Something's Gotta Give

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
"Something’s Gotta Give"
שיר בביצוע קמילה קביו
מתוך האלבום Camila
יצא לאור 12 בינואר 2018
אורך 3:56
חברת תקליטים אפיק ‏•‏‏ סייקו
כתיבה כותבים שונים[1]
הפקה מפיקים שונים[2]
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Something's Gotta Give (בעברית: משהו חייב לתת) הוא הרצועה השמינית מתוך אלבום הבכורה של של הזמרת הקובנית-אמריקאית קמילה קביו, Camila.

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

אני מרגישה שזה יכול היה להיות השיר האחרון ב-The Hurting, The Healing, The Loving (לפני שהיא שינתה את שם האלבום) אם זה הגיוני. כי אני מרגישה שזה השיר היחיד שמסכם בצורה מושלמת את מה שהנושא הישן היה אמור להיות. זה היה על משהו רעיל שקרה והחלטתי ש"זה לא טוב בשבילי." להגיע למצב של ייאוש [ולהגיד] "משהו חייב להשתנות כי אני לא באמת יכולה לסבול את זה יותר." השיר הוא היצירה המושלמת של אותה תקופה, וזו הסיבה שחשבתי שזה חשוב ש[הוא יכלל באלבום].

המקור באנגלית
I feel like that could’ve been the last song on The Hurting, The Healing, The Loving (before she changed the album name) if that makes sense. ‘Cause I feel like that’s the one song that perfectly sums up what the old theme would’ve been like. It was about this toxic thing that was going on and me deciding “this is not good for me.” Getting to a point of desperation like, “something has to change because I can’t really take this anymore.” The song is the perfect piece of that era (THTHTH), which is why I thought it was important to have it.
קביו על "Something's Gotta Give"[3]

"Something's Gotta Give, שנקרא במקור "A Good Reason To Go", הוא בלדה המבוססת על מערכת יחסים שהייתה לקביו.[4]

ב-14 במרץ 2017, קביו פרסמה טיזר לשיר בחשבון הסנאפצ'ט שלה.[5] לאחר מכן, ב-24 במרץ 2017, היא הודיעה שהיא תופיע במופע הוונגו טנגו וכשנשאלה אם היא מתכוונת לבצע את השיר, היא ענתה שראשי התיבות של השיר הם "AGRTG".[6] שם השיר הודלף מאוחר יותר על ידי מספר תחנות רדיו וכלי חדשות, כולל Capital FM. בשידור חי בחשבון האינסטגרם של קביו שנערך ב-4 באוגוסט 2017, קביו שאלה את אמה, סינו, מה השיר האהוב עליה מהאלבום, סינו ציינה את "A Good Reason To Go" כאחד האהובים עליה, ואמרה שהשיר הזה הוא כמו "גן עדן". עם זאת, השיר יצא לאור בסופו של דבר תחת השם "Something's Gotta Give".[4]

ב-21 בדצמבר 2017, חשפה קביו את רשימת הרצועות הרשמית של אלבום הבכורה שלה, Camila, והשיר נכלל כרצועה השמינית.[7] ב-7 בינואר 2018, היא הציגה את השיר בציוץ על ידי הצגת קטע טקסט מלווה ב-GIF שבו הוצגו כמה מילים מהשיר.[8]

בשידור חי, קביו חשפה ש"Something’s Gotta Give" הוא אחד השירים שהיא הכי הייתה מתוחה לחלוק עם המעריצים שלה כי "הוא ממש אישי". בציוץ, קמילה התוודתה שהיא שרה פעם את "Something's Gotta Give" ונאלצה לקחת הפסקה כי היא נשברה בבכי.

קמילה חשפה שזוהי הרצועה האהובה על הוריה באלבום. השיר בוצע לראשונה בהופעה חיה בסיבוב ההופעות Never Be The Same בוונקובר. שם, קמילה רמזה של"Something’s Gotta Give" עשויה להיות גם משמעות פוליטית או חברתית והקדישה אותו למען Black Lives Matter ומצעד למען חיינו.[9]

מיקומי שיא[עריכת קוד מקור | עריכה]

‏  מצעדים ודירוגים
מדינה מצעד מיקום שיא
אירלנד מצעד הסינגלים האירי 95[1]
פורטוגל מצעד הסינגלים הפורטוגזי 72[2]

תארים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מדינה תואר עותקים
ברזיל (Pro-Música Brasil)[10] זהב 20,000

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ קמילה קביו, אלכס שוורץ, ג'ו חאג'דוריאן, אדם פיני, שרה הדסון, ג'יימס אברהרט, ג'סי סנט ג'ון
  2. ^ The Futuristics, פרנק דוקס (שותף), מאט בקלי (קולי)
  3. ^ Camila Cabello - Live from Youtube, סרטון בערוץ "Camila Cabello", באתר יוטיוב (אורך: 54:18), 12 בינואר 2018
  4. ^ 1 2 Camila Cabello – Something's Gotta Give, נבדק ב-2021-11-10
  5. ^ Em seu Snapchat, Camila Cabello divulga trechinho de música inédita, POPline, ‏2017-03-15 (ב־Brazilian Portuguese)
  6. ^ ציוץ של קמילה קביו ברשת החברתית אקס (טוויטר), 25 במרץ 2017
  7. ^ ציוץ של קמילה קביו ברשת החברתית אקס (טוויטר), 22 בדצמבר 2017
  8. ^ ציוץ של קמילה קביו ברשת החברתית אקס (טוויטר), 7 בינואר 2018
  9. ^ Rachel Yang, Rachel Yang, Camila Cabello Honors Black Lives Matter, March For Our Lives at Pre-Grammy Concert, Variety, ‏2019-02-07 (באנגלית אמריקאית)
  10. ^ CERTIFICADOS – Pro-Música Brasil, pro-musicabr.org.br