שיחת משתמש:מיכל בר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 14 שנים מאת חובבשירה בנושא התמונה
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום מיכל בר, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Ranbar - שיחה 17:20, 17 בינואר 2010 (IST)תגובה

תמונה זו מוגנת בזכויות יוצרים. מחזיק זכויות היוצרים מאשר לכולם להשתמש בתמונה לכל מטרה בתנאי שניתן לבעלי זכות היוצרים קרדיט נאות. הפצה, שימושים נגזרים, שימושים מסחריים וכל שימוש אחר מותרים.

If you cannot read Hebrew - see here.
ייחוסתמונה זו מוגנת בזכויות יוצרים. מחזיק זכויות היוצרים מאשר לכולם להשתמש בתמונה לכל מטרה בתנאי שניתן לבעלי זכות היוצרים קרדיט נאות. הפצה, שימושים נגזרים, שימושים מסחריים וכל שימוש אחר מותרים.//he.wikipedia.org/wiki/%D7%A9%D7%99%D7%97%D7%AA_%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9:%D7%9E%D7%99%D7%9B%D7%9C_%D7%91%D7%A8
שימו לב: יש לתת קרדיט בעת השימוש בתמונה זו מחוץ לאתר ויקיפדיה. הקרדיט שיש לתת הוא:

שם-היוצר, רישיון-השימוש

את הכיתוב "שם-היוצר" יש להחליף בשם היוצר לפי פרטי התמונה לעיל.

העברה לוויקישיתוף תמונה זו סומנה כתמונה חופשית המועמדת להעברה לוויקישיתוף. שם תמונה זו תוכל לשמש מיזמים נוספים, בעברית ובשפות אחרות. לפני העברה יש לוודא שהתמונה אינה חסרה אישור OTRS, וכי כל הפרטים מופיעים בה. כמו כן, יש לוודא שלא מדובר בתמונה שאמורה להיות בשימוש הוגן, והועלתה בטעות ברישיון חופשי. אין להעביר לוויקישיתוף אם חסר מקור, אין אישור OTRS או שהתמונה איננה ברישיון חופשי.

ניתן להעביר את התמונה לוויקישיתוף באמצעות כלי בשרת הכלים. אם תמונה זו תועבר לוויקישיתוף, יש לסמן אותה באמצעות התבנית {{גם בוויקישיתוף}} על מנת שתוסר מוויקיפדיה. טיפים בהעברה לוויקישתוף


קובץ:Yorambar.jpg[עריכת קוד מקור]

בדיקה.
בדיקה.

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. העלית את התמונה הנ"ל אך נדרשת הבהרה נוספת לגבי מעמדה.

הבעיות ופתרונן:

  • נראה כי לא ציינת את שם חשבונך בתבנית הרישיון שבחרת. כדי לתקן את המעוות, יש לגשת לדף התמונה שהעלית, ללחוץ על לשונית "עריכה" ולציין את שם החשבון שלך.
    • אם אתם צילמתם או יצרתם את התמונה ואתם מתירים שימוש חופשי, רישיון התבנית צריך להיראות כך: {{שימוש חופשי|שם-החשבון-שלכם}}. את הכיתוב "שם-החשבון-שלכם" החליפו בשם החשבון שלכם. לידיעתך, שם החשבון מופיע בפינה השמאלית העליונה של כל דף.
    • אם אינכם מצלמי או יוצרי התמונה, ייתכן שיש הפרה של זכויות יוצרים. יש לסמן את התמונה למחיקה באמצעות תבנית {{למחוק|סיבה=לא יצרתי את התמונה}}.

למידע נוסף כיצד יש להעלות תמונות לוויקיפדיה ראו:

ניתן לגשת לדפי עזרה אלו בכל עת דרך תפריט העזרה שבתיבת הקהילה שבצד ימין של כל דף: עזרה -> תמונות וקבצים.

בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר.

בברכה, איתי פ.שיחה 14:19, 17 בינואר 2010 (IST)תגובה


שלום מיכל[עריכת קוד מקור]

שלם לך, אני מצטער על החוויה הלא כל כך נעימה שחווית אולי בהכנסך לראשונה לויקיפדיה. כתבתי ערך על יורם ז"ל (ראי יורם בר) לפי אמות מידה ויקיפדיות. מאד מומלץ שכותב הערך לא יהיה מעורב רגשית במושא הערך, מכיוון שהדברים נשפטים בכלים מאד אכזריים של חשיבות אנציקלופדית, דיוק ואובייקטיביות, אשר, בלי כוונה רעה עלולים לפגוע. כעת, לגבי התמונה, אם הזכויות בידייך (או הזכויות על התמונה המופלאה של יורם עומד בקהל) מאד אשמח להעלות אותה לערך. אם לא - יש לברר בידי מי הזכויות ולבדוק אם יש אפשרות להעלות ברשיון חופשי. ושוב, מקווה שהחוויה הויקיפדית שלך השתפרה ושנזכה לראותך כותבת בנושאים שונים. Ranbar - שיחה 17:12, 17 בינואר 2010 (IST)תגובה

יורם בר[עריכת קוד מקור]

שלום מיכל. שחזרתי את עריכתך כיוון שאינה מתאימה לאנציקלופדיה. אני מציעה שתכתבי כאן את הערך ואחרי שתסיימי אנסה להוציא ממנו משפטים שמתאימים לאנציקלופדיה. סקרלטשיחה 17:57, 17 בינואר 2010 (IST)תגובה

התמונה[עריכת קוד מקור]

היי מיכל, אני מבין שאתה צילמת את התמונה וכן שאת רוצה לפרסמה תחת רישיון {{ייחוס}}, האם אני צודק? איתי פ.שיחה 18:29, 17 בינואר 2010 (IST)תגובה

ערכתי את דף התמונה בהתאם. Ranbar - שיחה 18:33, 17 בינואר 2010 (IST)תגובה
שלום מיכל בר,

תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים. לכן, תוכל להציג את עצמך מבלי לחשוף פרטים אישיים.
באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמש:מיכל בר". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כוויקיפד מן המניין.

בברכה, חובבשירה - שיחה 19:19, 17 בינואר 2010 (IST)תגובה