שיחת משתמש:רונן84

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום רונן84, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Ldorfmanשיחה 02:42, 21 בפברואר 2014 (IST)תגובה

שלום רונן וברכותי על תחילת צעדיך ככותב בוויקיפדיה העברית,
אנא שים לב למספר הערות לצורך שיפור אופן הצגת המידע בערך.

  • בהעתקת הקטע, או חלקים ממנו, מהמקור בו כתבת את הגרסה שהוגשה למרצה, שכחת למחוק רווחים מסויימים. אנא עבור למצב "עריכת קוד מקור" ודאג לכך שהשורות תופענה ברצף מבלי "לקפוץ שורה" באמצע משפטים (גם אם בתצוגת הערך זה נראה לכאורה תקין).
  • אנא הוסף בגוף הטקסט קישורים פנימיים לערכים אחרים בוויקיפדיה, כפי שמקובל בכל ערכי ויקיפדיה. במקום להשתמש בצורה המקובלת של קישורים פנימיים (באמצעות שימוש בשני זוגות של סוגריים מרובעים, כפי שמצויין גם בדף שקיבלתם במהלך ההדרכה בכתה), עשית שימוש בצורה של קישור חיצוני והדבר אינו תקין. עזרה תוכל למצוא בדף "עזרה:קישורים".
  • בהתאם להסברים בדף העזרה לגבי הקישורים, אנא תקן את מבנה הקישורים שהוספת בהערות השוליים. אנא שים לב לכך שהערות השוליים בוויקיפדיה כתובות באופן שונה מזה המקובל באקדמיה. כדי להפוך את המידע למובן וקריא יותר, בוויקיפדיה העברית אנו מביאים את שמו המלא של המחבר כפי שמופיע על הספר או במאמר, כך שקיצורים של השם הפרטי אינם נדרשים וגם הסדר הנדרש בשם הוא באופן המקובל בשיחה יום-יומית: שם פרטי ואז שם משפחה (ולא הפוך, כמקובל בכתיבה ביבליוגרפית באקדמיה). כך, ביכולתנו לקשר בקלות את שמם של המחברים לערכים אודות פועלם, אם קיימים כאלה. שנת הפרסום של הספר או המאמר תופיע בסוף ההערה, לאחר המוציא לאור או שם האתר. אנא שנה את ההערות בקטע עליו עבדת לפורמט המקובל. הינך מוזמן להתבונן בערכים אחרים כדי לקבל דוגמאות לכך.
  • בדף המשתמש שלך הוספתי תיבה המעידה כי הינך סטודנט הכותב בקורס אקדמי בו ישנה מטלת כתיבה בוויקיפדיה. באותו דף, דף המשתמש שלך, תוכל להוסיף כל מידע שתרצה אודותיך. זהו בעצם "דף הבית" שלך בוויקיפדיה/כרטיס הביקור הוויקיפדי שלך. תוכל לקרוא על כך עוד בדף "ויקיפדיה:דף משתמש".
בהצלחה!

בכל שאלה, קטנה או גדולה, לגבי הנקודות שהצגתי כאן או לגבי המשך הכתיבה בערך זה, או בוויקיפדיה בכלל, אנא פנה אלי. צור עמי קשר מתי שנוח לך, בכל דרך הנוחה לך:050-5453913 / Liron Dorfman/ Liron@wikimedia.org.il / בהודעה בדף השיחה שלי . להשתמע, לירון דורפמן. Ldorfmanשיחה 03:30, 21 בפברואר 2014 (IST)תגובה