שיחת משתמש:שגיב

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, שגיב, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

ערן 10:08, 27 מרץ 2005 (UTC)

שלום. האם תוכל לציין מה מקור התמונה שהעלית? האם צילמת אותה בעצמך? המידע חשוב כדי שיהיה ברור מצבה מבחינת זכויות יוצרים. בברכה, ערןב 10:29, 27 מרץ 2005 (UTC)

מצטרף לשאלה. לעת עתה, סיווגתי את תמונותיך כחשודות, אך אם לא תספק את המקור לתמונות ייתכן שנאלץ למחוק אותן. שים לב שאסור להעלות תמונות שמופיעות באתרים אחרים, גם אם הם לא כותבים זאת במפורש. היוצאים מן הכלל לעניין זה הם אתרים כמו ויקיפדיה האנגלית, שמהם מותר להעלות תמונות כמה שרק רוצים. בתודה, רועי | שיחה | 11:00, 27 מרץ 2005 (UTC)

שלום שוב. אין חותמים על ערכים בוויקיפדיה. חתימתך מתווספת אוטומטית בעמוד "גרסאות קודמות" של הערך. כמו כן, טרם ענית בקשר למקורות התמונות. בברכה, ערןב 11:22, 27 מרץ 2005 (UTC)

עריכת דף המשתמש שלי[עריכת קוד מקור]

שלום. אני מניח שערכת את משתמש:Eranb בטעות. אם ברצונך לפנות אלי, אתה יכול לעשות זאת בשיחת משתמש:Eranb. טרם ענית לשאלות לעיל. בברכה, ערןב 11:43, 27 מרץ 2005 (UTC)

התנהגותך[עריכת קוד מקור]

שגיב,

הפניה שלך אלי בדף השיחה שלי לא היתה מנומסת, בלשון המעטה. לא סיפקת מקורות לתמונות שלך, ובכלל אתה לא מתנהג ממש יפה לאנשים פה. אם תמשיך כך לא תהיה לנו ברירה אלא לחסום אותך מעריכה בוויקיפדיה.

ערןב 12:14, 27 מרץ 2005 (UTC)

מדוע מחקת את תוכן הערך ? John Doe 13:30, 27 מרץ 2005 (UTC)