מנסור (מתאבק)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מנסור
Mansoor
לידה 25 באוקטובר 1995 (בן 28)
ריאד, ערב הסעודית
שם במה מנסור
מנסור אל-שייאיל
מני פברינו
ביג מאני מני
משקל 86 ק"ג
גובה 1.83 מטר
לאום סעודי
קריירה מקצוענית 2015–הווה (כ־9 שנים)
מאמנים האחים סטונר
WWE Performance Center
דורי פאנק ג'וניור
ליגות WWE
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

מנסור אל-שייאילערבית: منصور الشهيل; נולד ב-25 באוקטובר 1995) הידוע יותר בשם הבמה שלו, מנסור הוא מתאבק סעודי, המופיע בארגון ההיאבקות WWE, בתוכנית סמאקדאון. הוא המתאבק הסעודי הראשון שהוחתם ב-WWE.

קריירת היאבקות מקצועית[עריכת קוד מקור | עריכה]

ארגונים עצמאיים (2015–2018)[עריכת קוד מקור | עריכה]

אל-שייאיל החל להתאמן תחת הדרכתם של האחים סטונר ודורי פאנק ג'וניור בשנת 2015. בתחילת הקריירה שלו, הוא הופיע תחת שמות הבמה מני פברינו וביג מאני מני במספר ארגוני היאבקות עצמאיים כמו Hoodslam,‏ All Pro Wrestling ועוד. במהלך תקופה זו, הוא זכה פעם אחת באליפות הראשית של ארגון ההיאבקות EBPW, שעליה נאלץ לוותר לפני שהוחתם ב-WWE.

WWE‏ (2018–היום)[עריכת קוד מקור | עריכה]

אל-שייאיל היה אחד משמונה אנשים אשר השתתפו במבחני הקבלה של ה-WWE אשר התקיימו בג'דה, ערב הסעודית לפני אירוע הרויאל ראמבל הגדול ביותר, שהיה אירוע השלם וצפה הראשון של ה-WWE בערב הסעודית. יתרה מכך, הוצע לו להמשיך לקבל אימונים נוספים במתחם ה-WWE Performance Center באורלנדו, פלורידה.[1] במהלך האירוע בערב הסעודית, הוא היה שותף לקטע שבו היה מעורב בעימות פיזי עם שון דבארי וארייה דבארי.

אל-שייאיל הופיע לראשונה תחת שמו האמיתי ב-6 בספטמבר 2018 במהלך מופע של NXT, כשהפסיד ללוק מנזיס. את קרב הבכורה הטלוויזיוני שלו ערך ב-6 בפברואר 2019 בפרק של התוכנית NXT, כשנחל הפסד לג'קסון רייקר.

באירוע סופר שואודאון, שנערך ב-7 ביוני, מנסור ניצח בקרב באטל רויאל בן 51 משתתפים לאחר שהדיח אחרון את אליאס.[2] הופעתו הטלוויזיונית הבאה שלו הייתה ב-1 במאי בפרק של התוכנית NXT UK, בהפסד לטראוויס בנקס.

באירוע היהלום שבכתר, שנערך ב-31 באוקטובר, הוא גבר על סזארו. ב-8 בנובמבר, הוא ערך את קרב הבכורה שלו בתוכנית 205 לייב, ובו הוא ניצח את דה בריאן קנדריק. באירוע סופר שואודאון, שנערך ב-27 בפברואר 2020, מנסור יצא עם ידו על העליונה כאשר הוא ניצח את דולף זיגלר.

ב-5 ביולי בפרק של התוכנית Raw, מנסור הפסיד למוסטפא עלי. שלושה שבועות לאחר מכן בתוכנית, השניים חברו זה לזה, כשביחד הם גברו על מייס וטי-באר. לעומת זאת, הם הפסידו לאותם יריבים שבוע לאחר מכן בתוכנית. ב-16 באוגוסט בפרק של התוכנית Raw, מנסור השיג ניצחון בקרב יחידים על מייס. ב-20 בספטמבר בפרק של התוכנית Raw, מנסור ומוסטפא עלי הפסידו לאנג'ל גרזה והומברטו קאריו. ב-18 באוקטובר בפרק של התוכנית Raw, מנסור ניצח את סדריק אלכסנדר. באירוע היהלום שבכתר, שנערך ב-21 באוקטובר, מנסור השיג ניצחון על פני מוסטפא עלי. מנסור השיג ניצחון נוסף על פני עלי גם בלילה שלאחר מכן בפרק העוקב של התוכנית סמאקדאון. ב-5 בנובמבר בפרק של התוכנית סמאקדאון, מנסור וסזארו הפסידו לאנג'ל גרזה והומברטו קאריו.

אליפויות והישגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • הישגים בארגון ההיאבקות East Bay Pro Wrestling - EBPW
    • אליפות EBPW (פעם אחת)
  • הישגים בארגון ההיאבקות World Wrestling Entertainment - WWE

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]