שיחת משתמש:AMI LEER

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ברוך בואך[עריכת קוד מקור]

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום AMI LEER, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, המאו"ר - שיחה 18:44, 13 ביולי 2022 (IDT)[תגובה]


ספר על עצמך[עריכת קוד מקור]

שלום AMI LEER,

תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים. לכן, תוכל להציג את עצמך מבלי לחשוף פרטים אישיים.
באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמש:AMI LEER". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כוויקיפד מן המניין.

בברכה,--היידן 07:23, 16 ביולי 2022 (IDT)[תגובה]

קישור לערכים בוויקיפדיות זרות ולאתרים זרים (דו"ח קילגור-מטאס)[עריכת קוד מקור]

שלום עמי וברוך הבא לוויקיפדיה. שים לב שכשרוצים לקשר לערך חסר וגם להקל על הקורא להגיע לערך קיים בוויקיפדיה זרה (בד״כ באנגלית), משתמשים בתבנית {{קישור שפה}} (המועדפת) או בתבנית כמו {{אנ}} לאחר הקישור החסר. איננו משתמשים בקישור [[:en]] במקרים כאלה, משום שאז גם נוצר הרושם השגוי שהערך קיים בעברית (ורק כשהקורא לוחץ עליו מתברר לו שלא זה המצב), וגם אין סימון של הערך כערך חסר (אין להפריז בסימונים אלה שלא לצורך, אבל אם מדובר בערך שראוי כי יופיע בוויקיפדיה, סימונו כערך חסר ("קישור אדום") מהווה אינדיקציה לצורך בכתיבתו).

באותו אופן, אין להוסיף קישורים חיצוניים לגוף הטקסט אלא בתוך הערה (לא שהוספת, רק שתדע).

העיקרון הרלוונטי לשני הנושאים הנ"ל הוא שקישורים "כחולים" בגוף הטקסט תמיד יקשרו לערכים בוויקיפדיה בעברית.

תיקנתי כנדרש, אתה מוזמן לבחון את השינויים שביצעתי לאחר עריכתך.

בברכה, ‏Virant‏ (שיחה) 10:54, 9 בספטמבר 2023 (IDT)[תגובה]

תודה רבה על ההערה. אני אתחיל לפעול לפי ההנחיה הזו. כללית לדעתי מאד חשוב שיהיה גם קישור לאתר הזר כי: בדרך כלל הוא מפורט יותר, ואפשר גם לתרגום אותו אוטומטית ולקבל עוד מידע. AMI LEER - שיחה 11:17, 9 בספטמבר 2023 (IDT)[תגובה]
אין בעד מה. אני מסכים עם הנחיצות בקישור ערכים חסרים לערכים באנגלית, ולכן הם נגישים דרך {{קישור שפה}} (שים לב שכל ערך שהחלפתי מ-"en" ל-"קישור שפה", מופיע בעברית באדום ואחריו קישור "(אנ')" לערך באנגלית, כך גם ברור שהערך בעברית חסר וגם קל להגיע לערך באנגלית). לגבי הערך דו"ח קילגור-מטאס עצמו, הוא מקושר לערכים בשפות זרות דרך "שפות" משמאל למעלה (הקישור נעשה דרך "ויקינתונים", ואם טרם נתקלת בכך, אני מניח שתיתקל בהמשך). ‏Virant‏ (שיחה) 11:26, 9 בספטמבר 2023 (IDT)[תגובה]
נ.ב. לאחר שערך חסר בעברית נכתב, אם קיימים קישורי שפה המפנים אליו (כלומר באיות זהה), תצוגתם תשתנה: הם ייראו כמו קישורים רגילים לערך בעברית ולא יוצג עוד קישור לערך בשפה הזרה. ‏Virant‏ (שיחה) 11:31, 9 בספטמבר 2023 (IDT)[תגובה]

האם ישנה סיבה ששם המשתמש שלך מופיע פעמיים בחתימתך? כי אם לא, עדיף להוריד אחד מהם (במיוחד:העדפות) (וגם, בקשה אישית: האם תוכל לכתוב בשם המופיע את שמך בצורה התקנית, Ami Leer (או תעתיק את זה: [[משתמש:AMI LEER|Ami Leer]])? איש עיטי - הבה נשיחה - ערכי דימה 12:28, 27 באוקטובר 2023 (IDT)[תגובה]

כשהצבעת לטובת השארת הערך, מחקת את הצבעתי! שים לב להבא. עוד אחד - שיחה 15:51, 22 בדצמבר 2023 (IST)[תגובה]

סליחה טעות שלי AMI LEER - שיחה 16:31, 22 בדצמבר 2023 (IST)[תגובה]

בדוק עריכות אוטומטי[עריכת קוד מקור]

שלום AMI LEER,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט מספר 33 בויקיפדיה:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.

מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: ויקיפדיה:לשון, איכותם של מקורות.

בברכה,--היידן 18:55, 7 בינואר 2024 (IST)[תגובה]

תודה היידן AMI LEER - שיחה 08:48, 9 בינואר 2024 (IST)[תגובה]