שיחת משתמש:Hezist

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Hezist, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, ליאת.שיחה מישהי שאיכפת לה 17:32, 22 אוקטובר 2005 (UTC)

ברוך הבא לויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

האם ייתכן שאני חושד נכון, ואתה הוא ג'סי סטאר המוכר לי מימים ימימה? בין אם כן ובין אם לא, אני מברך אותך על הצטרפותך לקאדר כותבי הכלכלה בויקיפדיה העברית. צביקה 13:51, 20 נובמבר 2005 (UTC)

אני הוא ולא אחר ... אגב, בויקיפדיה מקובל להמשיך שיחה איפה שהחלה, במקרה זה בדף השיחה שלך. האין זו הפעם החמישית בערך שאנחנו נפגשים במקרה בסייברספייס? צביקה 16:24, 24 נובמבר 2005 (UTC)

כן. אני מעריך שכך. דרך אגב, אני לא מודע לדרך שבא עובד המנגנון הנעים והחביב הזה. לא היה לי מספיק זמן בכדי ללמוד אותו לעומק. כך שאם אני גס רוח וירטואלית, אני מעביר את התנצלותי הכינה. גם לא ברור לי אם תוכל לקרוא את השורות האלה. הכל כאן קצת מבולגן לי. באשר לסייברספייס - כן. אני חיי ממנו, משיג ממנו את פרנסתי, עד לא מזמן גם - נשים, ובוודאי ובוודאי - מידע על מקורות בילוי נוספים. האינטרנט - הוא חיי, עד לעת האחרונה. יש סיכוי לשינוי, אומר החזאי.

אל תשכח שהאינטרנט הוא גם המקום בו פורסם פרנקי הולך לעזה.
אם כבר במנגנון עסקינן - מקובל לחתום בדפי שיחה את שמך בסיום דבריך. עושים זאת ע"י שכותבים ארבעה סימני זרקא רצופים (~), התוכנה הופכת את זה לחתימה ושעה כמו אלה שפה - צביקה 16:02, 27 נובמבר 2005 (UTC)
אני מנסה לתפוס את הקטע. אבל זה קטע - קטע. ונכון, פרנקי כבר מזמן הלך לעזה. בינתיים אני מאוזכר עוד 13,999 פעם בגוגל. הישג לא רע, גם אם הוא לא משרת אותי במיוחד. בוא ננסה - Hezist 05:56, 28 נובמבר 2005 (UTC)

שלום,
מה מקור התמונה הזאת - תמונה:LaguardIa.gif. גילגמש שיחה 22:07, 25 דצמבר 2005 (UTC)

את התמונה הבאתי מאתר ציבורי של ניו יורק, למיטב ידיעתי פגו זכויות היוצרים עליה. זה הדף שממנו היא נלקחה, זה הקישור הישיר אל התמונה. יחזקאל 11:39, 7 ינואר 2006 (UTC)
תודה על תשובתך. אנא תקפיד לציין את מקור התמונות שאתה מעלה לשרת, אחרת הן ימחקו על ידי מפעילי המערכת בגלל חשש מהפרת זכויות יוצרים. גילגמש שיחה 11:44, 7 ינואר 2006 (UTC)