משתמש:TEM/GameSpot

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של TEM.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של TEM.

ערך זה תורגם מויקיפדיה האנגלית


GameSpot הינו אתר אשר מספק חדשות, ביקורות, טריילרים, הורדות ומידע על משחקי וידאו.

אתר Gamespot נוסד בשנת 1996 על ידי פיט דאמר ווינס ברואדי. האתר נרכש על ידי ZDNet, לאחר מכן המותג נרכש על ידי CNET רשתות, הבעלים הנוכחי של Gamespot. GameSpot הינה כרגע אחת הגבוהות ביותר בין 200 האתרים הנסחרים על פי Alexa.

בנוסף לתוכ המיוצר על ידי צוות GameSpot, האתר גם מאפשר למשתמשים לכתוב ביקורות משלהם, בלוגים, ולפרסם הודעות בפורומים. חלק מין הפורומים הם גם של GameFAQs אתר אינטרנט אחר שבבעלות CNET רשתות.

ב-2004, GameSpot זכתה בתואר "אתר המשחקים הטוב ביותר" כפי שנבחר על ידי הצופים ב-Spike TV's וזכו במקום השני. וגם אתרי משחקים אחרים כמו IGN 1up.com וgamespy ועוד.

הדומיין (שם מתחם) gamespot.com משך לפחות 60 מיליון מבקרים התחום בשנת 2008 על פי לוח הזמנים של Compete.


בדף הראשי של GameSpot יש לינקים על החדשות האחרונות, סקירות, טריילרים, ופורטלים עבור קונסולות שונות כגון: Wii, נינטנדו די אס,מחשב אישי,סוני פלייסטיישן 2,סוני פלייסטיישן 3,אקס בוקס 360 ומכשיר המשחק הנייד PSP. וזה גם כולל את רשימת המשחקים הפופולריים ביותר כדי לעניין את הגולש. GameSpot גם כוללת קונסולות קטנות וחלשות יותר: 64 נינטנדו, נינטנדו GameCube, Game Boy Color, Game Boy Advance, Xbox, PlayStation, Sega Saturn, Dreamcast ועוד.


היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בזמן ההשקה, נוצר אתר חדש בשם VideoGameSpot. VideoGameSpot.com, הושק בחודש דצמבר 1996 כדי להציג סרטוני משחק או טריילרים. בשנת 1997 הפך VideoGameSpot ל VideoGame.com לתקופה קצרה. באוקטובר 2005, קיבלה Gamespot עיצוב חדש הדומה לזה של TV.com.


היסטוריה בינלאומית[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-1997, התחיל GameSpot הבריטי להיות פעיל וב-2002 סיים את פעילותו.