לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Idandan

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 5 שנים מאת Ldorfman בנושא לגבי תמונתו של מיכה דוד

לגבי תמונתו של מיכה דוד[עריכת קוד מקור]

שלום לך,
התמונות בהן נעשה שימוש בוויקיפדיה הינן כאלה שלמעט מקרים מיוחדים, חופשיות לכל שימוש, כולל מסחרי. משמעות הדבר היא שאם כותב מסוים ירצה לעשות שימוש בתמונה בספר, או שמו"ל ירצה לשבץ תמונה בעיתון, הוא יוכל לעשות זה ללא כל תשלום ובלבד שיעמוד בתנאי הרשיון. לפי התנאים, העושה שימוש בקובץ נדרש למתן קרדיט וציון מקורה של התמונה. מכאן, שכל עוד לא יהיה לנו אישור לשחרור התמונה לכל פעילות מסוג זה, לא נוכל לעשות בה שימוש במיזם. ראוי לקרוא את הכתוב בדף ההסבר "עזרה:תמונות".

אנא העלה את התמונה למאגר ויקישיתוף ושלח אישור רשמי לשחרורה לכל שימוש, לפי הנוסח המופיע במסגרת שבדף "ויקיפדיה:OTRS". לאחר קבלת אישור כזה בכתובת permissions-he@wikimedia.org ותיוקו במערכת ניהול האישורים שלנו, התמונה תוכל להיות משובצת בערך.

לידיעתך, כדי לשפר את הסיכוי שכותב מסוים ישים לב להודעה שהשארת, בוויקיפדיה ניתן "לתייג" את אותו כותב, בדומה למקובל בפייסבוק. הפעולה מתבצעת באמצעות כתיבת שם המשתמש של הכותב השני. המשתמש שתוייג יקבל על כך חיווי.
אופן התיוג הוא בצורה הבאה: [[משתמש:שם משתמש]]. לדוגמה, כדי לתייג אותי ("Ldorfman"), יש להשתמש ב-[[משתמש:Ldorfman]].
יש "לחתום" בכל פעם שמתייגים, כנהוג בוויקיפדיה: באמצעות הקלדת ארבעה סימני טילדה (~~~~). ללא ה"חתימה" בסוף הדברים, התיוג לא יבוצע. בברכה, Ldorfmanשיחה 01:58, 13 במאי 2019 (IDT)תגובה