מיה רבינוביץ' – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
מיון רגיל
שורה 6: שורה 6:
למדה ב[[יפן]] [[מדע התחושות]], במהלך שנותיה במזרח למדה והתמחתה באמנות [[קלפי טארוט|קלפי הטארוט]] ואמנויות מהמזרח העוסקות ברוחניות. ערכה מחקרים תודעתיים וקיבלה השראה מילדים אשר פגשה והשפיעו על כתיבתה.
למדה ב[[יפן]] [[מדע התחושות]], במהלך שנותיה במזרח למדה והתמחתה באמנות [[קלפי טארוט|קלפי הטארוט]] ואמנויות מהמזרח העוסקות ברוחניות. ערכה מחקרים תודעתיים וקיבלה השראה מילדים אשר פגשה והשפיעו על כתיבתה.


בשנת [[2009]] עם חזרתה לישראל פיתחה את הספר "קלפי סודות", שמבוסס על תורות עתיקות מסין, יפן, מה[[קבלה]] ומהניסיון שלה עם ילדים מכל העולם ונועד לקרב את הילדים למקור בו יש חכמה עתיקה בעלת מסרי עידוד והעצמת הילד. הספר זכה להצלחה בינלאומית בישראל, נמכר ל[[רוסיה]] ול[[ארצות הברית]] וזכויותיו נרכשו לכל העולם.
בשנת [[2009]] עם חזרתה לישראל כתבה את הספר "קלפי סודות", שמבוסס על תורות עתיקות מסין, יפן, [[קבלה]] ומהניסיון שלה עם ילדים מכל העולם. הוא נועד לקרב את הילדים למקור בו יש חכמה עתיקה בעלת מסרי עידוד והעצמת הילד. הספר זכה להצלחה בישראל, נמכר ל[[רוסיה]] ול[[ארצות הברית]].


בשנת [[2013]] יצא לאור ספרה "מסע בין ממלכות". הוא ספר שמסביר את הרעיון השמחה בחלקך. הספר זכה להצלחה רבה בישראל ובעקבותיו יצרה רבינוביץ' מפגשים וסדנאות לילדים ברחבי הארץ שכללו שימוש בעזרים מודרניים שהמחישו את הסיפור וחשפו את הילדים לעולמם של ילדים אחרים בתרבויות שונות ולמסעה של מיה ברחבי הגלובוס. במסגרת זו ביצעה רבינוביץ' מאות מפגשים ברחבי הארץ עם ילדים. הספר ייחודי בהשתמשו ב[[סטריאוסקופיה|טכנולוגיית תלת מימד]].
בשנת [[2013]] יצא לאור ספרה "מסע בין ממלכות". ספר זה מסביר את הרעיון השמחה בחלקך. הספר זכה להצלחה רבה בישראל ובעקבותיו יצרה רבינוביץ' מפגשים וסדנאות לילדים ברחבי הארץ שכללו שימוש בעזרים מודרניים שהמחישו את הסיפור וחשפו את הילדים לעולמם של ילדים אחרים בתרבויות שונות. במסגרת זו ביצעה רבינוביץ' מאות מפגשים ברחבי הארץ עם ילדים. הספר ייחודי בהשתמשו ב[[סטריאוסקופיה|טכנולוגיית תלת מימד]].


==ספרים ומוצרים אחרים שיצרה==
==ספרים ומוצרים אחרים שיצרה==

גרסה מ־08:28, 27 בפברואר 2019

מיה רבינוביץ' (נולדה 1976) היא סופרת ילדים ועורכת משחקי ילדים, יוצרת ומקיימת סדנאות ושעות סיפור לילדים.

ביוגרפיה

מיה רבינוביץ, נשואה, אם לשלושה, בוגרת מגמה תאטרונית ספרותית, בשרות הצבאי הייתה בתפקיד פיקודי בערבה. טיילה ברחבי העולם בארצות שונות ובעיקר במזרח ובארצות עניות. מה שהחל כטיול הפך ל-13 שנים של מסע של פעילות חברתית ומסע אישי ובהמשך מסע משפחתי עם הבעל והילדים אל עבר עולמות ומראות של אנשים בעולם האחר ונחשפה לתרבויות המזרח. בנפאל התנדבה בבית יתומים כמורה לדרמה ונחשפה לסיפורי פשטות ועוני, משם המשיכה להודו, בה התגוררה שנים רבות ופתחה סיפרייה בשפות שונות לזרים, הייתה חברה-מקימה בחווה מוזיקלית, רוחנית וחברתית בברזיל שמשמשת כבית הבראה וריפוי.

למדה ביפן מדע התחושות, במהלך שנותיה במזרח למדה והתמחתה באמנות קלפי הטארוט ואמנויות מהמזרח העוסקות ברוחניות. ערכה מחקרים תודעתיים וקיבלה השראה מילדים אשר פגשה והשפיעו על כתיבתה.

בשנת 2009 עם חזרתה לישראל כתבה את הספר "קלפי סודות", שמבוסס על תורות עתיקות מסין, יפן, קבלה ומהניסיון שלה עם ילדים מכל העולם. הוא נועד לקרב את הילדים למקור בו יש חכמה עתיקה בעלת מסרי עידוד והעצמת הילד. הספר זכה להצלחה בישראל, נמכר לרוסיה ולארצות הברית.

בשנת 2013 יצא לאור ספרה "מסע בין ממלכות". ספר זה מסביר את הרעיון השמחה בחלקך. הספר זכה להצלחה רבה בישראל ובעקבותיו יצרה רבינוביץ' מפגשים וסדנאות לילדים ברחבי הארץ שכללו שימוש בעזרים מודרניים שהמחישו את הסיפור וחשפו את הילדים לעולמם של ילדים אחרים בתרבויות שונות. במסגרת זו ביצעה רבינוביץ' מאות מפגשים ברחבי הארץ עם ילדים. הספר ייחודי בהשתמשו בטכנולוגיית תלת מימד.

ספרים ומוצרים אחרים שיצרה

  • 2009 "קלפי סודות" ספר עם קלפים לכל המשפחה. ישראל- הוצאת אריה קלפים, רוסיה- הוצאת avallon lo scarabero, ארצות הברית- u.s games
  • 2013 "מסע בין ממלכות" ב-3D הפצת kidiz
  • 2017 סודות היער לנשים. דרך שירה פואטית מעבירה מודעות. ישראל- הוצאת קוראים. רוסיה- avallon lo scarabero
  • 2017 סודות המזל- כלי התפתחותי להרחבת תודעה. ישראל- הוצאת קוראים. רוסיה- avallon lo scarabero
  • 2018 משחק החיים- משחק קופסה. רוסיה- הוצאת avallon lo scarabero

קישורים חיצוניים