שיחת משתמש:Ramiy/עמוד ראשי/1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת Nerya

אחלה עמוד ראשי! רק שני דברים יש לי להאיר-

  • לדעתי אפשר לצרף את הפורטלים לקטגוריות, כך שליד הקטוגריה "אומנות" יהיה קישור לפורטל וכו...
  • רצוי להוסיף את "קהילה" כמו שמופיע בעמוד הראשי, כי להתחיל ישר בערך מומלץ נראה לי מוגזם.

~3omy3 ( דף משתמש | שיחה ) 20:56, 1 במרץ 2007 (IST)תגובה

הערות:

  • לדעתי עדיף סימן קריאה ולא פסיק אחרי ברוכים הבאים לוויקיפדיה
  • אין ממש צורך לצמצם את משפט הפתיחה שיש היום, שהרי יש כאן שטח לבן מת כך שהשטח הזה לא ממש מנוצל. מפריע במיוחד חוסר בציון העובדה שאת הוויקיפדיה כולם יכולים לערוך (וזה לא ברור מזה שהיא חופשית), וקישור לארגז החול. אני לא חושב שתיבת חיפוש נוספת בעמוד הראשי תורמת באיזשהו אופן, אבל כרגע היא גם לא מזיקה. אם מאיזשהי סיבה כשנרצה להרחיב את משפט הפתיחה זה יתנגש עם תיבת החיפוש לדעתי כדאי יהיה להורידה.
  • בחירת הצבעים נאה באופן כללי. יחד עם זאת האיקוניים צבעוניים מדי ומשדרים עיצוב "ילדותי". לדעתי עדיפים האייקונים של נעמה ובמקרה הצורך אפשר לשנות את הגוון שלהם בהתאם לעיצוב העמוד. אם כבר מדברים על האייקונים של נעמה, בולטים בחסרונם האייקונים הצדדים המופיעים היום ליד הכותרות, כדוגמת אייקון ערך מומלץ, הידעת וכו'.
  • הרעיון לתת פחות מקום לניווט הוא נכון. מבחינה תוכנית חסרים עכשיו כל מדעי הטבע בניווט, אבל אני מניח שזה יתוקן בהמשך. מורגש מאוד העדרם של הקישורים לויקיפדיה:ניווט, לכל הפורטלים ולכל הקטגוריות (אולי עדיף יהיה לקשר לעץ) ואולי גם "לכל הערכים" (אם כי "דפדוף" אלפביתי לפי ערכים הוא לא כלי שימושי במיוחד לטעמי).
אלו בעיקרון הערות העיקריות על העיצוב. ערן 01:27, 2 במרץ 2007 (IST)תגובה
אני שמח שאהבת. בקשר לפידבק - תודה - זה מאוד עוזר לי כשמכוונים אותי. כל ההערות שלך יתוקנו בגרסאות הבאות, בינתיים ראה משתמש:Ramiy/עמוד ראשי/2, שם אני ממשיך לעבוד. ‏ Ramiy ( שיחה - תרומות ) 21:22, 2 במרץ 2007 (IST)תגובה
בס"ד גם אני אהבתי את העיצוב הזה, פשוט מקסים. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 17:51, 14 במאי 2007 (IDT)תגובה
אהבתי את הצבעוניות, ובעצם זו הסקיצה היפה בעיני. ‏ יוסאריאן‏ • שיחה 10:39, 18 ביוני 2007 (IDT)תגובה
גם אני אהבתי את הצבעוניות אבל חבל שהכיוון הזה לא שוכלל ועובד יותר. כרגע סקיצה 5 היא היפה והאלגנטית בעיני. אם ההצבעה תהיה על הסקיצה הצבעונית הנוכחית באופן ספציפי - לא אתמוך בה כיון שאינה מוגמרת. אולי שילוב המבנה של סקיצה 5 עם אייקונים צבעוניים יכול להיות טוב. נריה 21:20, 18 ביוני 2007 (IDT)תגובה