שיחת משתמש:79.176.120.18

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 5 שנים מאת ערן

שלום ערן. בטיוטה:התפתחות הזהות המגדרית יש שני ביאורים. ביאור א' וביאור ב'. שניהם העתקים מדויקים כי לא מצאתי דרך לבצע קריאה לביאור א' דרך ביאור ב' על ידי שם=ערך. נראה שהקונספט של שם=ערך אפקטיבי רק כשהתבנית היא {{הערה|}} ולא {{ביאור|}}. מצב זה בעייתי כי הוא גורם לשכפול הביאור (הארוך יחסית). האם תוכל לאפשר קריאה לפי שם גם בתבניות ביאור או לפחות לתת לי טיפ איך להתמודד עם זה להבא?

ולמקרה שתהית למה אני מתייג פרופילך בדף שיחה - פורמלית כתובת האיי פי הקודמת שלי נחסמה באופן שהוכח כלא מוצדק על ידי המשתמש דגש חזק (שפעל באצילות להציג את חפותי) ואני עדיין חסום פורמלית, לכן אני נמנע ממרחב הערכים עד שהחסימה הפורמלית תוסר לחלוטין ומחפש לפחות ללמוד על פיתרון לבעיה.

אודה לך על פיתרון. 79.176.120.18 16:37, 18 באוקטובר 2018 (IDT)תגובה

שלום, אני לא אהיה זמין בשבועיים הקרובים עקב נסיעה ולא אוכל לסייע כל כך בזמן הקרוב, בכל אופן זה צריך לעבוד בצורה זהה להערות וגם מודגם בדף התבנית -ראה את התיקון במיוחד:הבדל/24127337. ערן - שיחה 17:43, 18 באוקטובר 2018 (IDT)תגובה
זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה