משתמש:Barak a/מיזם הפסקול הישראלי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

כרגע ישנם 825 ערכים שנכתבו באופן ישיר דרך המיזם!

בחרו וראו את המוזיקאים עליהם הוכחלו כל הערכים!

דין דין אביבאביבה אבידןאילנה אביטלשרית אביטןמאיה אברהםעדי אברהמיאדםעומר אדםגילה אדריאלינור אהרוןשלומית אהרוןחן אהרוניקובי אוזאלון אולארצ'יקחיים אוליאלעדי אולמנסקילורנה ביגדעון אונהמיכל אופנהייםאורטגהפלד ואורטגהרם אוריוןנאור אורמיהגולן אזולאידאנה איבגיתמר אייזנמןדנה אינטרנשיונלאילן ואילניתאילניתאיגי וקסמןעלמה זהרריף כהןיסמין לויאדרתיעלה אביטלאברהם אבוטבוליוני אילתאיילה אינגדשטאינפי סנואובני אלטלי גולרגנט

החזון של המיזם הוא להכחיל את כל ערכי המוזיקה הקשורים לאמנים ומוזיקאים ישראליים. הבחירה להתמקד דווקא במדינתנו לא מקרית, בוויקיפדיה העברית ישנו כיסוי רחב לאמנים בין-לאומיים רבים, דוגמת מדונה, טיילור סוויפט והביטלס, אולם דווקא כשמדובר במוזיקה שלנו, מפתיע לגלות כמה חוסרים יש. המיזם כרגע מתופעל על ידי בלבד, אך אני אשמח שיצטרפו אליי במלאכה (ויש מה לכתוב).

הרעיון הוא כזה, לעבור אחר קטגוריה:זמרים ישראלים (כיוון שהיא מכילה גם את הנשים וגם את הגברים), ולבדוק אילו ערכים ניתן לכתוב על אותה אישיות. בערכי שירים יש להיצמד לויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכים/סינגלים ופזמונים, ובאשר לעיצוב הוכן הדף ויקיפדיה:מדריך לעיצוב דפים/מוזיקה.

בהצלחה!


קישורים שימושיים[עריכת קוד מקור | עריכה]