שיחת משתמש:Doronbd99

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 7 שנים מאת Doronbd99 בנושא תולעת שרוך הנעל

דיות (אידוי מים)[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף דיות (אידוי מים). הסיבה לכך היא: מדוע מחקת?. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, בר הראלשיחה 16:17, 2 בדצמבר 2016 (IST)תגובה

תולעת שרוך הנעל[עריכת קוד מקור]

תודה על תרגום הערך תולעת שרוך הנעל ועל תרומותיך השונות בערכים שקרובים אליו. יש כרגע בערך מקור אחד (ומקור שני שהורדתי: הפניה לערך בוויקיפדיה האנגלית שבו לא מצאתי את המידע הרלוונטי). האם קראת את המקורות הללו? Tzafrir - שיחה 21:41, 7 בדצמבר 2016 (IST)תגובה

שלום צפריר,
לא קראתי את המקורות הללו, רק תרגמתי מאנגלית, אך יש קישור בערך באנגלית לספר השיאים של גינס בקשר לאורך של התולעת (55 מטר), האם זה הקישור שהורדת? אם לא, האם זה בסדר שאוסיף אותו לערך בעברית?
נ.ב אחפש עוד מקורות על התולעת ואוסיף אם אמצא משהו רלוונטי רעם - שיחה
הוספתי קישור למקור נוסף שמאשר את מה שכתוב, כמו כן בדקתי ואכן אורך התולעת מופיע באתר הרשמי של ספר השיאים של גינס, אפשר להוסיף קישור לשם? רעם - שיחה 21:00, 8 בדצמבר 2016 (IST)תגובה
ראשית כל, אין צורך ליצור פסקה חדשה לכל תשובה: בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם.
מעבר לכך: כמובן שאתה יכול להוסיף קישור לכל מקור אמין שבדקת בעצמך. אני לא מכיר את אנציקלופדיית החיים, אבל תוכן הערך דומה בצורה מחשידה לתוכן הערך הוויקיפדי (לדוגמה: העובדה לגבי היותה השכיחה ביותר לחופי בריטניה). אני רוצה להימנע מציטוגנסיס. לכן אין לי בעיה איתה כקישור חיצוני שמעשיר את הערך. יש לי בעייה איתה במקור לעובדה שהופיעה בוויקיפדיה האנגלית.
כאמור, הסרתי קישור ישיר לערך האנגלי. כנראה שהחמצתי שם את ההפניה לספר השיאים. אבל בכל מקרה, המקור הוא ספר השיאים ולא הערך האנגלי. האם קראת את זה בעצמך בעותק של ספר השיאים?.
כמוכן, יש לך אפשרות לבדוק בעצמך מה אני (או כל אחד אחר) שינה בעבר בערך: לחץ על לשונית "גרסאות קודמות" בערך, בחר בשינוי ולחץ על מילה "הקודם": זה ישווה גרסה לגרסה שלפניה. זה יאפשר לך לראות, לדוגמה, מה שינתה עריכה שלי. Tzafrir - שיחה 23:12, 8 בדצמבר 2016 (IST)תגובה
קודם כל, תודה על המידע הויקיפדי שהוספת לי, הוא בהחלט עוזר לי. שנית, לא קראתי את המידע בעותק פיזי של ספר השיאים, אך כאמור הוא מופיע באתר הרשמי שלהם, כך שזה נראה לי מספיק אמין. לבסוף, אנציקלופדיית החיים מופיעה בעוד ערכים רבים, כמקור חיצוני וכמקור לעובדות שונות בערכים עצמם, (למעשה התחלתי להביא דוגמאות לערכים בהם היא מופיעה, אך כמעט בכל ערך של בעל חיים שקראתי היא מופיעה בו) כך שאין חשש לאי-אמינות (לפי דעתי). אך אתה צודק בכך שחלק מהעובדות בערך באנגלית כנראה מועתקות ממקור זה, אך שוב, אם מקור זה אמין, האם יש בעיה שעובדות אלו ישארו בערך? רעם - שיחה 08:22, 9 בדצמבר 2016 (IST)תגובה
  • אם המידע מופיע באתר של גינס (וקראת את העמוד הזה), אתה מוזמן להוסיף הערה כאסמכתה עם קישור למקום שבו זה מופיע באתר. בדיוק סוגי המקורות שאנו מחפשים.
  • לא ברור לי שהמידע בוויקיפדיה הועתק מאנציקלופדיית החיים. אם הבנתי נכון את דף ההיסטוריה של הערך, הרי שהתוכן נוסף לדף במאי 2014. אבל אני לא בטוח שהבנתי אותו נכון. לפי דף ההיסטוריה של הערך בוויקיפדיה האנגלית, המידע היה קיים שם עוד לפני כן.
  • אבל כל זה מיותר, מכיוון שאתה יכול להסתמך ישירות על הקישור לאתר גינס.
Tzafrir - שיחה 21:04, 9 בדצמבר 2016 (IST)תגובה
מעולה, אוסיף את המקור. תודה על העזרה! רעם - שיחה 23:36, 9 בדצמבר 2016 (IST)תגובה