שיחת משתמש:Drork/בירורים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

הגנה על דף השיחה של דרור[עריכת קוד מקור]

מזה מספר ימים שמשתמש:Drork כנגדו פתחתי בהליך הסרת הרשאות, מצנזר את דברי בדף השיחה שלו, ביניהם עצם ההודעה על הסרת ההרשאות. לאחר ויכוח בו דרש ממני להפסיק ולכתוב בדף השיחה שלו, דרישה לה אין בכוונתי להענות כל עוד ההליך נמשך, הפעיל הגנה על הדף. המדובר במפעיל שבמשך שנה השתמש בהרשאותיו רק פחות מעשר פעמים, ביניהן שלוש פעמים בעניין הכרוך בחסימתו של גילגמש, בגינה ביקשתי הסרת ההרשאה מלכתחילה. הפעלת השמירה על הדף היא שימוש לרעה בסמכויות המפעיל, ואני דורש להפסיקה, ולאפשר לי לכתוב בדף השיחה שלו, בין היתר, אך לא רק, על מנת להמשיך בהליך הסרת ההרשאות. אלמוג*הצטרפו למיזם המדינות* 07:53, 24 ביולי 2008 (IDT)

זכותו של מפעיל להגן על דף השיחה שלו כאשר הוא חש שיש משתמש המתנכל לו (זה עדיף על חסימת המשתמש). לבעיה בנוהל הסרת הרשאות כבר נתתי לאלמוג פיתרון.
אני ממליץ לאלמוג למחוק את פנייתו זו לדף הבירורים. דוד שי - שיחה 08:05, 24 ביולי 2008 (IDT)
אלמוג, בפעולה כזו, מזכיר לנו ימים רעים - שקיווינו שהם נשכחים. חבל.
אלמוג, די, אנא, תן לאבק לשקוע, למים הסוערים לשכוח ובא לציון גואל. שנילישיחה 08:53, 24 ביולי 2008 (IDT)

"זכותו של מפעיל להגן על דף השיחה שלו כאשר הוא חש שיש משתמש המתנכל לו (זה עדיף על חסימת המשתמש).". אין לאיש זכות לצנזר את דף השיחה שלו. דף השיחה אינו "של המשתמש" כי אם המקום בו קהילה יכולה להעיר למשתמש ולהגיב על מעשיו, ואין לו כל זכות להגן עליו או לצנזר אותו. משתמש - לרבות מפעיל. על מנת לחסום אותי היה צורך בהפעלת נוהל חסימת משתמש ותיק. לא דרור הוא שיכול היה לעשות זאת, על פי הכללים, אלא מפעיל אחר. המעיין בגירסאות הקודמות של דברי בדף השיחה של דרור, היה רואה כי אין המדובר ב"התנכלות" אלא בביקורת לגיטימית, המושתקת פעם אחר פעם, תוך שימוש בסמכויות המפעיל, ואני בספק אם היה נמצא מפעיל החוסם אותי בשל כך. על השקט הוויקיפדי אשמור, לבקשתם של דוד ושנילי, להם אני מקשיב, וגם בשל פנייתו של הראל בדף השיחה (לדוד אמחל על הרמיזה כאילו התנכלתי לדרור והיה מקום לחסימתי. אראה זאת כביקורת לגיטימית). לא אכתוב עוד לדרור בדף שיחתו, אלא בכל הנוגע להסרת סמכויותיו, ואם אותקף אישית, כשם שהותקפתי עד עתה. את הדיון הזה לא אסיים עד שההגנה על דף המשתמש של דרור תוסר. המדובר בשימוש בסמכויות המפעיל כדי לחסום ביקורת לגיטימית, ואני דורש את הסרת ההגנה. אלמוג*הצטרפו למיזם המדינות* 09:27, 24 ביולי 2008 (IDT)

אלמוג, אני חושב שאפשר להמשיך את ההליך ללא כתיבה בדף שיחתו של דרור. סוף סוף נעשה שימוש בסמכויות המפעיל ועל כך יש לברך.
שנילי: אני מבקשך בשנית להפסיק לנסות ולהשתיק את הפרשה. קל וחומר לאחר כל ההתפלמסות שלך ושל חבריך בעניין ההצבעה בפרלמנט על קציבת מינוי המפעילים והקלת נוהל ההדחה, בעניין השוואת זכות ההצבעה בדף הבירורים ועוד. אתה רוצה שסמכות המפעיל תהיה סמל סטטוס? אתה רוצה לאפשר שימוש לרעה בסמכות ללא תגובה? הודה בכך בפה מלא ועזוב את האבק. אם מה שכתבתי עדיין נראה למישהו בלתי ברור אבקש מהעוזרת המקסיקנית שלי להסביר כאן בלשונה שאחרי שהאבק שוקע צריך גם לטאטא אותו. ‏ PRRP שו"ת 09:40, 24 ביולי 2008 (IDT)
איני רואה כל סיבה שדף השיחה שלו יהיה מוגן. לא התנכלתי לו, הוא אינו חסין מביקורת, ואני מתקשה עדיין להבין מדוע החוק החל על כל ויקיפד אינו חל עליו. אלמוג*הצטרפו למיזם המדינות* 11:50, 24 ביולי 2008 (IDT)
עכשיו ראיתי שהסיר ההגנה בעצמו, ואני מברך על כך. אני מבקש שדף זה יאורכב. אלמוג*הצטרפו למיזם המדינות* 11:51, 24 ביולי 2008 (IDT)

בזה הרגע הגן שוב על דף שיחתו, בטענה כי אני משחית אותו. ראשית, איני משחית, אלא שולח הודעות הנוגעות להליכי הסרת הרשאתו, אותן הוא מצנזר, ולאחר מכן מוחה על הצנזורה, וגם הודעות אלו מצונזרות. המדובר בהפרת כללי ההתנהגות בין כללי הקהילה, שכן לא השחתתי את דף השיחה. אני דורש הסרת החסימה, ושהודעותי שאינן מהוות השחתה, כי אם הליכים ראויים וביקורת לגיטימית, תישארנה בדף השיחה, ואחת היא עד כמה אינן נעימות לדרור ק. אלמוג*הצטרפו למיזם המדינות* 12:50, 24 ביולי 2008 (IDT)

רד מזה אלמוג. זה לא ממש משנה. לתפיסתו דרור נמצא תחת מתקפה ביומיים האחרונים (בלי קשר לסיבה או לגורם), ולא יקרה כלום אם הדף יהיה מוגן. זה לא משנה כלום לענין הליך הסרת הרשאות אם וכאשר יקרה. יצרת דף מראה לדף השיחה שלו שכולל את המידע ופתוח לעיון למי שמעוניין, ואני לא חושב עוד יש מישהו כאן שלא מכיר את הפרשה. הייתי ממליץ לך לוותר, למרות כל מה שניתן להגיד, ולארכב את הדיון ‏Ori‏ • שיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 12:55, 24 ביולי 2008 (IDT)
ואתה לא צריך לענות לי ולהסביר לי למה כן ולמה לא. זו רק המלצה לא מחייבת. אם אתה מקבל, תארכב ואם לא תשאיר. יום טוב ‏Ori‏ • שיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 12:57, 24 ביולי 2008 (IDT)
את המלצותיך אני מקבל בדרך כלל, אך לא הפעם. הרעיון שניתן למפעיל למחוק ביקורת מדף השיחה ולאחר מכן להגן עליו הוא רעיון נורא. הרי הוא נבחר לתפקידו. אם אינו ממלא אותו כהלכה, ולמשל חוסם ומגן שלא כדין ואינו משתמש בהרשאותיו לצרכים להם נועדו, עליו לדעת זאת. באיזה סוגים של משטרים נהוג למחוק ביקורת, ולמנוע השמעתה? האם זהו מעשה ראוי? דמוקרטי? ומה אם ידעו על כך בוויקיפדיה הערבית שכך מתנהגים בוויקיפדיה העברית? האם מישהו שם ירצה לכתוב כאן? וזאת גם אם לא יירשם שחיזבאללה הוא ארגון טרור, אלא ייכתב באותיות של קידוש לבנה שהמדובר באירגון של צדקה וסעד. אתמהה.
למען הסדר הטוב, דברי המצונזרים שוב ושוב על ידי דרור, ועל מנת למנוע המשך הופעתם בדף השיחה שלו הגן עליו בניגוד לכללים הם - "אני שב ומביע את דעתי כי צינזור דברי העוסקים בהליך הסרת הרשאותיך אינו ראוי, ומבקש ממך להפסיק. דף השיחה אינו שלך, כי אם מקום בו יכולים ויקיפדים להשאיר לך הודעות בכל הנוגע להתנהלותך הויקיפדית - בנוגע לכתיבת ערכים, להתנהגות כמפעיל, דרישות שלום וכיוצא בזה. בימים כתיקונם משמש דף שיחה זה להודעות נעימות ונחמדות. מאז חסימתך הבלתי חוקית את גילגמש אין אלו ימים כתיקונם, ודף השיחה כולל אף הודעות לא נעימות, מסוג הודעה זו. הנך מתבקש שלא להסיר אותה. אין לך את הזכות לכך, ובכוונתי להמשיך ולהחזירה בכל פעם בו תוסר. זו זכותי המלאה כמשתמש בוויקיפדיה העברית.". פיסקה זו הוסרה והדף הוגן בטענה "השחתות חוזרות ונשנות". איני משחית, ודברים אלו אינם השחתה אלא ביקורת לגיטימית. דרור אינו עומד מעל לביקורת, ואמשיך לכתוב כאן, ובכל פורום אחר שיקשיב לי, עד שתוסר ההגנה ויתאפשר לי לבקר את דרור בדף השיחה שלו. אלמוג*הצטרפו למיזם המדינות* 12:59, 24 ביולי 2008 (IDT)
לא קיבלת שתי המלצות שלי בבת אחת - גם את המקורית וגם את זו שלא תענה :). בסדר, אני אוהב אותך כמו את עצמי בכל זאת. מה אתה רוצה שבתור מפעיל שאני אעשה? שאני אסיר את ההגנה ואכנס איתו עכשיו למלחמת שחזורי הגנות? forget it. אולי מישהו אחר. ‏Ori‏ • שיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 13:04, 24 ביולי 2008 (IDT)
גם אני אוהב אותך אהבת נפש, ובשל כך אין לי רצון שתכנס למלחמות שאין לך עניין בהן. כנ"ל לגבי יתר המפעילים, שגם אותם אני אוהב. אין לי ספק שההגנה הלא חוקית תישאר על הדף עד שלדרור יימאס והוא יסיר אותה (ובתוך דקה אשיב שם את הודעתי). דיי בכך שמספר ראוי של אנשים מכובדים כמוך, יביע דעתו שהעניין אינו תואם את הרשאות המפעיל שלו, או את מעמדו כמפעיל שנבחר לתפקידו. אם מישהו ממש יטרח ויסיר את ההגנה הלא חוקית, זה יהיה בונוס המחמם את הלב, אך אין לי אשליות שזה יקרה. אלמוג*הצטרפו למיזם המדינות* 13:11, 24 ביולי 2008 (IDT)
ראה זאת כהבעה, אך נו בונוס טודיי ‏Ori‏ • שיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 13:15, 24 ביולי 2008 (IDT)
באשר לך, קריאת הערכים הנפלאים על הבהאהים היא בונוס מספיק. אלמוג*הצטרפו למיזם המדינות* 13:24, 24 ביולי 2008 (IDT)
אחלה. סבבה לגמרי. ‏Ori‏ • שיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 13:29, 24 ביולי 2008 (IDT)

דפי השיחה של מפעילים הם יעד פופולרי לנשיאת נאומים על חופש הביטוי מצד כותבים שהרגע מחקו להם את הערך על איזה כוכב-קורנפלקס. מצד שני, דפי השיחה של אותם קורנפלקסאים הוא המקום היחיד לרכז אזהרות ומידע נחוץ אחר. לכן אי אפשר לקבוע, כחוק, שמותר לשחזר ולמחוק דפי שיחה, ואי אפשר לקבוע, כחוק, שאסור. מחיקת דברים מדף שיחה היא צעד מחאה קיצוני, ועדיף להמנע ממנו כשהכותב הוא משתמש לגיטימי שאינו מתמחה בחילול מהומות. מצד שני, הפעלת הנוהל לשלילת הרשאות מפעיל היא צעד קיצוני אף יותר; ומה נעשה שאין ערך על קים ליה בדרבא מיניה. עוזי ו. - שיחה 13:29, 24 ביולי 2008 (IDT)

לא נעשה כלום, כי יש ערך על קם ליה בדרבה מיניה :) - ברי"אשיחה • כ"א בתמוז ה'תשס"ח • 13:32, 24 ביולי 2008 (IDT)
יש כמובן לקרוא היטב את הערך, ולכתוב בצידו את QUOD LICET IOVI NON LICET BOVI. את שני הערכים יש לקבל בתור דף הנחיות רשמי של הוויקיפדיה העברית. אך כל עוד דבר זה לא נעשה, אין הבדל בין דפי השיחה של הקורנפלקסאים ובין זה של מפעיל מערכת, ודין אחד לזה ולזה, הוא הדין שאותו אני מבקש מכם, המפעילים, ליישם. אלמוג*הצטרפו למיזם המדינות* 13:35, 24 ביולי 2008 (IDT)
אגב, אני קורא לך, עוזי, וליתר המפעילים, להמנע מלנהל דיון כלשהו עם דרור בדף שיחתו, כל עוד אני מנוע מלעשות כן. אלמוג*הצטרפו למיזם המדינות* 13:37, 24 ביולי 2008 (IDT)
דברו עברית: "את כל תקופות המאסר, ירצה הנאשם במצטבר. בנסיבות הענין לא ראיתי טעם בהטלת קנס". ‏Ori‏ • שיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 13:42, 24 ביולי 2008 (IDT)

כולכם מניחים שהסרת ההרשאה היא עובדה מוגמרת. אם, מסיבה כלשהי, ההרשאה לא תוסר, יוצא כי אין מאסר ואין קנס. ‏ PRRP שו"ת 16:45, 24 ביולי 2008 (IDT)

אף אחד לא מניח כלום. המאסר והקנס היו התייחסות לסוגייה האקדמית שעלתה כאן, ולא לגופו של איש ‏Ori‏ • שיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 16:57, 24 ביולי 2008 (IDT)

דברים שרציתי לומר[עריכת קוד מקור]

ההגנה השערוריתית על דף השיחה של דרור נמשכת לה, ויש להניח שתימשך, מבלי שאף מפעיל אינו מסיר אותה ומאפשר לי לכתוב את הביקורת שיש לי על התנהלותו כמפעיל וכחבר בקהילת ויקיפדיה. זה דבר מוזר בעיני. מזה כמה שנים שאני טוען בדף זה ממש שהרשאות המפעיל אינן מעבר להרשאות טכניות המשמשות כנגד משחיתים. והנה... מעתה בכל מקום בו יכתוב מפעיל מערכת בוויקיפדיה העברית "ההרשאות הן הרשאות טכניות המשמשות כנגד משחיתים" יש להוסיף "ולהשתקת ביקורת". אבל, לא אלמן ישראל. פתחתי לטובת הציבור הרחב, שאינו מסוגל לכתוב בדף השיחה של דרור, מכיוון שאין לו את ההסמכה המאפשרת זאת, דף משנה לדף המשתמש של דרור, הנקרא - "משתמש:Drork / דברים שרציתי לומר לך", וזאת לנוחיותו של דרור, שרוב המשתמשים אינם מסוגלים לפנות אליו בדברים בשל החשש שהוא חושש מהביקורת שאטיח בו. הקהל הרחב שאינו מצוייד בסמכויות מפעיל, הרוצה לפנות אל משתמש מרכזי זה בוויקיפדיה העברית, שגרירנו בפני העולם הוויקיפדי והעולם בכלל, מוזמן לעשות זאת דרך דף זה. לא ייתכן שדף שיחה של מפעיל כה מרכזי יהיה משותק אך ורק בשל סכסוך קטן שיש לו עם משתמש אחר, ורצונו להשתיק משתמש זה. פתחתי בברכה נאה ובציטוט ראוי, להשכלתו של דרור. גם אני הרחבתי את אופקי כאשר חיפשתי את הציטוט ונהניתי הנאה רבה מהדברים החכמים האמורים שם, וכך, אני מאמין, גם כל מי שיגיע לדף. אתם מוזמנים להשאיר שם הודעותיכם, כל עוד הדף לא הוגן / נמחק, מה שסביר להניח שיקרה בקרוב, אם טרם קרה בעודי כותב הודעה זו. אלמוג*הצטרפו למיזם המדינות* 16:47, 24 ביולי 2008 (IDT)

וראה לאיזה יחס מעליב זכה משתמש שהלין על הנוהג להגן שלא בצדק על דפי שיחה וארכיון של מפעילים - כאן. 80.178.114.234 17:01, 24 ביולי 2008 (IDT)
זו טענה שלא הוגן להפנות כלפי אלמוג שהתנגד לחוכא ואטלולא. ‏ PRRP שו"ת 17:02, 24 ביולי 2008 (IDT)

כתבתי לפני התנגשות עריכה: :::לא הופנתה כלפי אלמוג ולא ראיתי את התנגדותו (רק לירן מחה נמרצות). רק הובאה אנקדוטה להראות מאיפה הגישה הזו מתחילה. 80.178.114.234 17:05, 24 ביולי 2008 (IDT)

והנה כבר, עוזי שינה את הדף ל"משתמש: אלמוג / דברים שרציתי לומר לך" בטענה של חדירה לפרטיות. כמה עשרות פעמים, אני, אישית, לקחתי ערך שאינו ערוך כהלכה, והפכתי אותו ל"משתמש X / ארגז חול / כוכב הקורנפלקס". איש לא טען שיצירת דף נחוץ במרחב הערכים של מאן דהוא היא חדירה לפרטיות. הקונספציה כאילו דף המשתמש הוא פרטי, ואין לגעת במרחב המשתמש היא מעניינת, אך שגויה. אני מבקש להחזיר את הדף. לדרור מגיעה דרך ראויה ליצירת קשר. אין זה הוגן שלא יוכלו ליצור עמו קשר רק בשל כך שהוא נקט בצעד לא ראוי. אלמוג*הצטרפו למיזם המדינות* 17:04, 24 ביולי 2008 (IDT)

אני פשוט חושב שזה תקדים מאד לא מוצלח, ללא קשר לשאר האירועים. עוזי ו. - שיחה 17:07, 24 ביולי 2008 (IDT)
כפי שהסברתי כאן זה אינו תקדים. אבקש גם לשנות את השם לשם ממנו יובן שהדף פתוח לעריכת כל מי שרוצה לכתוב משהו לדרור. אולי "משתמש: אלמוג / דברים שרוצים לומר לדרורק" או משהו בנוסח זה, אם כבר. אלמוג*הצטרפו למיזם המדינות* 17:11, 24 ביולי 2008 (IDT)
אלמוג, אתה שופך נפט על המדורה. אני לא מבין מה יוצא לך מזה ובשביל מה זה טוב. תפסיק כבר. אביעד המקורישיחהבואו להצביע 17:08, 24 ביולי 2008 (IDT)
אביעד, דעתך חשובה לי, והייתי שמח להענות לך. בשנייה שההגנה תוסר, ומה שרציתי לכתוב לדרור יופיע בדף שיחת המשתמש שלו (שנועד לכך בדיוק) ללא צנזורה, ארד מהעניין. אין לי כל עניין לריב או להתעמת עם איש. לא אתך, עם אורי או עם עוזי, אם למנות שלושה מהמפעילים החביבים עלי ביותר, וגם לא עם דרור, תאמין או לא. אבל קשה לי לחשוב כשסותמים לי את הפה. זה עושה לי רע. אלמוג*הצטרפו למיזם המדינות* 17:11, 24 ביולי 2008 (IDT)
אין לי הרצון והיכולת למנוע ממך את זכותך להתבטא. ההתעקשות שלך היא לדעתי טעות, וגם לא מוסיפה כבוד לאף אחד - לא לך, לא לדף הזה ולא לוויקיפדיה. אביעד המקורישיחהבואו להצביע 17:15, 24 ביולי 2008 (IDT)

כתבתי לפני התנגשות עריכה: אלמוג, אני מצטרף לקוראים לך להפסיק. בקרוב תתקיים ההצבעה על הסרת הסמכויות. הדבר נמסר כדין לדרורק. הויקיפדים יחליטו בהצבעה לכאן או לשם. מעשיך כעת אינם תורמים - לא לשכנוע ולא לשיפור האווירה בוויקיפדיה. הבה נחזור לכתוב ערכים. דני. ‏Danny-w17:17, 24 ביולי 2008 (IDT)

הודעה[עריכת קוד מקור]

לאור בקשתם של דני, דניאל ב., אביעד, ואחרים, אני מפסיק לכתוב בדף זה, ולא אתייחס יותר לעניין ההגנה על דף המשתמש של דרור אלא אם כן אתבקש לכך במפורש, או שיגיע הזמן לפנות אליו שוב להמשך הסרת הרשאותיו. אין משמע הדבר שאני חוזר בי מבקשתי שתוסר ההגנה, ומהרצון שהדיון כאן ימשיך. וכן, בשנייה שתוסר ההגנה, אנצל את זכותי להשמיע ביקורת באזני מפעיל מערכת שנבחר לתפקידו, על הדרך בה הוא משתמש במנדט שניתן לו. אני מסכים עם אביעד שההתעקשות לא מוסיפה לי כבוד. איני מחפש כבוד, אלא שוויון, ואת חופש הביטוי, וכן מנהל תקין. אמשיך כרגע בכתיבת ערכים (מצאתי מאמר נחמד בכתב עת מדעי על המעורבות הוואהבית במלחמת דאגסטן בתחילת משבר צ'צ'ניה, אם מישהו מעוניין). את מסקנותי מהעניין הסקתי. אני קורא לאחרים להמשיך כאן את הדיון. המצב בו הדף חסום לעריכת מי שאינו משתמש הוא מצב בלתי נסבל. צנזורה נמשכת, ואות ויזואלי בלתי פוסק למדרג החברתי שנוצר כאן. אבל עייפתי מלשאת את הלפיד לבדי, והמשך ההתעקשות הבודדת הופך אותי למעין מיכאל קולהאס, דבר שמעודי לא רציתי להיות. אלמוג*הצטרפו למיזם המדינות* 18:27, 24 ביולי 2008 (IDT)

חוסר שוויון, פגיעה בחופש הביטוי, מדרג חברתי. אתה מבין עכשיו איך זה להיות בצד השני. אתה צודק בכך שיש להסיר את ההגנה, אך אי הסרת ההגנה מחזקת טענה חשובה יותר שלך. ‏ PRRP שו"ת 18:39, 24 ביולי 2008 (IDT)

דבריו של אלמוג "בשנייה שתוסר ההגנה, אנצל את זכותי להשמיע ביקורת באזני מפעיל מערכת שנבחר לתפקידו", ודברי ההסתה של PRRP שבאו בעקבות דברי אלמוג, מחייבים אותי לחדול מנסיוני להרגיע את הרוחות בדרכי נועם. הנוהל ויקיפדיה:ביטול הרשאה הוא נוהל ברור ומוקפד. הסעיף הראשון שלו מחייב הודעה למפעיל המערכת. אלמוג קיים סעיף זה. הסעיף השני בנוהל קובע "יש להמתין במשך שבוע לאחר ההודעה". כדי להבין את משמעותו של סעיף זה יש לברר את תכליתו. פתיחת נוהל הסרת הרשאה באה בעקבות אירוע חמור שמצדיק צעד זה. מטבע הדברים, אירוע כזה מביא להתלהטות הרוחות, ועלול להוביל לתגובות בלתי שקולות של כל המעורבים. לפיכך נקבע בנוהל "יש להמתין במשך שבוע לאחר ההודעה". שבוע זה נועד לצנן את הרוחות, לתת למפעיל הזדמנות לפרוש מרצונו או להתנצל, ולתת לדורש ההסרה לשקול את צעדיו מחדש, אולי יגיע למסקנה שהסרת ההרשאה היא צעד חריף מדי. המחשבה כאילו שבוע זה נועד להמשך תקיפתו של המפעיל ולהמשך הלהטת הרוחות היא טעות גמורה.

אבהיר בזאת:

  • כיוון שסעיף 2 בנוהל ביטול הרשאה לא התקיים עד כה, תקופת ההמתנה בת השבוע תתחיל רק מרגע זה.
  • כל ניסיון נוסף לתקוף את דרור במהלך שבוע ההמתנה עלול להוביל לחסימת התוקף.
  • אבקש מדרור להסיר את ההגנה מדף השיחה שלו, כדי שניתן יהיה לתקשר אתו בעניינים ויקיפדיים. אני מקווה שיענה לבקשתי, אך הוא אינו חייב להיענות לה.
  • אני שמח אלמוג הודיע על כוונתו להמשיך בכתיבת ערכים. אף אני מתכוון לעסוק בכך, ואני מקווה שגם PRRP יפנה את מרצו למרחב הערכים. הנזק שנגרם במרחבי השיחה כבר גדול דיו, אפשר לנוח מהגדלתו. דוד שי - שיחה 19:42, 24 ביולי 2008 (IDT)
אני דורש במפגיע את מחיקת המילה "הסתה". לא ייתכן שכל ביקורת לגיטימית תוכתר בכינויי גנאי. אני אותיר בידי אחרים את התגובה לפרשנות היצירתית. ‏ PRRP שו"ת 19:51, 24 ביולי 2008 (IDT)
כאן אני מסכים עם PRRP. דבריו בסעיף זה אינם הסתה, אלא ביקורת על התנהלות ויקיפדיה. ‏– rotemlissשיחה 19:55, 24 ביולי 2008 (IDT)
PRRP לא הסית! ברי"אשיחה • כ"ב בתמוז ה'תשס"ח • 20:06, 24 ביולי 2008 (IDT)
לביקורת לגיטימית יש את הזמן והמקום שלה. דבריו של PRRP לא נאמרו בזמן הנכון ולא במקום הנכון. בזמן שבוויקיפדיה משתוללת שריפה, על כל בר דעת לעשות כמיטב יכולתו כדי לכבותה. "אתה מבין עכשיו איך זה להיות בצד השני" - איך זה קשור לבירור שלפנינו? מה זה אם לא הסתה ישירה של אלמוג? דבריו של PRRP הם בשום אופן לא בגדר ביקורת לגיטימית, אלא דברי הסתה חמורים. דוד שי - שיחה 20:11, 24 ביולי 2008 (IDT)
זו תשובה לגיטימית לטענה של אלמוג. אילו אני הייתי מאשים כאן ויקיפד בעל סמכות בכך שבדבריו יש "הסתה חמורה" היו תובעים ממני התנצלות בלי קשר לנסיבות. ‏ PRRP שו"ת 20:16, 24 ביולי 2008 (IDT)
משום דרכי שלום מחקתי את המילה "הסתה". דוד שי - שיחה 20:26, 24 ביולי 2008 (IDT)
תודה. אפשר לארכב. ‏ PRRP שו"ת 20:27, 24 ביולי 2008 (IDT)