שיחת משתמש:Baselhamed14

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנתיים מאת Baselhamed14 בנושא טיוטה:נעמן בלקינד
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Baselhamed14, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, • חיים 7שיחה11:20, 17 בדצמבר 2021 (IST)תגובה

טיוטה:נעמן בלקינד[עריכת קוד מקור]

שלום Baselhamed14,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "נעמן בלקינד" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:נעמן בלקינד.

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה עם החונך שלך. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!
חיים 7שיחה11:22, 17 בדצמבר 2021 (IST)תגובה

חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? אכן,חשיבות הנושא כתובה בכותרת, מדובר בערך הסוקר את אחד האדריכלים הוותיקים והמנוסים שפעלו בארץ ישראל,הפרוייקטים עצמם שהובאו כדוגמה כאן הם רק חלק מקריירה ארוכה ועשירה. האם יש סימוכין ומקורות? הערך נכתב ע"י אדם המקורב מאד לנעמן ומכיר אותו באופן אישי ועובדים ביחד כבר הרבה זמן. ערך זה הוא מעין הוקרה ועל מנת שדור העתיד ינציחו את תרומותו של האדריכל לנוף הארץ-ישראלי.

סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך? לחלק מהכורות יש כמו "יעד" למשל. עיינתי בערכים רבים בויקיפדיה ולא לכולם יש קישור וחלוקה לכותרות בערך. מדוע זה תנאי סף? תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר). ההערה לא מובנת, האם להעביר את הערך לקצרמר? מה הכוונה? בכל מקרה לא מדובר בערך קצר. לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה? כן,הניסוח עבר בקרה של 2 אנשי אקדמיה שעוסקים בתחום הלשון/חינוך בעברית.

בנימה אישית: מעיון בויקיפדיה מצאתי שאין מספיק ערכים עבור אדריכלים ישראלים שפעלו/פועלים. ערך זה בא לתת ביטוי ולפתור פער זה. אני מאמין שהמתשמשים יוכלו לאתר ולקרוא על עבודות אדריכלים אלו ולקבל מהם השראה וגם ללמוד מהם ולהנציח את תרומתם לתכנון בארץ ישראל. וכאן טמון ערכו של ערך זה. אני עורך מתחיל ומתנצל מראש אם לא התוכן לא עמד בציפיות.

שלום Baselhamed14, החזרתי את עבודתך לטיוטה כיוון שהיא אינה בשלה למרחב הערכים. חסרים בעיקר מקורות המאמתים את המידע הכתוב בו, והסגנון והעיצוב המקובל בוויקיפדיה. אנא תקן בעיות אלה לפני שתחזיר את הטיוטה למרחב הערכים. Keren - WMIL - שיחה 13:48, 27 בדצמבר 2021 (IST)תגובה
שלום
המקורות של המידע שנכתב בערך על נעמן הוא ממקור ראשון, כלומר משותפיו לדרך וראיונות אישיים שערכתי עמם.
כמו כן, אני מכיר את המידע באופן אישי בכל מה שקשור למידע על חייו ועבודתיו המקצועית.
המידע אודות הביוגרפיה נכתב ע"י אשתו של נעמן (היש מקור יותר מהימן מזה?)
כל המידע שנכתב בערך הוא מבוסס על היכרות אישית עם האדריכל, בנוסף לתיעוד הפרוייקטים עצמם.
אשמח להעביר את הערך למרחב הערכים ובהמשך אוסיף קישורים חיצוניים.
תודה רבה. Baselhamed14 - שיחה 12:06, 28 בדצמבר 2021 (IST)תגובה
הי Baselhamed14,
אנא קרא את ההנחיות בנוגע למקורות בוויקיפדיה. ערך צריך להיכתב על בסיס מקורות שהתפרסמו כבר והם נגישים לציבור וברי אימות. ראיונות שנערכו עם מושא הערך, מכריו ומשפחתו אינם כאלה ומהווים מחקר מקורי שאסור לחלוטין בוויקיפדיה. ראה גם "מה ויקיפדיה איננה". בברכה, Keren - WMIL - שיחה 12:36, 28 בדצמבר 2021 (IST)תגובה
שלום רב,
נלקח בחשבון-
הוספתי מקורות, חלקם הפניה לערכים בויקיפדיה.
אשמח מאד להתחשבות. Baselhamed14 - שיחה 13:25, 28 בדצמבר 2021 (IST)תגובה