'Bout Love

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
'Bout Love
אלבום אולפן מאת ביל וית'רס
יצא לאור 1978 עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה מוזיקת נשמה עריכת הנתון בוויקינתונים
שפה אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת תקליטים קולומביה רקורדס עריכת הנתון בוויקינתונים
כרונולוגיית אלבומים של ביל וית'רס
Menagerie
(1977)
'Bout Love
(1978)
Watching You, Watching Me
(1985)
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

'Bout Love (בעברית: התקף אהבה) הוא אלבום האולפן השביעי של הזמר-יוצר האמריקאי ביל וית'רס, אשר יצא לאור בשנת 1979 על ידי חברת התקליטים קולומביה רקורדס. זהו אלבום פאנק, רית'ם אנד בלוז ומוזיקת נשמה, המאפיין את סגנונו הייחודי של וית'רס. אף על פי שזכה לביקורות חיוביות בקרב מבקרי המוזיקה, הוא לא הניב אף להיט יוצא דופן כמו באלבומים המוקדמים יותר. מתוך האלבום יצאו שני סינגלים: "Don't It Make It Better" ו-"You Got The Stuff".

בשונה מאלבומים אחרים, באלבום זה וית'רס לא כתב את כל השירים לבדו; הוא שיתף פעולה עם הפסנתרן פול סמית' (אנ'), שעמו כתב את כל השירים מלבד אחד: "Memories Are That Way", אותו כתב וית'רס לבדו. המילים באלבום מאופיינות בעדינות המוכרת של כתיבתו של וית'רס, הסינגל המוביל בו, "Don't It Make It Better" הוא מהיר וקולח, וסינגל ההמשך שלו, "You Got the Stuff" הוא שיר פאנק.

'Bout Love הגיע לשיא המכירות שלו במקום ה-50 במצעד אלבומי ה-R&B/היפ-הופ[1], נמוך ביחס לאלבומים קודמים, ולמקום ה-134 בבילבורד 200[1]. מאוחר יותר, בשנת 2008, יצא האלבום במהדורה דיגיטלית וזכה להצלחה ניכרת[2]. "Don't It Make It Better" זכה לתוצאות הטובות ביותר במצעדי הסינגלים מבין כל שירי האלבום, והגיע למקום ה-30 במצעד שירי ה-R&B/היפ-הופ, אולם הסינגל השני, "You Got the Stuff" הגיע למקום 85 בלבד באותו מצעד[3].

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ 1 2 Bill Withers | Awards, AllMusic (באנגלית)
  2. ^ "Amazon.com: 'Bout Love", www.amazon.com
  3. ^ Bill Withers | Awards, AllMusic (באנגלית)
ערך זה הוא קצרמר בנושא אלבומים. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.