ליידי ג'ולפט

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ליידי ג'ולפט
レディジュエルペット

לוגו הסדרה (ביפנית)
סוגה מאהו שוג'ו
יוצר

איסורו קוואסאקי, נאצוקו טקאהאשי

אנימה: ליידי ג'ולפט
אורך פרק 23 דקות
במאי איסורו קוואסאקי
אולפני אנימציה סטודיו קומט, וזקסטס
רשת שידור TXN, יפן
תקופת שידור מקורית 5 באפריל 201428 במרץ 2015
מספר העונות

1

מאנגה
יוצר Mako Morie
הוצאה Shogakukan
התפרסם לראשונה במגזין Pucchigumi
תקופת הפרסום המקורית אפריל 2014מרץ 2015

ליידי ג'ולפטיפנית: レディジュエルペット, ברומאג'י: Redi Juerupetto - "רדי גו'רופטו" - Lady Jewelpet, בתרגום מילולי לעברית: "גברת תכשיטי חיות המחמד") היא סדרת טלוויזיה אנימה יפנית מונפשת שנוצרה על ידי סטודיו קומט וזקסטס. זאת הסדרה השישית בסדרת האנימה "ג'ולפט" שנוצרה בשיתוף עם סאנריו (אנ') וצעצועי סיגה (אנ'). הסדרה נכתבה על ידי נאצוקו טקאהאשי ובוים על ידי איסורו קוואסאקי. עיצובי הדמויות המקוריים נעשו על ידי ארקו ואדה, ואילו העיצובים של ג'ולפט נעשו על ידי טומוקו מיאקאווה. הסדרה שודרה בערוץ TXN ביפן, כשהיא החליפה את קודמתה ג'ולפט הפינסיפנית: ジュエルペット ハッピネス, ברומאג'י: Juerupetto happinesu - "גו'רופטו הפינסו" - Jewelpet Happiness, בתרגום מילולי לעברית: "אושר תכשיטי חיות המחמד") אחרי 52 פרקים במשבצת הזמן שלה. ליידי ג'ולפט שודרה במסגרת יום השנה ה-5 של הזיכיון בטלוויזיה והיא גם הסדרה היחידה שטופלה רשמיתדרושה הבהרה על ידי זקסטס. הסדרה שודרה בין השנים 2014 ל-2015.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מומונה היא תלמידת חטיבת ביניים רגילה שהגיעה מארץ התכשיטים, שחיה את חייה הרגילים עם משפחתה שבבעלותה מאפייה. בחתונה של בת דודתה היא מקנאה בכלה, גברת דיאנה, בשל העובדה שהיא מתחתנת עם בת דודתה שהיא מחשיבה אותה למקור ההשראה שלה. עם זאת, ברגע שהיא רואה את גברת דיאנה ובת דודתה ביחד, מומונה מתחילה לחבב אותה, ומקבלת אותה ככלה של בת דודתה. בדיוק כשליידי דיאנה עומדת לפגוש אותה כראוי ולהציג את עצמה, מומונה מועברת למקום מושלג בארץ התכשיטים, שם השליט, גברת ג'ול, נושאת נאום בפני גבירות הפטיט, בנות שנבחרו כמועמדות להיות ה"ליידי ג'ול" (גברת תכשיטי החיות) הבאה. מומונה פוגשת את בן זוגה ומדריכה, רובי, ארנב לבן, שמדריך אותה כיצד להפוך לליידי ג'ול הבאה. מי שעוברת את מירב המשימות מנצחת והופכת לליידי ג'ול הבאה, אבל עומדת בדרכה ליליאן, בחורה ששואפת גם היא לזכות בתואר ליידי ג'ול, כדי שתוכל לבחור בקאיין, להיות המלך שלה לצדה. לאחר מכן מומונה מתחילה להתאהב בקאיין, אך ליליאן לא רוצה שהיא תתקרב אליו.

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

האנימה נחשפה לראשונה במספר ציוצים מחשבון שצויצו מן הטוויטר הרשמי של Jewelpet 5th anniversary (ג'ולפט 5 שנים) ב-12 בפברואר 2014. סנריו הקניט סדרה חדשה שתעלה באפריל 2014. [1] [2] כותרת האנימה נחשפה מאוחר יותר ב-13 בפברואר 2014 לצד פתיחת האתר הרשמי של האנימה, המכיל יותר מידע על הנחת היסוד שלו. [3] גיליון מרץ 2014 של Pucchigumi חשף מידע נוסף על האנימה, במיוחד על מומונה ועל הג'ולפט ה-41 בזיכיון, בשם לואיה. [4]

זוהי האנימה הראשונה המבוססת על הזיכיון של ג'ולפט שמטופלת בעיקר על ידי האנימציה זקסטס, ומסיימת את 5 שנות ההפקה של סטודיו קומט. קומט עדיין מפיק את התוכנית יחד עם זקסטס, הפעם הראשונה מאז Jewelpet Twinkle OVA. כמו Jewelpet Twinkle, ליידי ג'ולפט מתמודדת עם נושאים בוגרים ובוגרים יותר כמו בגידה, אמון, סודות ושקרים, וההשפעות שיש לנושאים האלה על הדמויות ועל קו העלילה הכללי.

מוזיקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מוזיקת האנימה הופקה על ידי ג'ון איצ'יקווה. הסדרה משתמשת בשני קטעים של מוזיקות רקע, בקטע אחד של מוזיקת פתיחה בקטע אחר של מוזיקת סגירה. שם שיר הפתיחה הוא Your Love שנכתב על ידי M-Three בעוד ששיר הסגירה קיבל את הכותרת Run With U שנכתב על ידי Fairies. סינגל שיר הפתיחה יצא לאור ב-30 ביולי 2014.

מחזמר בשם Lady Jewelpet Magical Musical הופיע בבכורה רשמית ב- Sanrio Puroland ביולי 2014. טורו הוסקאווה, שכתב את דרמת הטלוויזיה Ojīsan Sensei, ביים וכתב את המחזמר. [5]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ "Tweet regarding confirmation of Lady Jewelpet in Japan" (ביפנית). Twitter. 2014-02-12. נבדק ב-2014-02-14.
  2. ^ "Tweet announcing the new series and Happiness' broadcasting end" (ביפנית). Twitter. 2014-02-12. נבדק ב-2014-02-14.
  3. ^ "Official Tweet from Sanrio regarding the anime's official title" (ביפנית). Twitter. 2014-02-12. נבדק ב-2014-02-14.
  4. ^ Pucchigumi.
  5. ^ "Archived copy". אורכב מ-המקור ב-2014-08-10. נבדק ב-2014-08-04. {{cite web}}: (עזרה)