משתמש:Momo148/רבותינו (תוכנה)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכנת רבותינו
מערכת הפעלה חלונות
סוג רישיון קנייני
קטגוריה מאגר מידע
אתר הפרויקט

רבותינו הינה תוכנת מאגר תורני שפותחה במיוחד עבור עורכים תורניים, בתוכנה מאגר ספרים ענק בכל מקצועות התורה, ניתן להשוות טקסטים ולפענח ראשי תיבות בקליק, חיפוש מראי מקומות והטמעתם בתוך המסמך בקליק. התוכנה עובדת בסנכרון מוחלט עם תוכנת word וכל עבודת העריכה נעשית ב-word, ניתן דרך התוכנה להכין את הטקסט לעיצוב ועימוד מקצועי וכן לערוך גיבויים למסמך ושחזור במידת הצורך.

מטרת פיתוח התוכנה הייתה להציע נוחות משתמש מהמעלה הראשונה, עם שימת דגש על מהירות, דיוק וטכנולוגיה חכמה.

מהירות – תוצאות החיפוש בתוכנה מוצגים במהירות מדהימה על אף שאין הגבלת תווים בחיפוש, הסנכרון המושלם עם תוכנת ה-Word מאפשר העתקת טקסט מהירה מאוד.

דיוק – כל הספרים שהוכנסו לתוכנה עברו בדיקה באמצעות טכנולוגיה חכמה המזהה שגיאות ועברו ניפוי של מאות ואלפי שגיאות שהשתרבבו בטקסטים השונים. כמו כן הוכנסו עזרים מקצועיים אשר כל תכליתם הינה להביא את התוצר הסופי לרמת דיוק גבוהה ככל הניתן משלב הכתיבה והעריכה ועד ההכנה לעימוד.

טכנולוגיה חכמה – יכולת ניתוח הנתונים של התוכנה מאפשר לזהות מלל אותו מבקש המשתמש לאתר גם כאשר המשתמש יזין בשורת החיפוש מלל שגוי ברובו הגדול עד 80% מסך המילים ועד 40% מכל מילה!!!

יתרונות התוכנה[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • חיפוש מתוחכם – חיפוש מהיר מאוד, החיפוש אינו מוגבל בתווים, בכמות התוצאות או במרחק בין מילות החיפוש.
  • השוואת טקסטים – לתוכנה יכולת לקחת שני טקסטים ולהשוות בינהם, לערוך נותר רק להגדיר איזה שינויים הוא רוצה שיכנסו למסמך ובאיזה צורה זה יופיע.
  • איתור מקורות מתוך המסמך – ע"י סימון הקטע הנבחר במסמך התוכנה מחפשת את המקור ומכניסה אותו למסמך בקליק.
  • פענוח ראשי תיבות מתוחכם - לתוכנה מאגר של 45,000 פענוחים שונים, בלחיצת כפתור התוכנה 'רצה' על המסמך ומציגה במהירות את אפשרויות הפיענוח, בלחיצה נוספת יוחלף הר"ת בפיענוח המתאים.
  • סנכרון עם הרשת – בתוכנה אפשרות לערוך חיפוש במאגרי מידע באינטרנט כמו ויקיפדיה, היברובוקס, הספרייה הלאומית וכדו', לאחר מציאת המקור באתר המבוקש בקליק אחד הוא יעבור ישירות למסמך.
  • כלי עריכה מקצועיים והכנה לעימוד והדפסה – בתוך התוכנה הוכנסו תכונות רבות המיועדות לעבד טקסטים מורכבים. כגון זיהוי "טעות הדומות" "שתילת ניקוד מקובץ לקובץ" בתוכנה ישנם כלים רבים המיועדים להכנת טקסטים לעימוד כגון "עוזר העתקות" "שתילת דיבורי המתחיל" "דילוג בקודים". ועוד.

רבותינו ללומד[עריכת קוד מקור | עריכה]

גרסה נוספת של התוכנה נקראת 'רבותינו ללומד', בתוכנה יש את המאגר העצום של הספרים, החיפוש המדויק, רק שנגרע ממנו כל התוספות שמיועדות לעורך התורני, כמו: השוואת טקסטים, פענוח ראשי תיבות, סנכרון והטמעה אוטומטית ב-word, הכנה לעימוד וגיבוי ושחזור מסמכים.

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]