שיחת תבנית:משתמש קטין

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת אריאל בן-יהודה בנושא את הים עם כפית

אני חושבת שתבנית כזו היא חוסר אחריות, כיוון שהיא פתח לצרות וכלי יעיל לאיסוף מידע על הצעירים שביננו, מצד אלו שלא רצוי כי ניתן בידם מידע מסוג זה. אני מציעה למחוק. יש תומכים? דורית 01:07, 13 יוני 2006 (IDT)

כל עוד לא נותנים לאלו-שאין-לאמר-את-שמם הרשאת בודק, אני לא רואה את הסכנה הגדולה שבתבנית. ולשאלה החשובה יותר: מה עם {{משתמש בגיר}}? :) ‏conio.h‏ • ‏שיחה‏ 01:40, 13 יוני 2006 (IDT)
אתה לא רואה את הסכנה, כי לא אתה זה שהיית צריך לומר ליותר מילד אחד להוריד את הפרטים המזהים שלו ודרכי ההתקשרות עימו מדף המשתמש. דורית 10:28, 13 יוני 2006 (IDT)
לא חוכמה, דורית. באמת שלא. את שואלת מה אחרים חושבים, אבל רוצה לשמוע רק שהם חושבים כמוך. אם הם חושבים אחרת, מיד את מסבירה להם שהם לא מבינים את המצב ובאמת וכמה הם טועים וכו' וכו'. אולי תחסכי לי קצת מאמץ וכבר תגידי כל מה שיש להגיד בנושא, במקום להכריח אותי להוביל אותך ביד?
גם אם יש פרטים מזהים בדף משתמש, מה כל כך נורא בזה? ממילא לחצי מדינה יש היום את אחת מהתוכנות של מרשם האוכלוסין, ואת כל השאר ממילא אפשר להשיג מ-144 ומהאנשים עצמם בעזרת קצת הנדסה חברתית. ומה ההבדל בין קטין בין 17 וחצי לבגיר בן 18 וחצי? ונראה לך שאם לא תהיה תבנית כזאת ילדים בני 9 לא יכתבו את כל הפרטים המזהים על עצמם בדפי המשתמש שלהם? איך זה בכלל קשור? ‏conio.h‏ • ‏שיחה‏ 10:54, 13 יוני 2006 (IDT)
והמניפסט הזה טוב כי? אז תגיד שאתה חולק על דעתי. אני עדיין חושבת שזו תבנית בעייתית ומיותרת. ואם הייתי רוצה לשמוע שאחרים חושבים כמוני, הייתי מעלה את זה ישר להצבעת מחיקה, ולא מתייעצת בדף. ואגב, אני מנסה להבין אם אתה קורא את מה שאתה כותב. "אולי תחסכי לי קצת מאמץ וכבר תגידי כל מה שיש להגיד בנושא, במקום להכריח אותי להוביל אותך ביד?". כנראה שיש לך בעיות בהבנת הנקרא אם אתה לא מבין את שכתבתי, ובעיות בהכרת הויקיפדיה אם אתה חושב שצריך להוביל אותי. דורית 20:40, 13 יוני 2006 (IDT)
באמת תבנית מזיקה. גילגמש שיחה 21:01, 13 יוני 2006 (IDT)
אולי אני לא חזק בהבנת הנקרא, אבל לקרוא את ויקיפדיה:כללי התנהגות בין חברי הקהילה אני מסוגל, ואת - או שאינך מסוגלת לקרוא, או שאינך מסוגלת ליישם. חבל שבמקום להתמודד עם שאלות פשוטות (שאלות בלבד! אפילו לא הבעת חוסר הסכמה) כמו אדם בוגר, את בוחרת לתקוף בפראות. אולי כדאי להשאיר את התבנית הזו עבורך... ‏conio.h‏ • ‏שיחה‏ 22:42, 13 יוני 2006 (IDT)
אלכס, תתבגר בעצמך. התוקפנות שלי, כפי שאתה מכנה אותה, היא תגובה ישירה להתנשאות שלך. אין לי שום רצון להתנצח איתך. דורית 22:55, 13 יוני 2006 (IDT)
לא רוצה להתנצח? אל תתנצחי. תראי לנו שאת בוגרת יותר ואל תגיבי. מה שכן, משעשע כיצד את "מכריחה" אותי לשאול שאלות (עליהן את עונה ב"תשובות" שהקשר בינן לבין השאלות פשוט לא קיים), ואז טוענת שאני מתנשא. ‏conio.h‏ • ‏שיחה‏ 23:05, 13 יוני 2006 (IDT)
אני מסכים. מצד אחד התבנית חסרת חשיבות לחלוטין (כמו כמעט כל תיבות המשתמש המיותרות), מצד שני היא עלולה לשמש כלי בידי פושעים שפלים. אני מציע למחוק אותה, ומוטב מוקדם. odedee שיחה‏ 22:33, 13 יוני 2006 (IDT)

כולכם רוצים למחוק? אין בעייה (אני לא משתמש בתבנית כך שאין לי שום התנגדות למחיקה). העניין הוא שאם אתם רוצים להגן על הילדים התמימים מ"פושעים שפלים" כדאי שתטפלו גם בתבנית המקבילה. ‏conio.h‏ • ‏שיחה‏ 23:05, 13 יוני 2006 (IDT) רמז: התבנית מקבילה רק אם לא נשארת כיתה

את הים עם כפית[עריכת קוד מקור]

מחיקת התבנית הזאת משולה ליבוש הים עם כפית. פדופילים לא יבואו לכאן לחפש ילדים, בטח שהתבנית לא מצביעה על היות הקטין בן 18 או 9. פדופילים שמחפשים את קורבנם און-ליין עובדים בשיטות סטטיסטיות - קרי: הם שולחים הודעות להרבה ילדים בתקווה שאחוז מסויים יענה - מה שבממשק ויקי יותר קשה לעשות. כמו כן גם ככה רוב הקטינים כאן מציינים את גילם בדף המשתמש. למרות כל זאת, אין לי בעיה שתמחקו את התבנית, רק בגלל שתבנית מעניינות אותי כקליפת השום ומעולם לא שמתי אחת אצלי (חוץ משפות). עם זאת, לאוטוטו בגירים אני מציע שתבנו תבנית: משתמש זה הוא לקראת גיוס או משתמש זה הוא מלש"ב ובא לציון גואל. --> צ'כלברה שיחה ישיבה 10:54, 15 יוני 2006 (IDT) כאילו שאני לא ישלח להם סוס טרויאני ישר למחשב,ויעשה להם בעיות.אריאל בן-יהודה 02:08, 24 באוגוסט 2006 (IDT)תגובה