שיחת קטגוריה:ליקויים במערכת העצבים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 14 שנים מאת Saariko בנושא משתמש:CodeGuru/נוירופתיה

יש כאן כפילות של 95% עם קטגוריה:מחלות מערכת העצבים. פתיחת קטגוריה זו היתה לדעתי צעד פזיז, ועם כל הכבוד לדיון החשוב בשיחה:שיתוק מוחין, הרי שאין צורך להכביד על הקורא בקטגוריות מיותרות. יש לאחד את שתי הקטגוריות ולכל היותר לקרוא לאיחוד קטגוריה:מחלות וליקויים של מערכת העצבים. Pixie 17:40, 1 נובמבר 2005 (UTC)

בס"ד היי Pixie! הגעתי לכאן בעקבות הצצה בדף המשתמש של גילגמש ואני רוצה להגיד כך:אתה צודק בהחלט, למרות שאני מעדיפה את המילה ליקוי על פני מחלה, אבל זה לא משנה כי כמו שאמרת, יש כפילות ולא צריך להכביד על הקורא, ליאת.שיחה מישהי שאיכפת לה 23:39, 1 נובמבר 2005 (UTC)

בתור התחלה איחדתי לקטגוריה אחת קטגוריה:ליקויים במערכת העצבים. אין לראות בכך דעה שלי על השם הנאות לקטגוריה, איני מתנגד לשם אחר. דוד שי 05:37, 2 נובמבר 2005 (UTC)
אם תשים לב, הקטגוריה של "מחלות של מערכת העצבים" נמחקה, כך שאין כפילות. הקט' הזאת נוצרה כי ישנם ליקויים שאינם מוגדרים כמחלות כמו למשל שיתוק מוחין. לפחות על פי הוויקיפדיה האנגלית לא נכון להגדירו כמחלה. היות ויש פחות מ-10 מחלות\הפרעות העדפתי לרכזם במקום אחד ולא לפצל. בנוסף לכך העפתי את כל מה שקשור לאנטומיה והיסטולוגיה מהקט' של הנוירולוגיה. גילגמש שיחה 06:22, 2 נובמבר 2005 (UTC)

בס"ד

שלום חבר'ה וסליחה על ההתערבות, סולחים? ועכשיו לעניינו:גם על פי מקורות אחרים שיש ברשת c.p אינה מחלה. אם תרצו אשמח להביא מקורות מידע ממה שיש לי, ליאת.שיחה מישהי שאיכפת לה 11:57, 2 נובמבר 2005 (UTC)

שיתוק מוחין אינה מחלה אלא לקות. זאת משום שהיא מצב קבוע ולא מצב דינמי.

משתמש:CodeGuru/נוירופתיה[עריכת קוד מקור]

להסיר אותו מעמוד הקטגוריהSaariko - שיחה 20:59, 22 ביוני 2009 (IDT)תגובה