שיחת משתמש:Barak228

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
(הופנה מהדף שיחת משתמש:Yedidyagel)

מתנחלים פולנים[עריכת קוד מקור]

שלום ידידיה. שמתי לב שאתה נוטה להשתמש במושג "מתנחלים" באשר לפולנים שהתיישבו בשטחים שסופחו מגרמניה. המושג הזה, לכל הפחות בוויקיפדיה העברית, הוא ייחודי למתנחלים בישראל, לכן נסה להימנע מלהשתמש בו. גם אם אתה כן משתמש - אל תקשר לערך התנחלות. Mbkv717שיחה • י"א בסיוון ה'תשע"ה • 08:57, 29 במאי 2015 (IDT)[תגובה]

קיבלתי. ידידיה - שיחה

שלום Barak228, ותודה על תרומתך לוויקיפדיה. אין ספק, שמים לב לפעילות האינטנסיבית שלך כאן בזמן האחרון.

רציתי להזמין אותך להשתתף במיזם "ויקיפדיה:ביכורים", המארח פעם בחודש ויקיפדים בשנה הראשונה לפעילותם, ונותן להם במה להציג את עצמם. נשמח מאוד אם תרצה להשתתף ולכתוב כמה מילים, למשל על תחומים בהם אתה תורם בוויקיפדיה, על צעדיך הראשונים וחוויית ההתאקלמות כאן ואולי הערות על כך, תכנוניך להמשך, אולי נושא שהיית רוצה לקדם ולשתף את הקהילה לגביו - הבמה שלך, כל מה שנראה לך מתאים. אפשר להסתכל בדף המיזם ולקבל השראה מוויקיפדים קודמים שהשתתפו.

אם מתאים לך, תוכל לכתוב טיוטה בדף משתמש:Barak228/ביכורים. אשמח לסייע בכל שאלה והערה.

אז מה דעתך?...

בברכה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 20:09, 14 ביוני 2015 (IDT)[תגובה]

תודה על ההזמנה. אשמח להשתתף במיזם. רק שאלה: עד מתי אני צריך לכתוב? עד כמה זה דחוף? תודה, ידידיה - שיחה
תודה על ההיענות לא מאוד דחוף, אשמח אם תוכל לסיים בשבוע וחצי הקרובים. אופק כחול - ביבר הזכוכית 20:15, 15 ביוני 2015 (IDT)[תגובה]
נראה לי שסיימתי, כתבתי מה שיש לי. ידידיה - שיחה
תודה על כתיבתך! הדף מיועד להתפרסם בעמוד המיזם ב-1 ביולי. המשך סופ"ש רגוע, אופק כחול - ביבר הזכוכית 18:12, 20 ביוני 2015 (IDT)[תגובה]
הדף עלה לעמוד המיזם! תגובות אפשר למצוא בשיחת ויקיפדיה:ביכורים/Yedidyagel. המשך לילה רגוע, אופק כחול - ביבר הזכוכית 23:55, 30 ביוני 2015 (IDT)[תגובה]
שמחתי לקרוא שיש עוד כותב על ערכי ערים ורציתי לעניין אותך במיזם הכחלת מפות מיקום. אתה מוזמן לקרוא את הדף, להירשם (או לא) לבחור ערך אדום ולכתוב עליו. כמו כן, אם אתה צריך עזרה טכנית לעיצוב ערכי ערים - אתה מוזמן לפנות אלי או לקרלוס הגדול (קישורים מתאימים נמצאים בדף המיזם). אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 23:18, 1 ביולי 2015 (IDT)[תגובה]

הזמנה אישית לסקר העורכים של ויקיפדיה העברית[עריכת קוד מקור]

סמליל ויקימדיה ישראל

שלום ידידיה,
עמותת ויקימדיה ישראל מקיימת לראשונה סקר בקרב עורכי ויקיפדיה העברית. הסקר נועד לקבל תובנות בנוגע לחוויית העריכה במיזם, מתוך כוונה לעזור לקהילת העורכים להמשיך לשפר את גרסתה העברית של האנציקלופדיה החופשית וכן, את תהליך יצירתה. נודה לך מאוד אם, כמי שפעיל בוויקיפדיה העברית מזה זמן רב, תסכים לענות על השאלון, באמצעות הקשה על הקישור הבא:

הקישור שלך לסקר.
הקישור המופיע פה לשאלון הוא אישי והודעה זו הושארה עבורך באופן ספציפי.


לתשומת לבך, הסקר אינו מתבצע על גבי שרתי קרן ויקימדיה, אלא באמצעות מערכת "Qualtrics", אשר אושרה לשימוש על ידי הקרן. למען הסר ספק, גם אם ההזמנה אישית, כל המידע בסקר נאסף בצורה אנונימית, כך שלא ניתן לקשר בין עורך מסוים לתשובות שמסר. בנתונים שייאספו לא יעשה כל שימוש מעבר למחקר עצמו, אשר ניתוח תוצאותיו יהיה זמין לקהילת העורכים לאחר סיום איסוף המידע.

הסקר נבחן ונמצא נגיש לאנשים עם מוגבלויות. הוא זמין למענה גם דרך מכשירים ניידים.


בכל שאלה או בעיה, לפני המענה על הסקר או במהלכו, הנך מוזמן ליצור קשר עמי, לירון דורפמן, בכתובת המייל Liron-at-wikimedia.org.il או בטלפון 050-5453913 .

.בשם ויקימדיה ישראל, תודה לך מראש

Ldorfmanשיחה 18:37, 27 באוגוסט 2015 (IDT)[תגובה]

מזל טוב ליום הולדתך![עריכת קוד מקור]

מ ז ל ט ו ב ! ים - דברו איתי - מקום מלבב בלב המדבר! 12:42, 27 במאי 2016 (IDT)[תגובה]

יום הולדת שמח מאד! ‏עמיחישיחה 16:27, 27 במאי 2016 (IDT)[תגובה]
תודה רבה!!!! ידידיה - שיחה

Your feedback matters: Final reminder to take the global Wikimedia survey[עריכת קוד מקור]

טיוטה גנוזה[עריכת קוד מקור]

שלום Barak228, נראה שמספר דפים שבהם כתבת או ערכת בעבר עדיין נמצאים במצב טיוטה ולא נערכו זמן רב: טיוטה:תבנית:שלזיה.

דפי טיוטה אינם נגישים כמו ערכים רגילים לכלל הקוראים, ולכן חשוב לנו לוודא שהם לא נשכחו ללא סיבה. נודה לך אם תקדיש מספר דקות מזמנך לטיפול בהם:

  • אם הטיוטה מוכנה להיות ערך של ממש בוויקיפדיה, אנא פנו לויקיפדיה:העברת דפי טיוטה ובקשו עזרה בהעברת הטיוטה, או העבירו אותה בעצמכם. כך כלל הקוראים יוכלו להנות מערך חדש!
  • אם הטיוטה בעבודה אתם מוזמנים להמשיך לשפר אותה. אם אתם זקוקים לעזרה בהשלמתה אנא פנו לדלפק הייעוץ לעזרה או לחממה לבקשת ליווי אישי. אל תתביישו לבקש עזרה, עורכים רבים ישמחו לסייע.
  • אם הטיוטה כבר עברה למרחב הערכים, רק בשם אחר, אנא בקשו בויקיפדיה:בקשות ממפעילים למזג או למחוק אותה. לא לשכוח לציין את שם הדף הקיים במרחב הערכים ושם הטיוטה.
  • אם ההחלטתם לוותר על כתיבת הדף אנא בקשו את מחיקתה בויקיפדיה:בקשות ממפעילים.
  • אם אינכם הכותבים העיקריים של הטיוטה, אנא הפנו את ההודעה לכותבה במידה ולא קיבל הודעה זו.

תודה, EranBot - שיחה 17:02, 23 ביוני 2017 (IDT)[תגובה]