ויקיפדיה:ביכורים/Botend

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
שיחת הילולים

זרעי ההתמכרות נשתלו אצלי אי-שם בראשית 2009, כשגיליתי שלא נכתבו ערכים אודות איאן אנדרסון ורוברט ואייט; אז למדתי שניתן לתקן "עוולות" בעצמי ולכתוב ערכים חדשים. מעט לאחר מכן, כתבתי ערך רשימתי ובלתי-אנציקלופדי לחלוטין (על אף הזמן הרב שהשקעתי בו), שנמחק במחיקה כמעט-מהירה ובלי ליידע אותי אפילו - כך למדתי על חשיבות אנציקלופדית.

במשך כשנה וקצת כתבתי עוד מספר ערכים, בהפסקות של לפעמים חודשים בין עריכה לעריכה, עד שנתקלתי במשתמש:Havelock/ספרד לוקחת, מיזם כתיבה לקראת מונדיאל 2010 - ולמדתי על הקהילה שמאחורי הערכים. במסגרת המיזם כתבתי מספר ערכים, וניסיתי להרחיב את הערך של דידייה דרוגבה כתרגום ישיר מאנגלית. קשה לקרוא לעבודה שם טובה, אולי עדיף להגדירה "דורשת שכתוב". משתמש:YHYH, ששחזר את עבודתי ופנה אליי ומשתמש:Basket-O שכתב את הערך מחדש סייעו לי ללמוד מצפייה בעבודתם כיצד לכתוב ערך איכותי יותר, ולא סתם לתרגם באופן טכני מאנגלית.

לאורך הדרך נתקלתי בעוד חברים רבים בקהילתנו - עמרי, עימו שיתפתי פעולה בתחומי המוזיקה והספורט, משתמש:ברוקולי - שכתב כה רבות, משתמש:Gilgamesh - על איכות בלתי מתפשרת, משתמשת:Hanay - על השקעה בלתי פוסקת, משתמש:אביהו - שמפתיע בערכים מומלצים באיבחה אחת, משתמשת:Itzuvit - שתמיד מסבירה פנים (חיזרי אלינו כבר!), משתמש:ישרון - מגייס המיזמים, כל מומחי התבניות, יוזמי המיזמים, המנטרים ועוד כל כך רבים שקצרה היריעה. אני לא תמיד מסכים עם כולם - אבל תמיד יש לי הערכה רבה. לפעמים נעים כאן יותר, ולפעמים קצת נעים פה פחות, אבל בכל מקרה - אני רוצה להביע תודה לקהילה. אי אפשר באמת להתמכר לכאן בלעדיכם