שיחת משתמש:Ady Balderman

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 6 חודשים מאת NilsHolgersson2 בנושא אידה ב' ולס
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Ady Balderman, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 16:05, 11 בינואר 2016 (IST)תגובה

היי[עריכת קוד מקור]

שלום מקווה שעבר טוב --Ady Balderman - שיחה 19:37, 12 בינואר 2016 (IST)תגובה

ניסיון[עריכת קוד מקור]

משתמשת:hanay

ניסיון בשיעור --Ady Balderman - שיחה 19:41, 12 בינואר 2016 (IST)תגובה

שלום לך,

בהמשך להדרכה בה השתתפת, בנוסף לקישורים לדפי ההנחיות במלבן ברוך הבא לעיל, להלן קישורים לדף בו נמצא קישור לדף המיזם בו אתה משתתף, ודפי עזרה - מומלץ מאוד לעיין בהם:


לאחר הכניסה, יש ללחוץ על הלשונית "יצירה" למעבר לעורך החזותי. כותבים טקסט ושומרים בכפתור המלבני הכחול "פרסום הדף", משמאל למעלה.

בחתימה שלי נמצא גם קישור לדף השיחה שלי. אני אלווה אותך בהנחיות בדף השיחה שלך.

ניתן תמיד להגיע לטיוטה שלך דרך הקישור "תרומות" בראש המסך מצד שמאל, מימין לקישור יציאה מהחשבון. מקישור זה אפשר להגיע לכל רשימת העריכות שלך.

אם ברצונכם להשתמש ב"מודול התרגום" יש לגשת לקישור בטא הנמצא בראש המסך משמאל, ובמסך שיפתח יש לסמן את האפשרות תרגום תוכן, זאת האפשרות האחרונה למטה. לאחר מכן יש ללחוץ על כפתור השמירה למטה.

אם יש לך שאלות נא לשאול אותן בדף השיחה שלך. יש להקיש על הקישור הוספת נושא ולכתוב את הדברים, או ללחוץ על הקישור תגובה כדי לענות לפנייה שנכתבה.
נא לא לשכוח לתייג אותי בהתאם להסבר בדף {{תיוג}}.

                                                            שיהיה בהצלחה פרח בשבילך, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 14:52, 13 בינואר 2016 (IST)תגובה

טיוטה:אידה ב. וולס[עריכת קוד מקור]

הי עדי, אעבור על הטיוטה שלך במשך היום, ואכתוב לך כאן את הערותיי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 09:19, 26 במאי 2016 (IDT)תגובה

תודה מראש, עדי. --Ady Balderman - שיחה 11:55, 26 במאי 2016 (IDT) חנה Hanayתגובה

הערותיי לטיוטה[עריכת קוד מקור]

הי עדי, עברתי על הטיוטה שלך, היה מאד מעניין. ערכתי קלות בעיקר ניסוחים למשל מבנה המשפט לפי הכלל "בראשית ברא" לדוגמה במקום "אידה דאגה לאחיה" -> דאגה אידה לאחיה" (קודם הפועל. ראי הסבר בדף ויקיפדיה:שגיאות תרגום נפוצות#העתקה של הדקדוק והתחביר). בנוסף החלפתי בכל מקום כתבת אידה -> לוולס, כך זה נהוג. בנוסף החלפתי את המינוח לינצ'ים שנשמע לי זר בעברית למונח "מעשי לינץ". את מוזמנת להסתכל בלשונית גרסאות קודמות, לעשות השוואת גירסאות ולראות את ההבדלים. אין לי הרבה הערות להמשך.

  1. השינוי הגדול שעשיתי הוא שאת פסקת הפתיח היותר מידי גדולה, הפכתי לפרק "ביוגרפיה". פסקת הפתיח צריכה להציג את נשוא הערך, מהם הדברים העיקריים בהם הדמות ידועה ובולטת, לא מי היו הוריה וכדומה. תסתכלי על הערך בוויקיפדיה האנגלית (Ida B. Wells) ותראי מה צריך לכתוב בפסקת פתיח. תמשיכי ותכתבי בהמשך למשפט שהשארתי שם, תאריך לידה ופטירה. כך נהוג.
  2. בעיית שם הערך: בעברית זה שגוי ליצור קיצור של שם עם נקודה, קיצור מילה נעשה עם גרש (תסתכלי בערך). לכן אם רוצים להכניס את ה-B לשם הערך. אז הוא צריך להיות אידה ב' וולס ולא אידה ב. וולס.
  3. שאלה למשפט "בשנת 1884 זיכה בית הדין המקומי את וולס ואף פסק שתקבל חמש מאוד דולרים כפיצוי". לפי הערך היא הייתה התובעת, ולכן היא זכתה בבית הדין, לא בית הדין זיכה אותה. מזכים מישהו אשם. אבל היא לא נתבעה כאן. אלא אם לא הבנתי נכון.

חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 18:19, 26 במאי 2016 (IDT)תגובה


הי חנה,

תודה על ההערות. שיניתי את השם בהתאם, אמשיך ואכתוב את ערך הביוגרפיה. תודה על הוספת התמונות.

ואכן את צודקת, ניסחתי לא נכון את האירוע בבית הדין.

--Ady Balderman - שיחה 22:10, 26 במאי 2016 (IDT) חנה Hanayתגובה

אני מניחה שאת מתכוונת שתכתבי את הפתיח. כי פרק הביוגרפיה כתוב. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 22:12, 26 במאי 2016 (IDT)תגובה
שלום עדי, הופתעתי מאד מהעברה החפוזה למרחב הערכים לפני שכתבת את הפתיח. הנחתי תבנית בעבודה על הערך במרחב הערכים ואני מבקשת שתשלימי בבקשה את כתיבת הפתיח. כרגע האחר חסר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 22:15, 26 במאי 2016 (IDT)תגובה

באמת התכוונתי לפתיח, עבדתי עליה אתמול ועכשיו הוספתי אותה. --Ady Balderman - שיחה 11:55, 27 במאי 2016 (IDT) חנה Hanayתגובה

תיקנתי את הפתיח בהתאם לפתיח בוויקיפדיה האנגלית, היו גם בעיות של רווח בין מילים ומילים מקוטעות, זאת הסיבה שחשוב לעשות תצוגה מקדימה לפני שמירה, כי לעלות על בעיות. יש להקפיד יותר כשעורכים במרחב הערכים, הזמים לקהל הקוראים הרחב. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 18:40, 27 במאי 2016 (IDT)תגובה

אידה ב' ולס[עריכת קוד מקור]

נתקלתי בערך, החכמתי ממנו, ואני רוצה להודות לך על הכתיבה שלו. תודה. NilsHolgersson2 - שיחה 10:19, 25 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה