טיוטה:חתום בנשיקה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
חתום בנשיקה
Kiss the girl
בימוי גארי פלדר
תסריט כריס סנדרס
מוזיקה פראמאונט
הקרנת בכורה ארצות הבריתארצות הברית 3 באוקטובר 1997
משך הקרנה 117 דקות
שפת הסרט אנגלית
תקציב 27 מיליון דולר
דף הסרט ב־IMDb

חתום בנשיקה הוא סרט אמריקאי ב 1997 בבימוי של גארי פלדר.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בלש וושינגטון הבירה ופסיכולוגית משפטית אלכס קרוס פונה לדורהאם, צפון קרוליינה כאשר אחוזתו נעמי, סטודנטית במכללה, מדווחת נעדרת. הוא לומד מהבלש המשטרתי ניק רוסקין שנעמי היא האחרונה בסדרת נשים צעירות שנעלמו. זמן קצר לאחר הגעתו, אחת הנשים הנעדרות נמצאה ללא רוח חיים, קשורה לעץ, וזמן קצר לאחר מכן, קייט מקטינןנן נחטפת מביתה.

כאשר היא מתעוררת ממדינה מסוממת, קייט מגלה שהיא מוחזקת על ידי רעול פנים המכנה את עצמו קזנובה, והיא אחת מכמה אסירים שנלכדו במאורתו. היא מצליחה להימלט ונפצעת קשה כשהיא קופצת מצוק לנהר. לאחר שהיא מתאוששת, היא מאגדת כוחות עם קרוס כדי לאתר את השובה שלה, שלדעת קרוס הוא אספן ולא רוצח, אלא אם כן קורבנותיו לא מצייתים לחוקיו. המשמעות היא שיש זמן להציל את שאר הנשים הכלואות, כל עוד הן נשארות צייתניות.

רמזים מובילים אותם ללוס אנג'לס, שם נזקפה שורה של חטיפות ומעשי רצח איומים לד"ר ויליאם רודולף, המכונה התקשר הג'נטלמן. מאמציו של קרוס לתפוס ולשאול את רודולף מסוכנים כאשר רודולף בורח. בצפון קרוליינה קרוס מתחקה אחר קזנובה במעלה הנהר. הוא נודע על ידי ירייה, הוא מגלה את המחבוא המחתרתי של קזנובה. רודולף נחשף כבן זוגו של קזנובה. קזנובה בורח ואילו רודולף נורה על ידי קרוס. קרוס מציל את הנחטפות, כולל נעמי.

בהמשך, קייט מזמינה את קרוס לארוחת ערב בביתה. רוסקין יורד לביתה של קייט ושולח הביתה את שני הקצינים השומרים עליה. בזמן שקרוס בבית מתכונן לפגוש את קייט לארוחת הערב, הוא מגלה כי חתימתו של רוסקין על צווי המעצר תואמת את כתב ידו של קזנובה. קרוס מנסה להתקשר לקייט כדי להודיע ​​לה, אך רוסקין כבר ניתק את קו הטלפון שלה. קייט הופכת לחשודה כלפי רוסקין תוך כדי שיחה איתו. לאחר מכן הוא מפיל את המבטא שלו, ומגלה שהוא קזנובה. לאחר קטטה וניסיון אונס קייט מצליחה לאזוק אותו לתנור. רוסקין מושך את זרועה של קייט בסכין מטבח. בניסיון להשתחרר, רוסקין מושך את התנור מהקיר, קורע את צינור הדלק. רוסקין מוציא מצית, מאיים לגרום לפיצוץ בגלל הגז המדליף. קרוס מופיע ומנסה להרתיע את רוסקין. כאשר זה נכשל, קרוס יורה את רוסקין ויורה בקרטון חלב כדי להימנע מהצתת הגז. צלב מנחם את קייט כשהמשטרה מגיעה.

תפקידים/דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]