שיחת משתמש:Mosheaaaa321/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 12 שנים מאת Y.B בנושא תבנית "בוטל"
בוויקיפדיה אנו מקפידים על כתיבה אנציקלופדית ונייטרלית בערכים. מאחר שהעריכה שביצעת אינה תואמת את הקווים המנחים שלנו בסוגיה זו, היא בוטלה. לנוחותך קישור לדף מדיניות ויקיפדיה בנושא זה, למדריך לכתיבה נייטרלית, ולמדריך לכתיבה אנציקלופדית ולא יח״צנית. אם לדעתך העריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.

בברכה,

יוסישיחה 16:02, 26 ביולי 2010 (IDT)תגובה

חתימה[עריכת קוד מקור]

בדפי שיחה נהוג לחתום באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: כפתור חתימה. כמו כן, נהוג להזיח תגובה באמצעות נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה הקודמת - נהוג להוסיף זוג אחד נוסף.

תודה, ויקיפד ~ אהמ ~ בית המשפטים העליון 01:29, 4 באוגוסט 2010 (IDT)תגובה

תבנית "בוטל"[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

נאלצתי לבטל את עריכתך בדף שמואל אוירבך. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. מומלץ לעבור על המדריך שלנו לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה. אם לדעתך עריכתך הייתה נאותה, ניתן לפנות לדף השיחה של הערך ולדון שם בנושא.
בברכה, • חיים 7כתוב לילכל מחשב יש מעבדה • י"ז באב ה'תשע"א • 20:42, 17 באוגוסט 2011 (IDT)תגובה

נא לא למחוק שיחות מדף זה. תודה, יניב שיחה 08:06, 18 באוגוסט 2011 (IDT)תגובה
שלום. קיבלתי את הדוא"ל ששלחת. ראשית, שיחות יש לנהל מעל דפי ויקיפדיה. לכן אנא התייחס כאן בלחיצה על הלשונית "עריכה". אין למחוק הערות מדף השיחה, אבל אתה יכול לארכב אותן. יניב שיחה 16:12, 18 באוגוסט 2011 (IDT)תגובה