אוהב אותך איסה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לערוך ערך זה. הסיבה היא: סגנון, ניסוח, משפטים קצרים מקוטעים ללא רצף תיאורי.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית.
יש לערוך ערך זה. הסיבה היא: סגנון, ניסוח, משפטים קצרים מקוטעים ללא רצף תיאורי.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית.
אוהב אותך איסה
סוגה טלנובלה לילדים ונוער
יוצרים מריאלה רמירו
שחקנים מריה גבריאלה דה פריה
ריינלדו סבסרקה
וילי מרטין
מיכאלה כסטג'סטי
מילנה טורס
ארץ מקור ונצואלה
שפות ספרדית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 2 עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר פרקים 225
תוכנית המשך אוהב אותך איסה +
הפקה
חברת הפקה Nickelodeon Latin America עריכת הנתון בוויקינתונים
שידור
רשת שידור ערוץ ניקלודאון
תקופת שידור מקורית 29 בספטמבר 200826 במרץ 2010
קישורים חיצוניים
האתר הרשמי
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

אוהב אותך איסהספרדית: Isa TKM - קיצור של Isa Te Quiero Mucho) הוא שמה של טלנובלה לילדים ונוער המשודרת בערוץ ניקלודאון. הטלנובלה שודרה בין התאריכים 29 בספטמבר 2008 - 20 במרץ 2009.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

איסבלה פסקואלי (איסה) היא ילדה בת 14, שחיה בקראקס בוונצואלה. לאיסה יש אחות גדולה, אח קטן וכלב. איסה מאוהבת באלכס, אך כריסטינה, האויבת של איסה, הופכת להיות חברתו. גם אחותה הגדולה של איסה, מרינה, היא האויבת של אחותה הגדולה של כריסטינה, רבקה. השתיים אוהבות את כריסטובל, אך הוא מעדיף את מרינה. כריסטינה ורבקה גרות בבית מפואר כיוון שאביהן הוא מנהל בנק והן עשירות מאוד. החברה הטובה ביותר של איסה, לינדה לונה, מאוהבת בריי, החולם להיות כוכב רוק גדול. ריי מאוהב בכריסטינה, שלא שמה לב אליו ומאוהבת באלכס. חברו הטוב ביותר של אלכס הוא מיקי, אחיו הקטן של כריסטובל. בבניין שבו גרה איסה גרים גם מספר חבריה לכיתה, אלכס, לינדה, ריי, ומיקי. איסה היא ביתם של אנטוניו וכרמינה, שאימצו אותה כשהייתה תינוקת. הוריה הביולוגיים של איסה הם חוליו וג'ניפר. חוליו וג'ניפר יודעים שיש להם בת, אך הם לא מעלים בדעתם שהבת הזאת זו איסה והיא בכלל לא יודעת שהיא מאומצת. חוליו הוא אדם ישר, טוב לב והגון אשר אוהב מאוד את איסה כאילו הייתה הבת שלו עוד לפני שהוא ידע שהיא ביתו. גם איסה אוהבת מאוד את חוליו ומבטיחה לעזור לו במציאת ביתו. ג'ניפר מצטרפת כבר באמצע העונה והופכת להיות מורה להיסטוריה בבית ספר בו לומדת איסה. השתיים לא ממש מחבבות אחת את השנייה, אך רואים שיש בהן הרבה דמיון, חיצוני וגם פנימי, הן עושות את אותן תנועות ואפילו מתנהגות ממש דומה. לפני שחוליו וג'ניפר מגלים שאיסה היא הבת שלהם חוליו אומר לג'ניפר שאיסה הבטיחה לעזור לו במציאת ביתו והרעיון לא ממש מוצא חן בעיני ג'ניפר, אך חוליו מתעקש לגרום לג'ניפר לאהוב אותה. כשחוליו וג'ניפר כבר מגלים שהם ההורים של איסה ג'ניפר מתחילה לאהוב אותה ולנסות להתידד איתה ולגרום לאיסה לאהוב אותה בחזרה. להוריה המאמצים של איסה יש פיצרייה שאחרי כמה זמן רבקה חושקת בה כדי להרוס למרינה את החיים ואז היא הופכת להיות בעלת הפיצריה, אך משאירה את הוריה של איסה להיות העובדים שם.

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • איסבלה "איסה" פסקואלי (מריה גבריאלה דה פריה) : בתם המאומצת של כרמינה ואנטוניו פסקואלי והבת הביולוגית של חוליו וג'ניפר. היא מאוהבת באלכס והאויבת שלה היא כריסטינה. היא זמרת בלהקה של אלכס. לבה נשבר כשהיא מגלה שכריסטינה מנסה לגנוב את אלכס בחזרה.
  • אלחנדרו "אלכס" רואיס (ריינלדו סבסרקה) : החבר הראשון של כריסטינה ולאחר מכן של איסה. הוא מוזיקאי מוכשר. הוא מנגן בגיטרה בלהקה שלו עם חברו הטוב מיקי ועם האח הקטן של איסה, מרקו. בסוף אלכס נפרד מכריסטינה ומציע חברות לאיסה.
  • כריסטינה "כריסטלנטולה" ריקלדה (מילנה טורס) : היריבה של איסה. מאוהבת באלכס ומנסה לעשות הכל כדי להפריד בינו לבין איסה. מכונה כריסטרנטולה (הלחם של כריס-טרנטולה.
  • לינדה "שמנמונת" לונה (מיכאלה כסטג'סטי) : חברתה הטובה ביותר של איסה ומאוהבת בריי.
  • ריינלדו "ריי" גאלן (וילי מרטין) : ריי מאוהב בכריסטינה היריב הגדול שלו הוא אלכס.

שיר הנושא[עריכת קוד מקור | עריכה]

שיר הנושא של הטלנובלה נקרא Ven A Bailar (בואו לרקוד) ומבוצע על ידי כוכבי הסדרה. השיר הוא גם השיר הראשון בפסקול של הסדרה.

אוהב אותך איסה+[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – אוהב אותך איסה +

ביולי 2010 בישראל שודר הפרק הראשון של סדרת ההמשך של אוהב אותך איסה, לסדרה קראו "אוהב אותך איסה +".

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]