שיחת משתמש:שירלי הכט

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת 37.46.38.172 בנושא אין הנחתום מעיד על עיסתו !

הרגע שיניתי פיסקה בערך מפני שהיא אינה נכונה עובדתי והיסטורית. כאשר יעקב שמע לראשונה על סאדברי וואלי, בית הספר בחדרה היה קיים כבר שלוש שנים. לכן אי אפשר שהוא הקים אותו בהשפעת סאדברי וואלי. בנוסף סאדברי וואלי מעולם לא כינה את עצמו דמוקרטי ולא טען שהוא כזה. תיקון נוסף דרוש לכך שיעקב הקים את בית הספר על יסודות החינוך הדמוקרטי. זה אינו נכון מפני שלא היה קיים מושג שכזה בעולם לפני שיעקב החליט לקרוא כך לבית הספר שהקים בחדרה. זה השימוש הראשון של השם העולם (ניתן לבדוק את דברי). אם העריכה הזו תתקבל, יש עוד שינויים שהייתי שמחה להכניס לערך כדי שיהיה נכון וגם כדי שתהיה בו אנפורמציה מדויקת נוספת לגבי קורות חייו של יעקב הכט. אשמח מאוד לקבל עזרה (גם בהכנסת תמונה חדשה- אני לא מצליחה)תודה רבה. שירלי

ברוכה הבאה לויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום שירלי הכט, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, יניב שיחה 16:58, 16 באוגוסט 2011 (IDT)תגובה

יעקב הכט[עריכת קוד מקור]

שלום רב וברוך בואך לוויקיפדיה. כדי להשתמש בתמונה צריך קודם כול להעלות אותה לשרת. ראי ויקיפדיה:העלאת קובץ לשרת. שימי לב שהרישיון חייב להיות חופשי ולעניין זה ראי ויקיפדיה:רישוי תמונות/רישיונות חופשיים. תודה רבה וערב טוב, יניב שיחה 16:58, 16 באוגוסט 2011 (IDT)תגובה

עניתי לך בדף השיחה שלי. תודה, יניב שיחה 17:14, 16 באוגוסט 2011 (IDT)תגובה

כתבי משהו על עצמך[עריכת קוד מקור]

שלום שירלי הכט, ותודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ו/או את תחומי העניין שלך. באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה למשתמש:שירלי הכט.
בנוסף, כאשר את כותבת בדפי שיחה, מקובל לחתום באופן פשוט על ידי שימוש בארבע סימני טילדה (~~~~). כך ייכתב בקלות שמך ומועד הכתיבה. ברוכה הבאה לויקיפדיה. דני. Danny-wשיחה 13:49, 21 באוקטובר 2011 (IST)תגובה

שלום שירלי[עריכת קוד מקור]

שלום, ראיתי שלא נערכה לך קבלת פנים מסודרת וחמה דיה קודם לכן. על כן, רציתי לברכך על תרומתך ולבאר מעט את אופן העבודה כאן.

ייתכן שספגת ועוד תספוג/תספגי כמה הערות ביקורתיות על פעילותך כאן משום שאינך מכיר/ה עדיין את כל נוהגי העבודה ומוסכמות העריכה כאן. אל דאגה – כוונתנו טובה וכדאי להתייחס להערות אלו כאל ביקורת בונה בלבד ולא כאל ביקורת אישית.

הוויקיפדים הוותיקים כאן מנטרים את כל העריכות המתבצעות בוויקיפדיה באופן מתמשך מתוך כוונה לעצור השחתות וטעויות עריכה שנעשות תדיר. זו עבודה חשובה לצורך שמירה על איכותה וחופשיותה של ויקיפדיה, אך היא גם שוחקת ולכן ההערות שזכית להן כאן היו מאוד ישירות ואולי גם נוקשות.

אין סיבה לקחת זאת ללב, כולנו התחלנו כך. הממשק כאן אינו פשוט ולוקח זמן ללמוד אותו, אך תוך פרק זמן קצר מתרגלים לאופן העבודה כאן – להסברים בנושא זה ראה/ראי עזרה:עשרה טיפים להשתלבות בקהילת ויקיפדיה ובהרחבה יותר גם בעזרה:תפריט ראשי. אציע גם שתבקר/י בויקיפדיה:חממה, שם ניתן לבחור חונך או חונכת אשר ישמחו לסייע לך באופן אישי ומתמשך. גם אני אשמח לסייע בכל בעיה בה תיתקל/י בעבודתך כאן. תודה על תרומתך והמשך עבודה מהנה.

בברכה, • חיים 7לכתוב לי • כ"ה בתשרי ה'תשע"ב • 16:48, 23 באוקטובר 2011 (IST)תגובה

אין הנחתום מעיד על עיסתו ![עריכת קוד מקור]

ממתי הערכים בויקיפדיה ניתנים לעריכה על ידי אדם אינטרסנטי המציג נתונים מוטים, מה כל שכן שהערכים אינם נשענים על אסמכתאות צד שלישי כלשהן (פרסום עצמי) ?

ראו: יעקב הכט, ערי חינוך.

לתשומת לבכם: המשתמשת:שירלי הכט היא אשתו של יעקב הכט.

37.46.38.172 01:14, 30 בינואר 2014 (IST)תגובה