שיחת משתמש:79.183.63.60

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הערך-לעתיד הועבר לדף טיוטה, להמשך עבודה עליו[עריכת קוד מקור]

שלום 79.183.63.60,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "שיקום ילדי אסירים" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:שיקום ילדי אסירים.

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה בחממה. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!
Ldorfmanשיחה 17:39, 15 בינואר 2017 (IST)תגובה


שלום לך, ותודה על כתיבת הערך. הוא נמצא כרגע בדף טיוטה להמשך עבודה. אנא קראי את ההערות שנכתבו בדף שיחת טיוטה:שיקום ילדי אסירים, ונשמח אם תתקני את הערך בהתאם. לכשתסתיים העבודה, הערך יוחזר כמובן למרחב הערכים. בברכה, Ravit - שיחה 22:34, 15 בינואר 2017 (IST)תגובה

הי אני כתבתי את הערך "שיקום ילדי אסירים" מטעם מכללת עמק יזרעאל. אני סטודנטית שנה ב' לתואר ראשון והייתה לנו מטלה באחד הקורסים להכניס ערך של שיקום באחד התחומים. אני בחרתי "שיקום ילדי אסירים" וזה עבר את בדיקת המרצה לפני ששלחתי לכם את הערך. לכן מאוד חשוב לי שזה ישמר כמו שאני שלחתי עם השם "שיקום", ולא כפי שראיתי ששינו ל"ילדי אסירים". זו עבודה עם ציון ומטרתי לא הייתה שישנו לי את הכותרת או את המלל. אני רוצה שיכנס לויקיפדיה דווקא הערך "שיקום ילדי אסירים". אשמח שתעזרו לי בזה...... תודה.

תודה על כתיבת הערך במסגרת הקורס. עם זאת, חשוב להבין (וחבל לי אם לא הסבירו לכם את זה בקורס), שערכים בוויקיפדיה אינם "שייכים" לכותביהם, זו תרומה עבור הכלל (ועל כך תודתנו לך!), וכל הערכים עוברים שינויים ותיקונים כך שיתאימו לסגנון המקובל בוויקיפדיה. למשל, הערך שכתבת התמקד רק בחלקו בשיקום ילדי אסירים, השאר היה רקע על תחושות ובעיות של ילדי אסירים (עוד לפני השיקום), לכן אין סיבה שהערך לא יעסוק בנושא הרחב של ילדי אסירים באופן כללי. היו עוד תיקונים טכניים, הסרת מידע מפורט מדי או לא קשור לנושא, חלוקה לפרקים מתאימים, הוספת קישורים פנימיים "כחולים", תיקוני ניסוח ועוד. מאמר שאושר על ידי מרצה זה מצוין, וזה שלב הכרחי, אבל הוא שונה בסגנון שלו ממה שמקובל בוויקיפדיה. תוכלי לקרוא ערכים בנושאים קרובים ולהתרשם מצורת הכתיבה שלהם.
כמובן, הגרסה הראשונית של הערך שמורה בדף ההיסטוריה של הערך, והיא נמצאת כאן. בכל מקרה, תוכלי לדון על שם הערך ועל שינויים שנערכו בו, בדף השיחה של הערך, אבל חשוב שהדיון יהיה ענייני ויעסוק בעובדות אובייקטיביות שנועדו לשפר את הערך עבור כלל הקוראים, ולא במניעים אישיים (כגון חשיבות שמירת הגרסה הראשונית שלך עבור הציון שלך בקורס).
שוב תודה על העשרת ויקיפדיה בנושא חשוב זה. בברכה, Ravit - שיחה 22:18, 17 בינואר 2017 (IST)תגובה
נשמח אם תפני אלינו את המרצה שידבר עם מישהו בויקיפדיה. נוכל להסביר את דרכי העבודה שלנו ולהדק את שיתוף הפעולה לטובת כולם. עדירל - שיחה 22:39, 17 בינואר 2017 (IST)תגובה
זהו דף שיחה של משתמש לא רשום שמזוהה רק לפי כתובת ה־IP שלו. ייתכן שהודעות ישנות בדף זה מתייחסות למשתמשים אנונימיים אחרים.

IP lookupDNS whoisTracerouteבדיקת Torחיפוש חסימת טווחתרומות טווחחסימות גלובליותתרומות וחסימות במיזמי ויקימדיה