שיחת משתמש:Noprocess

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 5 שנים מאת David7031 בנושא תודה על הצעת העזרה


ורד הראל[עריכת קוד מקור]

שלום Noprocess,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "ורד הראל" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Noprocess/‏ורד הראל". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! eli - שיחה 16:38, 20 בנובמבר 2018 (IST)תגובה

הודעתך בדלפק הייעוץ[עריכת קוד מקור]

שלום נדב. ראיתי את ההודעה שפירסמת בדלפק הייעוץ. ”שלום, הכנסתי ערך חדש ״ורד הראל״ והוא נדחה והפך לטיוטה, לא הצלחתי להבין למה הוא נדחה, אשמח להסבר או לעזרה מה צריך לעשות כדאי שהוא יפורסם. בברכה נדב הראל”. להודעה ענו כבר בהודעה הראשונה שפרסמת ”שלום, הכנסתי ערך חדש על אמא שלי, ורד הראל, חוקרת ומבקרת תיאטרון עם פרסומים רבים... משום מה הערך נדחה, לא ברור לי למה, אשמח להסבר איך ומה לתקן. בברכה נדב הראל”

”: הערך לא נמחק אלא הועבר למשתמש:Noprocess/ורד הראל. בדף שחתך מופיע בקישור לטיוטה וכן סיבות אפשריות לכך. במבט זריז עלך הערך מדובר על בעיית עיצוב, אתה מוזמן לקרוא את המדריכים שלנו לכך או לבקש עזרה בויקיפדיה:חממה.”

אשמח לעזור לך בעריכת הערך על מנת שהוא לא יימחק שנית. אם אתה מעוניין בעזרה, תוכל לענות לי כאן או בדף שיחתי. לילה טוב, דודdavid7031שיחה • ט' בטבת ה'תשע"ט • 00:56, 17 בדצמבר 2018 (IST)תגובה

תודה על הצעת העזרה[עריכת קוד מקור]

אשמח לקבל עזרה ולהבין מה בעיצוב עשיתי לא נכון. בתודה נדב

שלום נדב. א. אתה לא צריך להתייחס לכל מה שכתוב בהודעה על מחיקת הערך, כי זו הודעה אוטומטית. צריך לבדוק בערך הזה מה חסר בו.

ב. באופן כללי, הנקודה העיקרית שאני רואה שבעייתית בערך, זו ” * חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?”. יש עוד כמה נקודות שאפשר לתקן, אבל הן יחסית זניחות, ונטפל בהן בהמשך.

חשיבות אנציקלופדית מהערך לא ברור מה אמא שלך עשתה שבגללו היא זכאית לערך. כתבת יפה מאוד איפה היא לַמדה, אבל לא כל כך מפורט איפה ומה היא לִימדה/חקרה/כתבה וכו'.

סימוכין בערך אין בכלל קישורים חיצוניים ומקורות. קישורים חיצוניים יכולים להיות דף המרצה באוניברסיטה, ראיון שעשו איתה, וכו'.

רק אעיר הערה קצרה. אני לא מכיר את תחום התאטרון וחקר התאטרון, ואינני יודע אם אמא שלך אכן זכאית לערך. לפני שאתה מתחיל לערוך אותו, כדאי שתדע שייתכן (ואני מדגיש ייתכן, כי אני לא יודע) שהערך יימחק. אם מחיקתו תגרום לך צער, אולי כדאי לחשוב שוב האם בכלל לכתוב אותו.

נ.ב. אתה יכול לענות לי באותה פסקה, לא צריך לפתוח פסקה חדשה. פשוט צריך ללחוץ על עריכת קוד מקור, ולהוסיף את הדברים שלך. יום טובdavid7031שיחה • ט' בטבת ה'תשע"ט • 14:48, 17 בדצמבר 2018 (IST)תגובה

מה קורה נדב? התייאשת מהערך? אני רואה שלא ענית לי. david7031שיחה • כ"ט בטבת ה'תשע"ט • 19:01, 5 בינואר 2019 (IST)תגובה