שיחת משתמש:Beni2525

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 9 חודשים מאת Beni2525 בנושא שיחה:צמצם
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Beni2525, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 23:58, 8 באפריל 2014 (IDT)תגובה

אייאקס[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף אייאקס. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה,--היידן 15:49, 24 במרץ 2016 (IST)תגובה

לא ברור לי על סמך מה אתה קובע שתפקידו בהגשת הקטע על אברמוביץ' היה שולי. אלירז שדה היה יכול לסרב לעשות את זה. לא רק שעשה זאת, אלא מכל הלב. נכון שהפקודה באה מגבוה, אך זה לא פותר את דרג השדה...

אלירז שדה[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף אלירז שדה. הסיבה לכך היא: המערכון הזה בעייתי, אבל לאלירז שדה היה בו תפקיד שולי. לדעתי אפשר להוסיף לערך על אברמוביץ'. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, אלעדב. - שיחה 22:54, 22 במרץ 2019 (IST)תגובה

שיחה:צמצם[עריכת קוד מקור]

שלום בני,

אני לא בטוח אם אליי התייחסת בתגובה שלך בשיחה:צמצם, אבל נראה שכן ע"פ המיקום של התגובה.

אם כן, אני לא ממש מבין למה התכוונת שם... השתדלתי מאוד לתת לך את הקרדיט והזכרתי אותך שלוש פעמים (פעמיים באופן ישיר ופעם אחת בעקיפין):

פעם ראשונה מיד אחרי המילה "שלום" שפתחה את התגובה שלי, כשכתבתי שאתה צודק ובאותה ההזדמנות תייגתי אותך; פעם שנייה בעקיפין, בסוף הפיסקה הראשונה, כשכתבתי שהקדימו אותי בשש שנים (וכמובן שבזה התייחסתי לתגובה שלך למעלה באותו הדף); ופעם נוספת כשכתבתי שהסימוכין שהבאתי מהאקדמיה ללשון העברית תומכים בדיווח שלך.

אני לא בטוח אם פספסת את האזכורים שלך בתגובה שלי, או שראית אותם אבל אתה עדיין סבור שלא הזכרתי אותך... כך או כך אני מתנצל אם נפגעת, לא התכוונתי בכלל (להיפך, השתדלתי כמיטב יכולתי לתת לך קרדיט), ואשמח מאוד לתקן אם תאמר לי איך לעשות זאת.

המשך שבוע נפלא! ‏E L Yekutiel‏ - שיחה 15:22, 16 ביולי 2023 (IDT)תגובה

ממש לא התכוונתי אליך. לא שמת לב מי זו שהשתפכה בתודות לך אבל שכחה אותי? שבוע טוב גם לך. Beni2525 - שיחה 15:40, 16 ביולי 2023 (IDT)תגובה