שיחת משתמש:פלינה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום פלינה, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, צהוב עולה 15:18, 26 ינואר 2006 (UTC)

פלינה, אנו בוויקיפדיה מקפידים על זכויות היוצרים של ערכים ותמונות שמועלים אלינו. בתמונה של רנן שור שהעלית לא ציינת תחת אילו זכויות יוצרים העלית את התמונה. מה מקור התמונה? האם את/ה בעל/ת התמונה? האם מצאת אותה באתר אינטרנט? תודה, צהוב עולה 15:18, 26 ינואר 2006 (UTC)

זכויות היוצרים על התמונה שייכות לביה"ס סם שפיגל לקולנוע בירושלים, אותו מנהל רנן שור. ולפיכך, זכויות השימוש בתמונה מועברות בזאת לויקיפדיה.
תודה על העברת הזכויות, אבל רק כדי להבהיר: מה מעמדך בביה"ס סם שפיגל, והאם הוא מאפשר לך לתת זכויות שימוש בוויקיפדיה? ערןב 10:15, 1 פברואר 2006 (UTC)

שלום רב, שמי נועה רון - מנהלת קשרי חוץ בבית הספר, ויש לנו את הזכויות היוצרים המלאות על התמונה הנ"ל. תודה.

למה שמת תבנית הפרת זכויות יוצרים בערך? מה בדיוק מועתק שם ומהיכן? אבירם 13:29, 12 מרץ 2006 (UTC)

הוספתי מאמר מאת שמוליק דובדבני, וייתכן שבמקרה לחצתי בטעות על משהו והתווסף הפרת זכויות יוצרים. זו טעות. סליחה.

האם יש אפשרות שתיצרו קישור שיאפשר להגיע בחיפוש לערך "בית הספר סם שפיגל לקולנוע ולטלוויזיה, ירושלים", גם כאשר מקישים את האפשרויות הבאות: "בית הספר סם שפיגל" "ביה"ס סם שפיגל" "בית הספר לקולנוע סם שפיגל" "סם שפיגל" (שתהיה אפשרות לבחור בין המפיק לבי"ס)?

אודה מאוד לתשובתך, בתודה פלינה.

בית הספר סם שפיגל[עריכת קוד מקור]

לבקשתך, ערכתי הפנייה בשם בית הספר סם שפיגל לערך, ובערך סם שפיגל כתבתי פירוש נוסף המפנה לביה"ס. לא חושב שצריך יותר. אנא הקפידי שהערך לא יהפוך לפרסומת גרידא לבית הספר-הוא מתחיל לדעתי להיות כזה. בברכה, אבירם 14:30, 12 מרץ 2006 (UTC)
תודה רבה על עזרתך המהירה. נתייחס להערתך :-)

אני רואה שאני מתכתב איתך הרבה. שכתבתי את הערך שכתבת על הסרט הכי אהוב עלי (את יכולה למסור זאת גם לרנן שור). כשאת כותבת שהסרט השפיע על מכתבי שמיניסטים ועל צעירים רבים בנוגע לגיוסם לצבא, על מה זה מסתמך? בינתיים סייגתי זאת. אני זוכר שכילד דווקא קראתי בעיתונים ביקורות טובות על הסרט -כדאי להוסיף גם אותם. כמו כן היו מספר דברים קטנים שמחקתי או תיקנתי, כמו שאריק שרון לא רלוונטי כי הוא לא עסק בעצמו בפסילת סרטים (ואולי כן?...). בכל מקרה, תודה אישית על הערך. אבירם 20:41, 12 מרץ 2006 (UTC)

במסגרת הטיפול בתמונות בעייתיות במיזם התמונות, שמתי לב כי העלית את התמונה הנ"ל שלא בהתאם להנחיות הברורות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. אנא פעל על פי ההנחיות בדף זה, אחרת התמונה עלולה להימחק בשבוע הקרוב. בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר. ‏Gridge ۩ שיחה 00:32, 7 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]

במסגרת הטיפול בתמונות בעייתיות במיזם התמונות, שמתי לב כי העלית את התמונה הנ"ל שלא בהתאם להנחיות הברורות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. אנא פעל על פי ההנחיות בדף זה, אחרת התמונה עלולה להימחק בשבוע הקרוב. בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר. ‏Gridge ۩ שיחה 01:05, 7 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]

שלום, במסגרת הטיפול בתמונות בעייתיות במיזם התמונות אותרה התמונה הנ"ל. רישיונה של התמונה אינו תקין ואינו עומד בהנחיות החדשות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. כמו כן, לא מצוין מקור בצורה הדרושה. אנא פעל על פי ההנחיות בדף זה, אחרת התמונה עלולה להימחק בעשרת הימים הקרובים. בהמשך לפנייה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר. ‏Gridge ۩ שיחה 23:05, 19 בדצמבר 2007 (IST)[תגובה]