שיחת קטגוריה:מירוצי אופניים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

קבוצות בתור ערך[עריכת קוד מקור]

לדעתי, אין מקום, כרגע לפחות, לערכים של קבוצות אופניים. קבוצות האופניים אשר נקראות על שם המממנים המסחריים שלהן מחליפות שמות בצורה תדירה מאוד. לדוגמא: יאן אולריך החל את הקריירה שלו בקבוצת טלקום ששינתה כבר את שמה לטי מובייל. עבר אחר כך לקבוצת קואסט שכבר לא קיימת. עבר אחר כך לקבוצת ביאנקי שנקראית היום ליקוויגז. מספיק שמממן המשנה בקבוצה יחליט שהוא מגדיל את התקציב ויכול להיות שמשנה הבאה שם הקבוצה ישתנה. בענפי ספורט אחרים, במיוחד בכדורגל, יש משמעות הרבה יותר גדולה לשם הקבוצה ולכן מוצדק שם ערך ע"פ שם הקבוצה. באופניים - לא!אודי 16:01, 13 מרץ 2005 (UTC)

אם השינוי הוא פעם בשנה, הרי שנוכל להטריח את עצמנו ולהחליף את שמות הקבוצות (כמו שאנחנו למשל מעדכנים את תבניות לוחות השנה), לא? ערןב 16:05, 13 מרץ 2005 (UTC)
תיאורטית כן. אבל לדוגמא: בבלגיה היו ב-2004 שתי קבוצות עיקריות. קוויקסטפ-דוויטמון ולוטו-דומו. ספונסר המשנה של קוויקסטפ, יצרן בשם דוויטמון, לקח איתו מספר רוכבים מהקבוצה וחבר אל לוטו (שנשארו בלי חברת דומו) ועכשיו הקבוצה נקראית דוויטמון-לוטו והיריבה נשארה קוויקסטפ. לדעתי, למי שלא מתמצא בענף זה סתם יוצר בלבול. עדיף למי שרוצה לכתוב על מירוצי אופניים שיכתוב על רוכבים מפורסמים או על מירוצים מפורסמים, אבל מי שרוצה להשקיע ולכתוב על קבוצות שמתפרקות ומתמזגות כל 3 שנים שיבושם לו.אודי 17:14, 13 מרץ 2005 (UTC)
זה נדמה לי או שאנחנו מדברים על ביצה שטרם נולדה? קודם כל שיהיו לפחות חמישה ערכים על קבוצות אופניים, אחר כך יש טעם להטריד את מחשבתנו בשאלה הזו. ערןב 17:17, 13 מרץ 2005 (UTC)
אודי אני חייב להסכים איתך, כאשר הוספתי את הערכים הללו שקלתי את העובדה שיש להחליפם מדי עונה מכיוון שישנם שינויים רבים לדוגמה USPS הופכים ל דיסקאברי ומדי עונה חוזים של רוכבים מסתיימים ומתחילים בקבוצות אחרות דבר אשר מצריך באמת עידכונים שוטפים וידע רב.

את אותם הערכים כתבתי כי ראיתי אותם בויקי האנגלית באותה הקטגוריה לא ציפיתי שהם יתעדכנו כמוה אך ניתם לכתוב בהם דברים קבועים כגון: ההסטוריה של המועדון מנהליו והספונסרים לאורך השנים.... --Xyples 17:34, 13 מרץ 2005 (UTC)

קצרמר אופניים[עריכת קוד מקור]

האם מישהו יכול ליצור קצרמר אופניים כמו בויקי האנגלית ? (למדתי את המערכת מספיק להיום ובטעות הצעתי כבה ערכים למחיקה... עמכם הסליחה)

יש ערך אופניים. דוד שי 21:31, 13 מרץ 2005 (UTC)