משתמש:הדר שכטר/הדר שכטר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של הדר שכטר.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של הדר שכטר.

הדר שכטר[עריכת קוד מקור | עריכה]

הדר שכטר היא מוסיקאית, זמרת-יוצרת, מפיקה ומורה לפיתוח קול , בוגרת רימון.

קריירה מוסיקלית[עריכת קוד מקור | עריכה]

בצעירותה, למדה פסנתר והיתה בלהקת הנוער הראשונית "קול ראשון".

ההרכב הראשון בו השתתפה שכטר היה צמד אקוסטי יחד עם חבר הילדות שלה והמוסיקאי עמית שטריקר. יחד ביצעו קאברים אקוסטיים ללהקות ולאמנים האהובים עליהם משנות ה-90, ויחד החלו לעבוד גם על החומר המקורי שלה.

במהלך לימודיה, היתה חברה בלהקת היפ הופ בשם Live audio sound. בין השאר, השתתפו בהרכב Rebel sun מלהקת לוסיל קרו, וחברים נוספים שעברו מאוחר יותר לברקלי בארצות הברית וההרכב התפרק. כמו כן, היתה זמרת ליווי של הראפרית MC שירי, איתה התארחה במספר תכניות טלוויזיה ואף הופיעה עם הדג נחש.

היא נתנה את קולה לטראק מתוך אלבום של הדי ג'יי עודד ניר שיצא תחת הלייבל ההולנדי suntree records ובאוספי צ'יל אאוט נוספים של החברה.

מאז סיום לימודיה בבית הספר רימון, שכטר הופיעה עם מיטב אמני ישראל. ביניהם חמי רודנר, להקת רוקפור ולהקת העיתונאים נאג' חמאדי.

בשנת 2008, נסעה לניו יורק פעמיים ובילתה את החורף ואת הקיץ של 2008 בהופעות בבמות פתוחות בעיר. כשחזרה לארץ, החלה לעבוד על החומרים לקראת אלבום הבכורה.

בשנת 2011 הוציאה את Half way there, אי.פי פולקי ועדין באופן עצמאי לרשת, בהפקתו של עמית שטריקר,

בשנת 2013, הצטרפה כצלע הנשית לדן תורן ואיתי פרל. השלושה הקליטו אלבום בשם קפטן דנימו ונערי הסיפון. האלבום לווה בסיבוב הופעות. בשנים האחרונות היתה זמרת ליווי במספר אלבומים, בין השאר באלבום הסולו של ניצן חורש (שמאוחר יותר הפך להרכב הסופר גרופ Cut out club), באלבום הבכורה של להקת נאג' חמאדי בהפקתו של ברוך בן יצחק, עם האחרונים גם חיממה את הפרויקט של אלן פרסונס בהיכל נוקיה.

בשנת 2014, החלה מסע לקראת אלבום שני, אותו החליטה להפיק בעצמה ולמשימה זו, פנתה לגיוס המונים באתר הדסטארט. הכסף גויס והדר החלה לעבוד באולפנים שונים, בהם שיתפה פעולה עם מוסיקאים מגוונים לכל שיר.

שיתוף פעולה הפקתי בינה לבין המוסיקאי אמנון לוי הניב את שני השירים הקצביים באלבום המתקרב(A friend in need ו-Last resort).

זוהר ברזילי המתופף הפיק את Keep me in control, בו משתתף גם Rebel sun, שותפה להרכב מתקופת לימודיה ברימון.

שכטר הפיקה לבדה את Better, בלדה בה מנגנת שי פורטוגלי הפסנתרנית הוריטואוזית, וגם את Fell for me, שקיבל עיבוד חדש (השיר הופיע גם באלבומה הראשון) ומשתתף בו אלון תמיר, גיטריסט להקת RNL.

האלבום החדש מכיל בתוכו את כל ההשפעות המוסיקליות אליהן נחשפה מאז ילדותה. מהפולק של ג'וני מיטשל ולאונרד כהן, להרמוניות של הסופרימס ועד ההיפ הופ של לורן היל והאר אנד בי של אריקה באדו.

האלבום השני יצא לקראת קיץ 2017, כאשר תחלים מניתוח שעברה כתוצאה מסיבוך של מחלת האנדומיטריוזיס.

קשרים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

דף הפייסבוק של הדר

עמוד היוטיוב של הדר

אתר הבנדקמפ

רוקפור בפסטיבל הפסנתר 2013

סלבס נענע 10-ראיון