שיחת משתמש:KingRF/ג'יימס בלייק (טניסאי)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 12 שנים מאת Shefshef בנושא ביקורת על ארגז החול

ביקורת על ארגז החול[עריכת קוד מקור]

משתמש:shefshef ועורכים ואורחים יקרים, אני אשמח אם תביעו את דעתכם על הערך המשופץ והמשודרג. יש כמובן את עניין צבעי הטבלה שעדיין לא השלמתי לחלוטין, ואת עניין הצמדת טבלאות "מקרא התארים" ו"רשימת תארים לפי משטח" שאני מעוניין להצמיד / למקם אחד לצד השני, אבל מבחינת התוכן, זה נראה לי הרבה יותר טוב. משתמש:kingRF - שיחת משתמש:kingRF אחת עשרה ארבעים ושלוש בלילה 15 ביולי 2011 (IDT)

הי. ביצעתי עריכה מקיפה של הערך. תיקוני הקיפו ניסוחים "מאנגלזים", מחיקת פרטים לא רלוונטיים, והכי חשוב - תיקוני עובדות. כך למשל, אביו של בלייק מת מסרטן הקיבה, ולא מסרטן המעי. זאת ועוד, בלייק לא ספג ביקורת עקב הביקורת שהוא עצמו מתח של ראשי ה-ATP. אנא עבור על כל התיקונים שעשיתי. הם יהוו עבורך שכר לימוד עבור הערכים הבאים שתכתוב. כמו כן, שים לב לשתי ההערות המודגשות שכתבתי בערך, והוסף פרטים בפסקת הקריירה של בלייק על הזכיות בגביע הופמן. כעת, המלצתי אליך היא לשלב בערך תמונות, ולהעמידו לביקורת בפורום טניס בתפוז. Shefshef : השיחה והחזון 18:21, 16 ביולי 2011 (IDT)תגובה
הבחנתי בשינויים שערכת, ואכן אתה צודק בכך, היו מס' אי דיוקים שנבעו כנראה מבדיקת מקורות שונים ורבים, גם אלו היו בצ'קליסט שלי. לקחתי לתשומת לבי את ההערות על גבי הכתוב...עבודות נוספות על הערך יבוצעו בקרוב. בכל אופן, אני מודה לך על העזרה הרבה. אני מאמין ומקווה שבמהלך השבוע הקרוב כבר נוכל להביא את הערך לבחינה בפורום. משתמש:kingRF - שיחת משתמש:kingRF ‏ 19:50 16 ביולי 2011 (IDT)

אנקדוטות נוספות[עריכת קוד מקור]

  • האם לטעמכם יש טעם להזכיר את התקרית המפורסמת והלכאורה גזענית בין ג'יימס בלייק ללייטון יואיט במהלך הסיבוב השני של אליפות ארה"ב הפתוחה בשנת 2001 ? בקצרה - דובר על ויכוח בין יואיט לשופט הכיסא על "עזרה" לא מקצועית מצד שופט הקו עקב היותו אפרו אמריקאי בדומה לבלייק....
  • האם כדאי להזכיר את עמותת J-BLOCK שיסד בלייק בעצמו על מנת לאסוף כספים עבור העמותה לחקר הסרטן שהוקמה בעקבות מות אביו ? משתמש:kingRF - שיחת משתמש:kingRF ‏ 22:28 18 ביולי 2011 (IDT)