שיחת משתמש:Avia (לא פעילה)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
(הופנה מהדף שיחת משתמש:Avia)
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת Deroravi בנושא המשך השיחה
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Avia (לא פעילה), וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Shayakir שיחה. 17:55, 13 בדצמבר 2006 (IST)תגובה

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך מורן גמליאל שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, Shayakir שיחה. 17:55, 13 בדצמבר 2006 (IST)תגובה

מורן גמליאל[עריכת קוד מקור]

שלום. הוחלט לא לפתוח ערכים על זמרים שממש בקרוב אמורים להוציא דיסק. כשיוציא דיסק את מוזמנת לכתוב את הערך. סקרלט 18:26, 13 בדצמבר 2006 (IST)תגובה

לשון[עריכת קוד מקור]

הלשון בה נקטת בדף השיחה של שי אינה מקובלת. שי נהג בהתאם לנהלים שנקבעו בהצבעה דמוקרטית בין חברי הקהילה. אין מקום לשפה כזו, ואודה לך אם לא תחזרי עליה. דרור 18:27, 13 בדצמבר 2006 (IST)תגובה


כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.

המשך השיחה[עריכת קוד מקור]

העברה מהדף שלי:

קראתי שיחות שונות של שי עם משתמשים אחרים שהשיב להם בזלזול מתנשא ההולם יותר את עורכי בריטניקה לשנת 1950. צר לי על אדישותך להתבטאות הגסה של שי:"כוכבני כוכב דועך". כנראה האלימות המילולית והמזלזלת עוברת מסך כשהיא באה מכם. ושוב, ויקיפדיה נועדה לכלל הציבור ולא לקומץ אנשים החושב את עצמו לתרבות המטרה אליה כולנו צריכים לחתור. וכן אעשה ככל יכולתי שלעדכן את הערך. מורן הוא אישיות ציבורית, מוזיקאי שלא בראש מעיינכם (מחמת פער הגילאים/התרבות)

אביה

ובמענה לדברך - נהוג לסיים דיון באותו דף בו הוא התחיל.
א. יש הבדל בין הומור לזלזול. שי השיב בהומור. את מזלזלת.
ב. התבטאויותיך מעידות על גאוותנות דעתנות וחוסר רצון להקשיב ("קומץ אנשים וכו'). אך הגעת לויקיפדיה וכבר את רוצה לכפות את דעתך על כולם.
ג. נערכה הצבעה דמוקרטית. הוחלט שזמר יהא זכאי לערך רק אחרי שיוציא דיסק. אין פה כל עניין של פער תרבות או גילאים. את רשאית לפעול לפי הנהלים ולבקש שינוי המדיניות (את זה תוכלי לעשות רק אחרי 100 עריכות במרחב הערכים הראשי ואחרי לפחות חודש של תרומות).
ד. בסוף הערה חתמי את שמך ב"~~~~".
ואחרון חביב קראי את הכותרת של דף זה תחת הכותרת "ברוך הבא" יש שם הסבר כיצד לנהוג בקהילה.
המשך תרומות נעימות.

דרור 18:59, 13 בדצמבר 2006 (IST)תגובה

הערה נוספת - ראיתי את תשובתך אצל סקרלט - נסי ליישם את עניין החתימה. (בסוף מה שאת כותבת תכתבי ~~~~

- ארבע פעמים טילדה. דרור 19:33, 13 בדצמבר 2006 (IST)תגובה