לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Version122

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנה מאת Politheory1983 בנושא אזהרה

הערך-לעתיד הועבר לטיוטה, לצורך המשך העבודה עליו[עריכת קוד מקור]

שלום Version122,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "Azul no Azul (סרט)" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Version122/‏Azul no Azul (סרט)". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! Ldorfmanשיחה 02:00, 13 בפברואר 2023 (IST)תגובה

אזהרה[עריכת קוד מקור]

אין לחזור וליצור את הערך במרחב הראשי ללא טיפול וללא קבלת אישור להעברה. גילגמש שיחה 17:18, 9 במרץ 2023 (IST)תגובה

שלום רב! @Gilgamesh
אני פונה אלייך בעקבות חסימת הערך שלי, למרות שביצעתי בו שינויי סגנון ועיצוב (המקור הינו תירגום מעמוד: https://en.wikipedia.org/wiki/Azul_no_Azul_(film)),
ביעצתי בו שינויי תוכן ולשון בהתאם למדריך לכתיבת ערכים.
אני מנסה לעלות אותו בתור תירגום לעברית לערך המקורי, ההעלאה הקודמת הייתה על בסיס תרגום סימולטני ולא נכון. הגרסא הנוכחית שהועלתה ב9 למרץ תואמת את ההערות וכל השינויים. מוסיף את הערך שברצוני לקבל אישור להעלות:
Azul no Azul (״כחול בכחול״ מפורטוגזית, באנגלית: Blue in Blue) הינו סרט ניסיוני פורטוגזי קצר, שהופק על ידי הבמאי האיטלקי ג׳אנמרקו דונאג׳יו (Gianmarco Donaggio) והצייר הפורטוגזי נלסון פריירה (Nelson Ferreira).
הסרט הופק והופץ בשיתוף עם המוזיאון הלאומי לאמנות עכשווית (פורטוגל), והוצג בהופעת בכורה במוזיאון בתאריך 28 ליולי 2022. לאחר מכן, הסרט הוצג בקולנוע המוזיאון מה-29 ליולי ועד ה-15 לספטמבר באותה השנה.
הגרסה השנייה של הסרט נוצרה עבור המוזיאון הלאומי סוארס דוס רייס (פורטו, פורטוגל) בחגיגות 150 שנה לפסל ״המגורש״ מאת אנטוניו סוארס דוס רייס. גרסה זו הוקרנה במוזיאון מה-10 בדצמבר 2022 ועד ה-19 במרץ 2023.
תיאור
Azul no Azul הוגדר על ידי שני היוצרים כניסוי, שבו דונאג׳יו מתרגם בצורה קולנועית את תהליך הציור של סדרת הציורים הכחולה מאת פריירה, המורכבת מעבודות שהאמן השלים במהלך שהותו במוזיאון הלאומי לאמנות עכשווית בליסבון. כפי שקבע אוצר המוזיאון: ״סדרת הציורים הכחולה שנוצרה בסגנון יצירות מודרניות ועכשוויות, מעידה על כבודו של נלסון לאמנים הקלאסיים הגדולים ולמסורת האקדמית״. כתוצאה מכך, ביצירת Azul no Azul, דונאג׳יו נקרא להתאים את פעולת הצילום הן לאפקט והן לתהליך של טכניקות ציור מאתגרות כמו של alla prima - שצויר בהסתכלות ישירה על נושא הציור (החפץ או הפסל) ושמירה על מסורות פיסול קלאסיות בו זמנית.
שיתוף הפעולה ביניהם יצר חוויה קולנועית של צורות כחולות בהשראת הפסלים והצורות הקלאסיות של גן הפסלים במוזיאון, ולהיפך, הפסלים אשר ״נמסים״ והופכים לאלמנטים כחולים ללא צורה מוגדרת.
אודה מאוד לאישור לפרסום הערך במרחב הציבורי.
תודה מראש!! Version122 - שיחה 13:54, 10 במרץ 2023 (IST)תגובה
יש לבקש אישור להעביר את הערך בויקיפדיה:העברת דפי טיוטה. יש לעשות את זה לאחר שכתבת טיוטה מסודרת שבנויה בהתאם למקובל בוויקיפדיה העברית ואין בה טעויות תרגום או ניסוח. גילגמש שיחה 06:04, 11 במרץ 2023 (IST)תגובה
הנחתי תבנית חשיבות בערך. ניתן להגיב ולנמק שם. פוליתיאורי - שיחה 17:28, 16 במרץ 2023 (IST)תגובה