שיחת משתמש:יוסרא

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 7 שנים מאת Hanay בנושא שלום חנה
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום יוסרא, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 19:05, 25 בינואר 2017 (IST)תגובה

העליתי טיוטה[עריכת קוד מקור]

משתמשת:hanayערך חדש על כוכל --יוסרא - שיחה 19:20, 25 בינואר 2017 (IST)תגובה

שלום לך,

בהמשך להדרכה בה השתתפת, בנוסף לקישורים לדפי ההנחיות במלבן ברוך הבא לעיל, להלן קישורים לדף בו נמצא קישור לדף המיזם בו אתה משתתף, ודפי עזרה - מומלץ מאוד לעיין בהם:


לאחר הכניסה, יש ללחוץ על הלשונית "יצירה" למעבר לעורך החזותי. כותבים טקסט ושומרים בכפתור המלבני הכחול "פרסום הדף", משמאל למעלה.

בחתימה שלי נמצא גם קישור לדף השיחה שלי. אני אלווה אותך בהנחיות בדף השיחה שלך.

ניתן תמיד להגיע לטיוטה שלך דרך הקישור "תרומות" בראש המסך מצד שמאל, מימין לקישור יציאה מהחשבון. מקישור זה אפשר להגיע לכל רשימת העריכות שלך.

אם ברצונכם להשתמש ב"מודול התרגום" יש לגשת לקישור בטא הנמצא בראש המסך משמאל, ובמסך שיפתח יש לסמן את האפשרות תרגום תוכן, זאת האפשרות האחרונה למטה. לאחר מכן יש ללחוץ על כפתור השמירה למטה.

אם יש לך שאלות נא לשאול אותן בדף השיחה שלך. יש להקיש על הקישור הוספת נושא ולכתוב את הדברים, או ללחוץ על הקישור תגובה כדי לענות לפנייה שנכתבה.
נא לא לשכוח לתייג אותי בהתאם להסבר בדף {{תיוג}}.

                                                            שיהיה בהצלחה פרח בשבילך, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 21:59, 25 בינואר 2017 (IST)תגובה

משתמש:יוסרא/כבוד המשפחה[עריכת קוד מקור]

הי יוסרא. את הטיוטה שכתבת תעלי בקישור הבא משתמש:יוסרא/כבוד המשפחה תלחצי על הקישור האדום יפתח לך דף תעתיקי את תוכן העבודה שכתבת בוורד. ונמשיך משם. בהצלחה. חנה Hanayשיחהעבירות שבין אדם לחברו - אין יום הכיפורים מכפר 12:12, 2 באפריל 2017 (IDT)תגובה

שלום יוסרא, לא הכנסת את הטיוטה שלך לקישור שיצרתי לך, העברתי את הדף לשם ערך עתידי. ארגנתי לך קצת את הטיוטה כי לא טיפלת אפילו בכותרות של הפרקים. את כל הדברים האלה הסברתי בהדרכה. את צריכה להיכנס לטיוטה וללחוץ על הקישור [עריכה] ואז את נמצאת בתוך העורך החזותי. הלומדה מסבירה לך ומדגימה כל פעולה איך עושים אותה. את צריכה להתאמץ קצת. הרי תרגלת את הנושא בהדרכה, ראי בדף משתמש:יוסרא/תרגיל. תיכנסי ותיזכרי. להסביר את כל זה בטלפון זה הרבה יותר מסובך מאשר תתרגלי עם הלומדה.
בטיוטה שכתבת יש פרק גדול על חילול כבוד המשפחה. בוויקיפדיה יש ערך מפורט למדי הכולל מקורות רצח על חילול כבוד המשפחה, האם אין כאן כפילות לתוכן שכבר נמצא בוויקיפדיה?
את צריכה לטפל בקישורים הפנימיים, ולטפל בהערות השוליים, העברתי למטה את תלת כותרת הפרק הערות שוליים את האזכורים המקוצרים בהנחה שאלה מיועדים להערות השוליים, רק תזכרי שבהערות השוליים יש לציין את ספרי העמודים ויש לטפל בהם כפי שמוסבר בלומדה. תרגלת זאת בהדרכה. אני מבינה שקצת קשה לך, אבל את צריכה קצת להתאמץ ולתרגל. תמשיכי בלי לחשוש. חנה Hanayשיחהעבירות שבין אדם לחברו - אין יום הכיפורים מכפר 17:38, 2 באפריל 2017 (IDT)תגובה

שלום חנה[עריכת קוד מקור]

מה שלומך חנהתבנית:חנה האם אפשר לקבל הדרכה באונ'? לגבי השאלות שרון כן אישרה את הערך כתבה לי הערות שתיקנתי מבחינה לשונית ואחרי זה ביקשה שאעלה בטיוטה. לגבי רצח כבוד המשפחה יודעת שיש ערך אני כותבת על המונח הפילסופי כבוד המשפחה , ציינצי את הרצח כמשפחו שקשור בהבנת המושג עצמו

שלום יוסרא, שוחחתי עם שרון, והיא לא אישרה את הערך כמו שנכתב על ידך להעלאה בוויקיפדיה. תבדקי את הנושא שוב. אני מצטערת אבל איני נותנת יותר הדרכות אישיות, כי ראיתי שבעזרת הלומדה כל אחד משתלט על הנושא זה, אולי את צריכה להשקיע קצת יותר מאמץ, אבל זה אפשרי. אבל הבעיה קודם כל היא בטקסט עצמו, ועד שהוא לא יאושר על ידי שרון כמתאים לוויקיפדיה. אז חבל על המאמץ
שימי גם לב שלא תייגת אותי כמו שצריך, ראי הסבר בקישור תבנית:תיוג. במקרה נכנסתי לדף הזה לראות אם ענית לי במקום הנכון.
לומדה לעורך החזותי, אפשר למצוא כאן


חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 18:17, 9 במאי 2017 (IDT)תגובה