משתמש:עילאי ב/קפה אפונית

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו. שיחה


שגיאות פרמטריות בתבנית:תוכנית טלוויזיה

פרמטרים ריקים [ אתר ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

עילאי ב/קפה אפונית
קובץ:Butterbean's Café logo.png
סוגה Fantasy
Magical girl
שפות English
הפקה
חברת הפקה תבנית:Plainlist
מוזיקה Satoshi Kuwabara
שידור
רשת שידור Nick Jr.
פורמט (תמונה) HDTV 1080i

קפה אפוניתאנגלית: Butterbean's Café) היא סדרה אמקריקאית-איריתי שנוצרה על ידירוברט סקול, יוצרי " Bubble Guppies", [1] בהזמנת ניקלודיאון . הסדרה עוקבת אחר בטרביין, פיה המנהלת בית קפה שכונתי עם חבריה. הסדרה כוללת "בישול יצירתי, פילוסופיה של חווה לשולחן ותכנית לימודים חברתית-רגשית המתמקדת בכישורי מנהיגות". בסך הכל הוזמנו 40 פרקים. [2] [3] הסדרה עלתה לראשונה ב- 12 בנובמבר 2018. [4]

הַנָחַת יְסוֹד[עריכת קוד מקור | עריכה]

קפה אפונית שוכן בארץ הקסומה בפודלברוק ועוקב אחר דמות התואר שלה, Butterbean, פיה צעירה שנפתחת ועובדת בבית הקפה שלה, בעזרת האחות קריקט והחברים פופי, סנוור וג'ספר. פטרוני בית הקפה מורכבים מצ'יפמונקים אנתרופומורפיים וארנבים. ליד בית הקפה נמצאת הגב 'מרמלדי המסורבלת, שמתכוונת להוציא את פרח המוצלחים רק כדי להיכשל בכל פעם. יש איסור פרסום רץ בו דמות (שהפרק משתנה ורוב מתרכז בה) מפרקת את הקיר הרביעי בשיחה עם הצופה בוידוי בסגנון תיעודי, שם הם מסבירים את המצבים השונים שקורים ברגע זה. בעבודה משותפת, הפיות מקצצות פינוקים מדהימים ברוב הפרק. אם הצילום נשמר בהצלחה, חמאתית שותלת שעועית הפתעה צבעונית המייצרת אפקטים מיוחדים המבוססים עליה, תלוי בפרק, אליו היא מכנה "גימור הפיות".

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • אפונית, פיה עם עור בהיר, עיניים כחולות כהות ושיער ברונטית שנפתחת ועובדת בבית הקפה שלה. צבע החתימה שלה הוא כחול, והסמל שלה הוא שעועית. כלי הבישול שלה הוא שוט.
  • קריקט (שהושמעה על ידי גבריאלה פיצולו [5] בארצות הברית ובאולמי האולמות בבריטניה), אחותה הצעירה של בטרביין עם עור בהיר, עיניים תכולות ושיער בלונדיני בשני צמות. צבע החתימה שלה ורוד, והסמל שלה הוא לב. כלי הבישול שלה הוא שקית הדובדבן. היא שימשה בעיקר בשיר "בוא נקבל קוקין" במשפט, "תפוס כוס ידידות". בסרט "מגדל הקרפים המתנשא!" מוזכר שהיא בת 6.
  • פרג (שהושמע על ידי קיריליה ברגר [6] בארה"ב ואליסיה-מאי גוסקומב בבריטניה), חברו הממושקף של בטרביין עם עור בהיר, עיניים ירוקות ושיער אדום בקוקו, שמנהל את המטבח. צבע החתימה שלה הוא כתום, והסמל שלה הוא פרח. כלי הבישול שלה הוא כף מטבח.
  • מסנוור (שהושמע על ידי אוליביה גרייס מאנינג בארה"ב ואימוגן שארפ בבריטניה), חברתה של בטרביין עם עור כהה, עיניים חומות ושיער סגול בשני לחמניות מתולתלות, המריץ את הדלפק הקדמי והקופה של בית הקפה. צבע החתימה שלה הוא סגול, והסמל שלה הוא כוכב. כלי הבישול שלה הוא חרט.
  • ג'ספר (שהושמע על ידי קודה גורסוי בארה"ב ואריק אוקארול בסדרה 1, ואלכסנדר ג'יימס בסדרה 2 בהווה בבריטניה), ילד הלידה עם עור בהיר, עיניים חומות ושיער כחול, שמספק לבית הקפה טרי ורענן רכיבים. במקורו פיה נטולת כנפיים, הוא פיתח כנפיים עם הצטרפותו לצוות של פרנבין. צבעי החתימה שלו הם כחול וירוק, והסמל שלו הוא ברק. הוא היחיד מצוות שעועית ללא כלי בישול, אבל ב"מגדל הקרפים המתנשא! ", הוא קיבל מרית מהשף בל קטום.
  • העוגיה היא חתול מכונף, מעופף, המתגורר בבית הקפה של Butterbean. היא בבעלות קריקט. היא חתולה שובבה ולעיתים מסתבכת על ידי הסתתרות במקומות לא צפויים.
  • גב 'מרמלדי (שהושמעה על ידי אליזה ריינר בארה"ב וג'ודי אמט בבריטניה), פיה מבוגרת יותר עם עור בהיר, עיניים חומות ושיער בלונדיני בלחמנייה, שהיא נייר הכסף של הפרבונה. מכיוון שהיא ועובדיה מייצרים מוצרים תת-נקיים, בית הקפה שלה כמעט ולא משיג לקוחות. בית הקפה שלה היה במקור המסעדה היחידה בפאדלברוק עד שפרטרביין פתחה את שלה, וכך היא מקנאה בפטרביון ורוצה להוציא אותה מהעסק, אך התוכניות שלה תמיד נכשלות. עם זאת, היא מציגה את הצד הרך שלה לפעמים, כמו בסרט "פיית שזיף הסוכר!" .
  • Spork and Spatch (שניהם הושמעו על ידי כריס פיליפס בארה"ב ושניהם הושמעו על ידי מייק קרוס בבריטניה), עובדי הקופים המגושמים של גב 'מרמלדי שמתעניינים באוכל שמכילה חמאתית, למרבה המזל של גב' מרמלדי. Spork הוא שמנים יותר ויש לו פרווה כתומה, ואילו ספץ 'דק יותר ובעל פרווה שזופה. למרות שהם היו עושים את התוכניות של גב 'מרמלדי, הם לפעמים גם ישמשו מעט כמצפונה.
  • מרציפן הוא חתול אפור כהה בבעלות גב 'מרמלדי. בהתחלה, חתול תועה, הוא נכנס לבית הקפה של Butterbean שם הוא מפיל דברים מעל המשטחים, וגורם לעוגיה לקבל את האשמה. גב 'מרמלדי אימצה אותו מתוך קנאה של חמאת שעועית עם שני חיות מחמד, וקראה לו מרציפן על שם עוגיות המרציפן שצוות בית הקפה הכין אז. מרציפן מעריץ את גב 'מרמלדי, אך נראה שהיא לא אוהבת ספורק וספץ'.

פרקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

סקירה כללית של הסדרות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שגיאת לואה: bad argument #1 to 'getBestStatements' (string expected, got nil).

עונה 1 (2018-19)[עריכת קוד מקור | עריכה]

תבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode listתבנית:Episode list
{{{עונה}}}
מס' בסדרה מס' בעונה שם הפרק בימוי תסריט תאריך שידור מקורי

מדיה ביתית[עריכת קוד מקור | עריכה]

ניקלודיאון ו- Paramount Home Entertainment הוציאו די.וי.די ראשון לתוכנית בשם Let's Get Cooking! ב- 14 בינואר 2020.

שָׁנָה פרס קטגוריה מוּעֲמָד תוֹצָאָה ש.
2019 פרסי אמי ביום שחקן מצטיין בתוכנית אנימציה לגיל הרך אוליביה גרייס מאנינג מועמדות

דירוגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הופעת הבכורה של הסדרה ב- 12 בנובמבר 2018 הניבה את ניקלודיאון "הופעת הבכורה הגבוהה ביותר שלה בסדרת הגן מאז השקת 2013 של PAW סיירת ", ומשכה 727,000 ילדים בין 2-5 ו -2 מיליון צופים בסך הכל. [7] [8] תבנית:Television season ratings

הערות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הפניות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Kimberly Nordyke (12 במאי 2016). "Nickelodeon Doubles Preschool Programming With 4 New Series, 3 Specials (Exclusive)". The Hollywood Reporter. נבדק ב-18 ביולי 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  2. ^ Mercedes Milligan (22 באוקטובר 2018). "Nick Jr. Serves Up 'Butterbean's Cafe' Nov. 12, with Culinary Celeb Guests". Animation Magazine. נבדק ב-21 בנובמבר 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  3. ^ "Nickelodeon Unveils Content Pipeline of More Than 800 New Episodes, Details Expansion into Location-Based and VR Experiences" (Press release). Nickelodeon. 6 במרץ 2018. נבדק ב-18 ביולי 2018. {{cite press release}}: (עזרה)
  4. ^ "Nickelodeon Serves Up Brand-New Animated Preschool Series, "Butterbean's Cafe," Premiering Monday, Nov. 12, at 1 P.M. (ET/PT)" (Press release). Nickelodeon. 22 באוקטובר 2018. נבדק ב-22 באוקטובר 2018. {{cite press release}}: (עזרה)
  5. ^ Bill Buell (17 בנובמבר 2018). "Niskayuna's Pizzolo enjoying voice role in Nickelodeon series". The Daily Gazette. Schenectady, New York. נבדק ב-21 בנובמבר 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  6. ^ Daniel Hubbard (12 בנובמבר 2018). "Teaneck Teen Lands Role On New Nick Jr. Show 'Butterbean's Cafe'". Patch.com. Teaneck, New Jersey. נבדק ב-21 בנובמבר 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  7. ^ Nate Nickolai (14 בנובמבר 2018). "TV News Roundup: 'The Bachelor' Sets Season 23 Premiere Date". Variety. נבדק ב-21 בנובמבר 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  8. ^ "Nickelodeon's Debut of 'Butterbean's Café' Serves Up Net's Biggest Preschool Debut in Five Years" (Press release). Nickelodeon. 14 בנובמבר 2018. נבדק ב-21 בנובמבר 2018. {{cite press release}}: (עזרה)

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קטגוריה:ניק ג'וניור: תוכניות וסדרות קטגוריה:ניקלודיאון: תוכניות וסדרות