שיחת משתמש:KtazK

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנה מאת KtazK בנושא עריכתך בערך בן מוריל
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום KtazK, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, —מקף תייגו אותי! :) 15:06, 20 בפברואר 2022 (IST)תגובה

מדידת עומק המים[עריכת קוד מקור]

שלום KtazK,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "מדידת עומק המים" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:מדידת עומק המים.

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה עם החונך שלך. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!
התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 20:30, 20 בפברואר 2022 (IST)תגובה

עריכתך בערך בן מוריל[עריכת קוד מקור]

שלום וברכה. הורדת מהערך את תבנית "בעבודה" שהצבתי בו יום לפני כן, מסיבה לא ברורה. לא מקובל להוריד תבנית כזו בלי לתאם עם מי שהניח אותה. כמו כן שינית מחדש תיקונים שעשיתי, מסיבות לא ברורות. למשל, מקובל לפתוח את הערך בשמו של נשוא הערך ללא תארים, ולא ב"אדמירל" (מה שטוב לצ'סטר נימיץ וריימונד ספרואנס, למשל, טוב גם למוריל). אפשר להוסיף את השם הלועזי של מונח או ארגון כלשהו, אבל אחרי השם העברי; ו-Civil Engineer Corps הוא ממש לא חיל ההנדסה של צבא ארצות הברית. מוריל היה איש הצי ולא הצבא ובוודאי לא שירת בו. השם הנכון הוא גיס ההנדסה האזרחי, תרגום של המונח באנגלית Civil Engineer Corps. לא ברור לי מדוע שינית הכל. קלונימוס - שיחה 18:00, 2 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה

אלי רהב ביקש לבדוק את הערך ואכן אני זוכר ציין כי הוא שם אותו "בעבודה". לא ראיתי תבנית זאת בזמן בדיקתי ואני לא הורדתי אותה בכוונה. אם זה קרה אני מצטער על כך. אני בצעתי "פרסום שינויים" לתיקונים שלי על הערך כפי שהיה בזמן שניגשתי לדף הערך (במספר פעימות בזמן קצר). לגבי התיקונים שלי, לא נגעתי באדמירל לפי זכרוני ולגבי ה-Civil Engineer Corps הנני מקבל את הערותיך, נא הודיע לי האם לתקן אותם או שאתה תעשה זאת.
בנוסף, לא הצלחתי לבצע תיקוניי שגיאות, מידע חסר ועידכונים בטבלת "האישיות"(בהשוואה לערך באנגלית שהינו המקור לערך בעברית) מחוסר ידיעה איך מבצעים זאת. אני מתכוון לחזור ולבצע זאת לאחר שאלמד את הנושא.
בברכה KtazK - שיחה 14:16, 4 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה