משתמש:Talher123 /Sonic Runners

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:משחק

פרמטרי חובה [ סיווג ] חסרים

רצי סוניק
Sonic Runners
האייקון של המשחק Sonic Runners
האייקון של המשחק Sonic Runners
כללי
תאריך הוצאה יפן: 25 פברואר 2015
קנדה: 25 פברואר 2015
שאר העולם: 25 יוני 2015
סוגה הרפתקה, ריצה אינסופית
פיתוח Sonic Team
הפצה סגה
דרישות תוכנה
גרסה 1.1.2
מצבי משחק שחקן יחיד
פלטפורמות iOS
אנדרואיד

Sonic Runners הוא משחק מובייל שנוצר בשנת 2015 על ידי Sonic Team ושווק על ידי סגה, הוא משחק ריצה למובייל בזווית 2D של ריצה בלתי פוסקת המשחק הוא מסדרת סוניק הקיפוד, ניתן לראות שהשתנה מראם של הדמויות יותר לשל הדמויות הקלאסיים במשחק זה.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

במשחק זה ניתן לשחק במספר דמויות, חלקם ניתן להשיג כשעוברים שלבים, חלקם ניתן לקנות במטבעות רגילים או מטבעות אדומים, כל דמות עולה 50,000,000 מטבעות רגילים או 250 מטבעות אדומים וחלקם ניתן להשיג בגלגל ההפתעות, לכל דמות יש יכולת, מהירות, תעופה ותקיפה (כוח):

  • סוניק הקיפוד- הדמות הראשית במשחק קיפוד מהיר וטוב שעוזר לכולם, ניתן להשיג את דמות זו בהתחלה ולשחק בדמות זו עם יכולת המהירות.
  • טיילס השועל- עוזרו וחברו הטוב ביותר של סוניק עף בעזרת זנבותיו הגדולות, ניתן להשיג את טיילס כאשר מגיעים לפרק 10 ולשחק בו כרגיל עם יכולת תעופה.
  • נאקלס הקיפודן- תפיקדו הוא שומר היהלום הגדול במקדש ואחד היריבים הגדולים של סוניק לשעבר, אגרופיו החזקים יכולים להפוך סלע לאבק, ניתן להשיג אותו כאשר מגיעים לפרק 16 ולשחק בו עם יכולת התקיפה.
  • ד"ר אגמן רובוטניק- אויבו המושבע של סוניק, כאשר מגיעים לבוס צריך לחסל אותו במספר מכות מסוים ולא ניתן לשחק בו.
  • איימי - קיפודה, החברה המעצבנת של סוניק שהופיעה לראשונה במשחק Sonic CD, ניתן להשיגה בגרסת Puyopuyo בגלגל הרולטה עם כובעו ובלי כובע כאשר מזמינים 10 חברים מהפייסבוק לשחק במשחק ולשחק בה עם יכולת המהירות.
  • ביג - חתול בר גדול, הופיע לראשונה במשחק Sonic Adventure וחברו הטוב ביותר הוא פרוגי הצפרדע שמוכן לעשות הכל בשבילו, ניתן לשחק בו עם יכולת התקיפה ועולה 50,000,000 מטבעות רגילים או 250 מטבעות אדומים.
  • קרים- ארנבת, חברתה של איימי שהופיעה לראשונה במשחק Sonic Heroes, חברה הצ'או ציז והיא משתמשת באוזניה הגדולות כדי לעוף, ניתן לשחק בה עם יכולת התעופה ועולה 50,000,000 מטבעות רגילים או 250 מטבעות אדומים.
  • אספיו- זיקית, מהחבורה הבלשית כאוסטיקס והחכם בחבורה, הופיע לראשונה עם במשחק Knuckles' Chaotix וחזר בעוד משחקים בעתיד, ניתן לשחק בו עם יכולת המהירות.
  • צ'רמי- דבורה, מהחבורה הבלשית כאוסטיקס שמרים בה תמיד את מצב הרוח, הופיע לראשונה עם במשחק Knuckles' Chaotix וחזר בעוד משחקים בעתיד, ניתן לשחק בו עם יכולת התעופה.
  • ויקטור- תנין, מהחבורה הבלשית כאוסטיקס ומנהיג החבורה, הופיע לראשונה עם במשחק Knuckles' Chaotix וחזר בעוד משחקים בעתיד, ניתן לשחק בו עם יכולת התקיפה.
  • בלייז- חתולה, הופיעה לראשונה במשחק Sonic Rush בתור חברה של סוניק ושומרת על יהלומי הכאוס, ניתן להשיגה בגלגל הרולטה ולשחק בה עם יכולת התעופה.
  • סילבר- הופיע לראשונה בסוניק הקיפוד 2006 בתור קיפוד מהעתיד ששואף לשלום וסדר, ניתן לשחק בו עם יכולת המהירות ועולה 50,000,000 מטבעות רגילים או 250 מטבעות אדומים.
  • רוז- עטלפה, גנבת שאוהבת יהלומים ותכשיטים, חברתו של שאדו שהופיעה לראשונה במשחק הרפתקאות סוניק 2, ניתן להשיגה בגלגל הרולטה ולשחק בה עם יכולת התעופה.
  • אומגה- רובוט אשר בגד ביוצרו ד"ר אגמן ואחרון מסדרת רובוטי E, שיתף פעולה עם רוז' ושאדו כשהופיע לראשונה במשחק סוניק הירוס. ניתן להשיגו בגלגל הרולטה ולשחק בו כרגיל עם יכולת התקיפה.
  • שאדו- כפילו של סוניק שהופיע לראשונה במשחק הרפתקאות סוניק 2 שנוצר על ידי סבא של ד"ר אגמן, ומאז הוא אחד הדמויות הראשיות במשחקי סוניק הקיפוד. ניתן להשיגו בגלגל הרולטה ולשחק בו כרגיל עם יכולת המהירות.
  • מטאל סוניק- כפילו הרובוטי של סוניק, נבנה על ידי ד"ר אגמן והוצג לראשונה במשחק סוניק cd כשנלחם בסוניק הקיפוד והופיע בעוד הרבה משחקים מסדרת סוניק הקיפוד, ניתן להשיגו באזור מסוים ולשחק בו עם יכולת התעופה.
  • סוניק הקלאסי- הדמות הראשית בסדרת המשחקים סוניק הקיפוד עד 1998 וגם במשחק Sonic Generations, ניתן להשיג אותו בגרסת יום הולדת 24 בגלגל הרולטה, ולשחק בו באופן הקלאסי המסורתי עם יכולת המהירות.
  • טיקל- קיפודנית, חברה לשעבר בשבט אקידנה שיש לו קשר מיוחד עם כאוס ושומרת על היהלום הגדול, ניתן להשיגה בגרסת סוניק הרפתקאות בגלגל הרולטה וניתן לשחק בה עם יכולת התעופה.

משחקיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

לכל דמות ניתן להוסיף שני עוזרים שמסיעים לו במהלך השלב כגון: חרב - לתקוף את ד"ר רובוטניק במהלך השלב, ניתן להשיג עוזרים בגלגל הצאו'ים או בהשלמת משימות בגרסה חדש, לכל עוזר יש יכולת כמו לכל דמות במשחק חלקם ניתן היה להשיג בגרסאות הקודמות, כאשר אתה משיג את אותו עוזר עוד פעם , הכוח שלו גדל יותר, כאשר יש עדכון גרסה למשחק ניתן לקבל עוזרים חדשים. בשלב ניתן להשיג מטבעות רגילים ולפעמים מטבעות אדומים, עם המטבעות הרגילים ניתן לקנות ציוד כגון wisps, בועת הגנה, כוח מגנט, לשדרג את ההציוד ולקנות דמויות.במשחק ניתן לרוץ עם הדמות ריצה בלתי פוסקת, השלב מסתיים כאשר נפסלים באחד מהאפשרויות: נפילה לתוך בור, התנגשות במלכודת קוצים כאשר יש לך 0 מטבעות, פגיעה מטילים כאשר יש לך 0 מטבעות, רובטים ולהפסיק לרוץ (מועט). בכל שלב צריך להשיג נקודות ככל שיש יותר ניתן להתקדם למסלולים הבאים יותר מהר, ברוב הקטעים תקבל או ציוד או מטבעות אדומים ורגילים, בכל סוף מסלול יש שלב בוס (ד"ר אגמן) שלאחריו עוברים למסלול חדש ומשיגים מטבעות אדומים, רגילים וציוד, כאשר מגיעים לפרק 10 עוברים לאזור הבא ומשיגים את טיילס, כשמגיעים לפרק 16 עוברים לאזור חדש ומקבלים את נאקלס כאשר מגיעים לפרק חמישים נגמר ההרפתקה במשחק, במשחק יש רמות של שחקנים (F,E,D,C,B,A,S) כשאתה שובר את שיא הנקודות של שחקן אחר אתה עולה מקום, ניתן לקנות בכסף (אמיתי) מטבעות אדומים.

קבלה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הביקורות למשחק היו מעורבות עקב הבאגים והתקלות הרבות במשחק שגורמים לקריסות רבות, הרבה פרסומות, המראה החזותי ב-D2 וגלגל הרולטה שנחשב על פי מבקרים לא מתאים לגיימרים צעירים ועוד. לפי האתר Metacritic הציון של המשחק עומד על 51/100 ולפי האתר gamerankings ציון המשחק עומד על 58.75%. [[קטגוריה:משחקי טלפון סלולרי]] [[קטגוריה:סוניק הקיפוד]] [[קטגוריה:משחקי סגה]] [[קטגוריה:משחקי וידאו משנת 2015]] [[קטגוריה:משחקי טלפון סלולרי]]