משתמש:Viki.coo

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

בעל השכלה רשמית של תואר בהנדסה ותואר שני במנהל עסקים (שניהם בהצטיינות) מאוניברסיטאות מכובדות ומתפרנס שנים רבות כמנהל בהייטק, אולם התחביב שלי למשך רוב חיי, שהקנה לי ידע והבנה עמוקה לא פחות מההשכלה הרשמית, הוא היסטוריה ותקשורת ולפני עשרות שנים שילבתי את עבודתי עם התחביב בכתיבה בעיתונים ושידור ברדיו.

פריק של חקר האמת, ללא משוא פנים, ללא מורא וללא הטיה הקשורה להשתייכות לקבוצה, רעיון, אידאולוגיה או אוכלוסייה.

מאמין בשיח מכבד וענייני ככלי לחקר האמת, כדרך נכונה לתקשורת בין בני אדם וכאמצעי לסיפוק תרבותי ואינטלקטואלי.

בצד האידאולוגי, אני מתנגד להליכה בדרך אידאולוגיות אחת המאלצת את אותו סוג הפתרון לכל האתגרים, אלא תומך בפתרון מותאם לכל אתגר, שבהחלט יכול להיות מאידאולוגיה אחת עבור אתגר כלשהו ומאידאולוגיה אחרת עבור אתגר אחר (בהשראתו של פרופ' ירון זליכה, שמהרצאתו ביוטיוב שמעתי לראשונה את הגישה לפני כמה שנים).

תומך נלהב בזכויות אדם, חרויות הפרט, חופש ביטוי, זכות הציבור לדעת, שלום ודמוקרטיה שבה הריבון הוא ציבור האזרחים, הבוחר בבחירות חופשיות וחשאיות את המחוקקים והמבצעים.

מתנגד נמרץ להכפשות המכלילות אוכלוסיות שלימות, ללא הבדל (ערבים, יהודים, בעלי צבע עור שחור או בעלי בגדים שחורים - חרדים, חילוניים, מתנחלים, להט"בים, נשים\גברים, מזרחיים, אשכנזים וכו'). אין כל מניעה לדעתי, מאיזכור של מאפיינים אנתרופולוגיים תרבותיים של אוכלוסייה כל עוד מקפידים להזכיר גם מאפינים מחמיאים כאשר מזכירים את הלא מחמיאים (ותמיד יש משניהם...) וכמובן חייבים לדייק בעובדות, ללא הגזמה, במיוחד כאשר הן לא מחמיאות.

מעריך מאוד יושר אינטלקטואלי, החשוב במיוחד עבור עורכי הויקיפדיה.

מעריך מאוד את מיזם הויקיפדיה ומעוניין לתרום לו ככל יכולתי.