שיחת משתמש:Back2U

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, Back2U, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

ערן 21:56, 19 יולי 2004 (UTC)


---

שלום

האמת שאני לא יודע מה אתה מתכוון ב"שיתוף פעולה" שכבר לא קיים באופן מובנה באופי העבודה על הויקיפדיה. אבל אולי כן אפשר לתאם. מה הרקע שלך בפיזיקה? והאם תהיה במפגש מחר? eman

אתה ותיק ממני אני בטוח כי יש לך טיפים שימושיים לכתיבה, בנוסף אם נערוך שנינו ערך מסויים במקביל הדבר יקצר את התהליך.. בקשר למחר סיכויים טובים שאהיה שם. אני סטודנט לתואר ראשון בהנדסת חשמל ופיסיקה אך את רוב הידע שלי רכשתי מספרים. מה הרקע שלך?



בקשה.

לא נהוג להציג בקישורים את ה-URL (מסיבות אסתטיות). ראה איך זה נעשה למשל ב"לקריאה נוספת" או "קישורים חיצוניים". תוכל לתקן ברוח זו את התוספות שלך לערך "שביל החלב".

אביהו 04:46, 22 יולי 2004 (UTC)
כן גם חשבתי על זה.. אם תסתקל על הקישורים תראה שמדובר בקישורים לתמונות הרלוונטים בדיוק לקטע המדובר. בעל זכויות היוצרים של תמונות אילו מפרסם באתרו כי ניתן לפרסם את התמונות רק אחרי הודעה במייל..

אז שלחתי הודעה ואני מחכה לתשובה.. ואז אחליף את הקישורים בתמונות (מה שיהיה תהליך קצר יותר מאשר לחפש את התמונות מחדש..) אך אם הדבר כלכך מציק בעין, אוריד את הקישורים..

לא התכוונתי שתוריד את הקישורים, אלא שתשתמש ביכולת של ויקיפדיה להציג אותם ללא ה-URL. לכך התכוונתי שהצעתי לך להסתכל במצב עריכה על הקישורים החיצוניים שאף שבסופו של דבר מסתתר מאחוריהם URL, הקישור מוצג כטקסט עברי בלבד.
אביהו 20:08, 22 יולי 2004 (UTC)
סבבה Back2U 14:23, 1 אוג' 2004 (UTC)



שמתי לב שהורדת את הכוח האלקטרו-חלש מהערך פיסיקה, ובתקציר כתבת כוח אלקטרו חלש כבר לא קיים.. (כבר בערך 15 מיליארד שנה...). אשמח להסבר.--[[משתמש:Roybb95|רועי | שיחה |]] 13:44, 12 אוג' 2004 (UTC)

שים לב לתשובתי אליך בדף השיחה שלי.

ראה נא שאלתי בשיחה:תורת היחסות הכללית ומכניקת קוונטים. דוד שי 20:54, 14 אוג' 2004 (UTC)

שלום Back2U,

אם אני לא טועה, אתה הוא שהעלת את קובץ הSWF המדגים את העקרונות של גלי האור. ייתכן שלא שמת לב, אך בטעות כתבת "עורך גל" במקום "אורך גל". האם יש אפשרות שתוכל לתקן זאת ולהעלות גרסה חדשה של הקובץ?--[[משתמש:Roybb95|רועי | (שיחה) |]] 10:56, 24 אוג' 2004 (UTC)


שלום Back2U, מצטער שאני בוטה, אבל הערך שכתבת על תורת היחסות הכללית ומכניקת הקוונטים מחטיא לחלוטין את המטרה. מה שכתבת על תורת היחסות נכון לכל תורה קלאסית, ובכל זאת תורות קלאסיות רבות אפשר לקוונטט. הסיבה שאי אפשר לקוונטט את תורת היחסות הכללית היא בגלל שהפעולה של גרביטציה היא לא רנורמזבילית. shokopuma