שיחת משתמש:Asaphx

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Asaphx, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,

דורית 19:59, 18 אוגוסט 2005 (UTC)

שלום,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, נאלצתי למחוק את הערך הנ"ל מכיוון שאין לנו ערכים על תוכנות בודדות בנושא (גם על המוצר CheckPoint אין). במידת הצורך ניתן להזכיר את המוצר הנ"ל בערך חומת אש. לעומת זאת הערך סיסקו הוא מועיל ביותר ואכן הושאר.

בברכה, טרול רפאים 19:44, 28 אוגוסט 2005 (UTC)

שלום... מקובל עלי מה שאתה אומר, זה באמת קצת מסחרי מדי לרשום ערך על מוצר של חברה מסחרית. מקווה שפה המקום להגיב. תודה וסליחה, --Asaphx 20:06, 28 אוגוסט 2005 (UTC)
אני חושש שגם IOS הלך בדרך כל מוצר... בכל מקרה, אם תוכל לכתוב ערך על מערכות הפעלה של אביזרי תקשורת, הערך יישאר. טרול רפאים 22:23, 28 אוגוסט 2005 (UTC)
אני לא לגמרי מסכים. לא מדובר במוצר שנמכר, אלא במערכת הפעלה של מגוון רב של מוצרים, שמתוחזקים על ידי די הרבה אנשים שזקוקים למידע בנושא הזה(ואף יותר בהרחבה ממה שאני נתתי עד עכשיו, אבל אולי עוד אתן אם יורשה לי), אנשים שעוסקים במקצוע של תקשורת מחשבים וניהול רשתות (כלומר, זה מידע מקצועי שאני חושב שהרבה אנשים יכולים למצוא שימושי. בעיקר אם ייכתבו ערכים נוספים ויקושרו). כמו כן באנגלית נתן למצוא אותו (כמו גם על הערך PIX אבל עליו לא מתווכח). מצד שני, ההצעה שלך הגיונית לדעתי, אפשר להפוך אותו לחלק מערך כולל יותר של יותר מחברה אחת. הצרה היא שאני לא מכיר לעומק מספיק מערכות הפעלה כאלה). אבל אולי מישהו אחר כן או אולי אני אלך לחפש מידע. בכל מקרה אפשר לשלב אותו בינתיים בתור קטע בערך הזה, ונראה כבר איך נשלים אותו. מקובל?
שחזרתי את IOS משום שעקרונית אינו שונה מהערך "חלונות". הוספתי בינויקי (הערך מופיע בשלוש ויקיפדיות אחרות), ואני מקווה שאסף ירחיב אותו לפי קישור זה. דוד שי 04:11, 29 אוגוסט 2005 (UTC)

ראיתי שהוספת את הקטגוריה הזו לערך קוויר. קטגוריה כזו היא רעיון לא רע בכלל, אבל אם רוצים להוסיפה ש לעשות את כל הצעדים הנדרשים - לעבור על כל הערכים הרלוונטיים (רובם נמצאים בקטגוריה:מגדר), להוסיף אותם לקטגוריה החדשה ולהוציא ממגדר, ואח"כ לשייך את הקטגוריה החדשה למגדר. נדב 04:55, 1 ספטמבר 2005 (UTC)

צודק:). האמת בכלל לא שמתי לב שהקטגוריה לא קיימת. אעשה זאת, תודה! Asaphx 05:40, 1 ספטמבר 2005 (UTC)

לעוינך שיחת קטגוריה:זהות מינית

--אר 00:54, 3 ספטמבר 2005 (UTC)

שים לב לשיחה שמתנהלת שם. נראה לי שתתעניין בה, וגם שיהיו לך תרומות מעניינות לשיחה ולערך. נדב 18:31, 3 ספטמבר 2005 (UTC)