06:46, 24 ביולי 2008 (IDT)תגובה

יש לדעתי להגדיר בהתחלה מהי אתיקה בנושא זה. הדבר אינו ברור.הנושא חשוב ביותר. והעיסוק בו באינטרנט רק יגבר.שתי הערות טכניות. נראה לי כי יש לכתב אתיקה ולא אתיקת בפסקה ראשונה. משפט 7 בפסקה ב נראה לי שיש לנסח יותר ברור את המשפט. בנושא היתרונות והחסרונות יש גלישה לערך שלנו , חשוב למצא יתרונות וחסרונות בנושא האתריקה. הסעיף העוסק בנתיקה נראה לי לב הענין ואולי תוכלו לעבות אותו עם עוד ביבליוגרפיה.בהצלחה!

בקורת עמיתים מאת מאירר - שיחה

אני אוהב את הסיעף הראשון,כמו שהו, כמבוא לנושא, אך חסרה לי ההתפתחות של הדיון. לא ברור איפה האתיקה בראיון מקוון שונה בכל צורת ראיון אחרת. אין התייחסות לבעיית הדיוג (phishing) ההמלצות למבצע הראיון מועילות ושימושיות.


ביקורת עמיתים מאת --Sharon finzi - שיחה 11:25, 30 ביולי 2008 (IDT)[עריכת קוד מקור]

הערך מעניין וממוקד.
ניכר שיש תהליך הדרגתי בהצגת הנקודות המתייחסות לסוגיית אתיקה בראיון המקוון: הצגה של בעיות אתיקה , דילמות , סוגיות הנוגעות לאתיקה בראיון המקוון ולבסוף הצעות לפתרון הבעיות שהוזכרו.
מורגש שנעשה סיכום של הדברים החשובים שנוגעים באתיקת הראיון המקוון, הצגתם ברורה והקורא לא חש מבולבל מעומס המידע.

ביקורת עמיתים מאת הדסה Hadassa - שיחה 16:04, 31 ביולי 2008 (IDT)[עריכת קוד מקור]

החלק הראשון היה מאוד מעניין וחידש לי. בנוגע לדברים האחרים - אני מסכימה עם הערות שכבר כתבו אז אני לא אחזור עליהם. שיהיה לכם בהצלחה.

ביקורת עמיתים מאת נטלי גורדון[עריכת קוד מקור]

הערך מאוד מעניין וכתוב בצורה טובה, ברורה ולפי סדר הגיוני. אני חושבת שצריך רק לשנות את הכותרת של סעיף 3 כי כתבתם משפט ארוך ולא מרכז בקצרה את התוכן של הפרק. אני מציעה לכם כותרת אחרת למשל, נושאים/ דילמות אתיות בפני החוקר בביצוע ראיון מקוון. לדעתי גם פרק של יתרונות וחסרונות אתיים קצר מאוד וכדאי להרחיבו או לשלב בתוך פרק אחר. מאוד אהבתי שלא רק הצגתם את הבעיות ושאלות אתיים אלא גם נתנם תפרונות. עבודה יפה מאוד. בהצלחה!!